Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 2022 BMW Seria 3 320e Sportline 2.0 Hybryda Plug-In 272KM Bezwypadek SerwisASO

79 900 PLN
BMW
Seria 3
2022
hybrydowy
272 KM
+48
Górna Owczarnia (woj. lubelskie)
Rocznik 2022
Przebieg 126 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 272 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor czerwony metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 3 320e Sportline 2.0 Hybryda Plug-In 272KM Bezwypadek SerwisASO

4,7
~aprox99
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 320d 190KM 140kW
Po F31 przyszedł czas na G21. z F 31 byłem zadowolony, tutaj to samo.Czuć skok technologiczny.Mam teraz automat i niestety tęsknię za manualem.Nie powiem żeby było źle ale jakoś manual lepiej pasuje. Robiłem jazdę próbną c klasą i chyba bym ją kupił jednak kładła się w zakrętach i nie prowadziła się tak na autostradzie jak G 21.Jest przyklejony do asfaltu. Jak kupuję auto to po prostu do niego wsiadam i jadę.Prowadzenie,wyciszenie,fotele to...
Dodane 5 miesięcy temu
3,9
~Paweł
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych...
Dodane 11 miesięcy temu
4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
Dodane ponad rok temu

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów