Szukaj

Daihatsu Sirion II 1.3 i 16V 87KM 2006 Daihatsu Sirion 1.3 BenzynaLPG 87KM

9 900 PLN
Daihatsu
Sirion
2006
benzynowy z lpg
87 KM
+48
Wągrowiec (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2006
Przebieg 235 500 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 87 KM
Pojemność silnika 1 298 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Auto w dobrym stanie techniczny i wizualnym. Daihatsu Zarejestrowane.

Wyposażenie:

- Manualna skrzynia biegów,

- Alufelgii,

- Tapicerka materiałowa,

- Elektryczne szyby, tył

- Elektryczne szyby, przód,

- Elektryczne ustawiane lusterka,

- Klimatyzacja,

- Instalacja Gazowa,

Płatność: gotówka, przelew.

Każdym zakupionym w naszej firmie samochodem istnieje możliwość powrotu na kołach. Klient

otrzymuje od nas komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji (akcyza, badanie techniczne, tłumaczenia dokumentów).

Każdy kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Na wszystkie samochody wystawiamy fakturę VAT-Marża, bądź jeśli jest taka możliwość wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

-Możliwość zamiany lub przyjęcia samochodu w rozliczeniu.

-Możliwość sprawdzenia samochodu w niezależnym serwisie bądź ASO.

-Można również przyjechać ze swoim zaufanym mechanikiem, któremu również udostępnimy nasze stanowisko mechaniczne.

-Możliwość darmowego obliczenia składki OC/AC posiadamy wszystkie towarzystwa.

-Odkupimy również państwa samochód za gotówkę.

Możliwość kredytowania oraz leasingu.

- Finansowanie pojazdów bez względu na rocznik samochodu

- dla prowadzących działalność bez dokumentów finansowych

- decyzja o przyznaniu finansowania w 1 godzinę

- formalności związane z zakupem ratalnym załatwiamy również przez internet

- kredyt samochodowy do 10 lat

- leasing do 7 lat

- ZAPEWNIAMY STAŁE OPROCENTOWANIE PRZEZ CAŁY OKRES FINANSOWANIA

telefon w sprawach finansowania [ZADZWOŃ]

Wybierz samochód objęty dodatkową przedłużoną Gwarancją i ZYSKAJ:

darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Wybierz samochód z Gwarancją GetHelp , którą poleca 98% Klientów i zyskaj:

Całodobową obsługę 24 godziny na dobę

Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu

Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom

Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy

Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymujesz w cenie wyjściowej 3 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:

