Szukaj

Chrysler PT Cruiser MPV 2.0 i 16V 141KM 2003 Chrysler PT Cruiser Swietny stan, bezwypadkowy

9 200 PLN
Chrysler
PT Cruiser
2003
benzynowy
141 KM
+48
Kobielice (woj. śląskie)
Rocznik 2003
Przebieg 162 242 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 141 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

[Pełna oferta i wszystkie zdjęcia w OTOMOTO]

Chrysler PT Cruiser z silnikiem 2.0 Benzyna.

Samochód bardzo zadbany, bezwypadkowy, w oryginalnym lakierze.

Niski przebieg który zostanie wpisany na fakturze.

Samochód po opłatach, zostaje rejestracja w urzędzie (160zł).

Całe podwozie bez korozji, w świetnym stanie.

Wspólnie z interesantem udamy się na stacje diagnostyczną w celu weryfikacji stanu podwozia, zawieszenia oraz hamulców.

Możliwość finansowania. Również bez BIK i KRD.

Sprawna klimatyzacja po przeglądzie.

Tempomat

dwa kluczyki

44FOX-ID: 104

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
8,7 l/100 km
Długość
4 290 mm
Szerokość
1 705 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
10,7
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Moje auto ma potwierdzony przebieg 200 tys km i jest w bardzo dobrej kondycji pomimo iz zjechalo z tasm montazowych kilkanascie lat temu. Podrozoje nim moja zona ktora wykreca nieprawdopodobe male spalanie w cyklu miejskim tj. ponizej 10litrow LPG na 100km. Gdy ja jade ta sama trase wychodzi ok 12-13 l/100km. Jadac trase bez pospiechu np. prawym pasem autostrady potrafi zejsc ponizej 9 litrow ale ja sie w tedy mecze i zazwyczaj latam lewym i wtedy spala zdecysowanie wiecej. Jadac z predkosciia 160km/h spali do 15 litrow gazu. Jezdzac nim rok na instalacji Stag GoFast z wtryskami Hana i ireduktorze Tomastetto Artic moge smialo powiedziec ze spalanie gazu do splania bezyny ma sie jak 1:1. Apetyt samochodziku jest idenrtyczny dla obu matrialow pednych. Pozatym auteczko sparawuje sie super. Ceny czesci sa przyzwoite i nie rujnuja acz trzeba wiedziec gdzie kupic. Niestety ceny w internecie sa wysokie i np. w Krakowie w sklepach z prawdziwego zdazenia mozna kupic czasci po zdecydowanie nizszej cenie. Opinie mechaniwkow sa rozne- trzeba trafic na kumatego bowiem np. zwymiana rozrzadu nie ma tragedii. I tak naprawde po zdemontowaniu lapy silnika jest wiecej miejsca niz w Clio I z silnikiem 1.4 :). Podsumowujac -auto nizeawodne i przestronne oferujace spory komfort podrozy ktore ma przyzwoita dynamike ( automat tez jedzie tylko trzeba mieszac jak manualna ;) ) i jest inne co mi sie niezmiernie podoba !
8,1
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Jak zobaczyłem przed zakupem informację, że pali nawet 14 l/100km to się lekko obawiałem. Teraz, po trzech latach jazdy i 80000km nie wiem jak ktoś to zrobił. W cyklu mieszanym z przewagą miasta nie przekroczył mi 10 l/100km a jeżdżę raczej dynamicznie. Może chwilowo w zimie jak się utknie w korku to by wyszło 14 ale to przegięcie. Ogólnie nie jest to najoszczędniejszy samochód ale też nie przeraża spalaniem. Wiadomo, że masa i kształt generujący duże opory powietrza nie sprzyja ale też nie rujnuje kieszeni. Warunek to w trasie raczej trzymać się poniżej 120 km/h bo przy szybszej jeździe spalanie znacznie wzrasta psując średnią. Jadąc z TIRami tj. ok. 80 km/h w trasie ok. 350 km wyszło mi średnie spalanie poniżej 7l/100km.
8,1
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Jak zobaczyłem przed zakupem informację, że pali nawet 14 l/100km to się lekko obawiałem. Teraz, po trzech latach jazdy i 80000km nie wiem jak ktoś to zrobił. W cyklu mieszanym z przewagą miasta nie przekroczył mi 10 l/100km a jeżdżę raczej dynamicznie. Może chwilowo w zimie jak się utknie w korku to by wyszło 14 ale to przegięcie. Ogólnie nie jest to najoszczędniejszy samochód ale też nie przeraża spalaniem. Wiadomo, że masa i kształt generujący duże opory powietrza nie sprzyja ale też nie rujnuje kieszeni. Warunek to w trasie raczej trzymać się poniżej 120 km/h bo przy szybszej jeździe spalanie znacznie wzrasta psując średnią.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Chrysler przeprowadzone przez Euro NCAP.
Chrysler PT Cruiser