Aplikacja mobilna iHelp®

Naprawy warsztatowe

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjki

Szybkie naprawy na drodze

Holowanie do warsztat

44FOX-ID: 1119

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
3 605 mm
Szerokość
1 655 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
94% 6%
5,8
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Jestem właścicielem Siriona M3 od 5 lat. Podane dane spalania są średnią z ostatnich 5 lat. Jazda raczej spokojna. Przewaga jazdy miejskiej 90%. Trasa 10%. Spalanie więcej niż zadowalające, brak awarii, przeglądy i eksploatacja normalna, filtry, oleje, płyny, ciśnienie w oponach. Odczuwalny brak mocy przy włączonej klimatyzacji. Dynamika autka zadowalająca przy jeździe miejskiej w trasie nie ma za bardzo czym wyprzedzać. Brak możliwości zastosowania osłony podwozia pod silnik (producent nie przewidział). Części dostępne w serwisie toyoty po ustaleniu w serwisie mazdy ich numeru :) Toyota ma zblokowany dostęp do Daihatsu :) Ogólnie nie ma problemu z dostępnością zarówno w servisie jak i w innych sklepach motoryzacyjnych.
6,6
Liczba komentarzy: 1
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Witam Jestem właścicielem Daihatsu Sirion 1.3 z 2005 r model II. Zostawmy dyskusje na temat wyglądu czy stylu auta bo to jest sprawa indywidualna - skupmy sie na konstrukcji.Bo mało informacji na ten temat w sieci. 1.Zawieszenie Tył - belka i amortyzatory gazowe (zamienniki ma Kayaba) Przód- kolumna Mcpherson (także KaYabe można tu zakupic ) Skrzynia biegów - 5 Biegów i wsteczny bez synchronizacji czasami robi zgrzyt jak za szybko sie wrzuci wsteczny. Silnik 1,3 87 KM (K3) Silnik Toyoty , montowany w min. w Yaris Bardzo udana konstrukcja 4 cylindrowa 16 zaworowa. 87 koni mechanicznych pozwala pojazdowi ważącemu 1015kg bardzo sprawnie poruszać sie w mieście i poza. 10.1 do setki to przyzwoity wynik. Silnik posiada 4 cewki zapłonowe nad każdym z cylindrów ,co zwalnia nas z okresowych wymian przewodów wysokiego napiecia - poprostu takowych nie ma. Świece zapłonowe - bez problemu na polskim rynku polecam Iskre , może być też NGK - IFR6J11 lub DENSO -SVK20RZ11 Olej - producent zaleca olej z API minimum SH(3,6 L) - ja wlewam GULF Formula G 5w30 można także Formule ULE 5w30 Gulfa - Catrol 5w30 czy Mobil ESP 5w30 Olej w skrzyni SAE-75w-85 Filtry - Sirion 1,3 - posiada wkład filtru oleju lub filtr puszkowy. Filtr znajduje sie zaraz za drążkiem stabilizatora czyli miedzy zderzakiem a miską olejową. Jeśli macie wkład powiedzcie mechanikowi ,że filtr odkreca sie za obudowe a nie za śrubke którą widać na obudowie wkładu filtra. Filtr powietrza czy paliwa dostaniecie bez problemu wszedzie. Silnik...dalej Silnik 1,3 - posiada rozrząd napedzany łańcuchem wiec w ogóle was nie interesuje ta sprawa , chyba że przebieg jest ogromny, lecz to stosunkowe nowe auto i do tego miejskie wiec dopiero w 2020 może was zacząć to interesować. OLEJ WYMIENIAMY CO 7,5 tyś (producent) max 10 tyś - to dobre dla sielnika i tyle. Nie dawać sie wrobić w żaden LOnglife i wymiane co 30 tyś !!!!!!!! Na oleju Castrol EDGE 5w40 pali 0,2 litra więcej niż na Edge 5w30 Dbaj o silnik - a zapomnisz że go masz Wkład kierowniczy. Wspomaganie elektryczne - jak sie coś stanie na allegro szukac cześci z demontowanych pojazdów - tego typu nowe, nie mają tu sensu. Przekładnia kierownicza jest zwykła mechaniczna bez hydrauliki moim autem jeździła starsza pani , która pewnie krecąc kierownicą w miejscu doprowadziła do powstania luzu. Został wyeliminowany regeneracją za 200 zł i po sprawie - Podobno przekładnia od Yarisa I pasuje do Siriona. Hamulce - klocki są dostepne w zamiennikach - te same co Suzuki Ignis ( w zależności od producenta systemu hamulcowego) Bez obaw można użytkować ten model , bez strachu o czesci czy serwis - konstrukcja jest bardzo prosta i nie ma sie co popsuć. Bardzo dużo czesci jest na rynku allegro z demontażu. Lusterka zewnetrzne są od Corolli kombi czy sedan np z 2006 roku - to to samo - wycieraczka tył i klamki też są od Corolli kombi 2006 rok. Wiec bez problemu Mocowania wycieraczek przód standard - ucho Zalety: Małe gabarytu zewnetrzne przy dużej wygodzie i przestronności w środku , średnie spalania - 6-7 miasto jak sie go mocno gniecie potrafi spalić max 7,5 lita na 100 miasto. Duża zwrotność to wielki plus - ,mały promień skretu - 4 airbagi , klima i radio cd - wspomaganie chodzi bardzo przyjemnie - dużo miejsca w kabinie jak na te klase auta. Prawie bezobsługowa mechanika i silnik od Yarisa - czyli wszystkie cześci jak by co są Bym zapomniał - zawieszenie trwałe bo auto waży na totalnie pusto 980kg Minunsy; Niskie wyciszenie auta , słyszymy że nie siedzimy w aucie średniej klasy. Auto troche nerwowo reaguje na wszelakiego rodzaju dziury i garby ale to przez to że jest lekkie. Ocena obiektywna bardzo dobra . Auto z pewnością nietuzinkowe i nieczesto widywane na polskich drogach , lecz dziś unikatowość to atut. Pozdrawiam maniaków motoryzacji Sirion mój ma 46tyś przebieg - ponad 10 w polsce i dwa razy był u mechanika na wymianie oleju i filtrów i raz na regeneracji przekładni. Granatowy Sirion Łódź
6,6
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Witam Jestem właścicielem Daihatsu Sirion 1.3 z 2005 r model II. Zostawmy dyskusje na temat wyglądu czy stylu auta bo to jest sprawa indywidualna - skupmy sie na konstrukcji.Bo mało informacji na ten temat w sieci. 1.Zawieszenie Tył - belka i amortyzatory gazowe (zamienniki ma Kayaba) Przód- kolumna Mcpherson (także KaYabe można tu zakupic ) Skrzynia biegów - 5 Biegów i wsteczny bez synchronizacji czasami robi zgrzyt jak za szybko sie wrzuci wsteczny. Silnik 1,3 87 KM (K3) Silnik Toyoty , montowany w min. w Yaris Bardzo udana konstrukcja 4 cylindrowa 16 zaworowa. 87 koni mechanicznych pozwala pojazdowi ważącemu 1015kg bardzo sprawnie poruszać sie w mieście i poza. 10.1 do setki to przyzwoity wynik. Silnik posiada 4 cewki zapłonowe nad każdym z cylindrów ,co zwalnia nas z okresowych wymian przewodów wysokiego napiecia - poprostu takowych nie ma. Świece zapłonowe - bez problemu na polskim rynku polecam Iskre , może być też NGK - IFR6J11 lub DENSO -SVK20RZ11 Olej - producent zaleca olej z API minimum SH(3,6 L) - ja wlewam GULF Formula G 5w30 można także Formule ULE 5w30 Gulfa - Catrol 5w30 czy Mobil ESP 5w30 Olej w skrzyni SAE-75w-85 Filtry - Sirion 1,3 - posiada wkład filtru oleju lub filtr puszkowy. Filtr znajduje sie zaraz za drążkiem stabilizatora czyli miedzy zderzakiem a miską olejową. Jeśli macie wkład powiedzcie mechanikowi ,że filtr odkreca sie za obudowe a nie za śrubke którą widać na obudowie wkładu filtra. Filtr powietrza czy paliwa dostaniecie bez problemu wszedzie. Silnik...dalej Silnik 1,3 - posiada rozrząd napedzany łańcuchem wiec w ogóle was nie interesuje ta sprawa , chyba że przebieg jest ogromny, lecz to stosunkowe nowe auto i do tego miejskie wiec dopiero w 2020 może was zacząć to interesować. OLEJ WYMIENIAMY CO 7,5 tyś (producent) max 10 tyś - to dobre dla sielnika i tyle. Nie dawać sie wrobić w żaden LOnglife i wymiane co 30 tyś !!!!!!!! Na oleju Castrol EDGE 5w40 pali 0,2 litra więcej niż na Edge 5w30 Dbaj o silnik - a zapomnisz że go masz Wkład kierowniczy. Wspomaganie elektryczne - jak sie coś stanie na allegro szukac cześci z demontowanych pojazdów - tego typu nowe, nie mają tu sensu. Przekładnia kierownicza jest zwykła mechaniczna bez hydrauliki moim autem jeździła starsza pani , która pewnie krecąc kierownicą w miejscu doprowadziła do powstania luzu. Został wyeliminowany regeneracją za 200 zł i po sprawie - Podobno przekładnia od Yarisa I pasuje do Siriona. Hamulce - klocki są dostepne w zamiennikach - te same co Suzuki Ignis ( w zależności od producenta systemu hamulcowego) Bez obaw można użytkować ten model , bez strachu o czesci czy serwis - konstrukcja jest bardzo prosta i nie ma sie co popsuć. Bardzo dużo czesci jest na rynku allegro z demontażu. Lusterka zewnetrzne są od Corolli kombi czy sedan np z 2006 roku - to to samo - wycieraczka tył i klamki też są od Corolli kombi 2006 rok. Wiec bez problemu Mocowania wycieraczek przód standard - ucho Zalety: Małe gabarytu zewnetrzne przy dużej wygodzie i przestronności w środku , średnie spalania - 6-7 miasto jak sie go mocno gniecie potrafi spalić max 7,5 lita na 100 miasto. Duża zwrotność to wielki plus - ,mały promień skretu - 4 airbagi , klima i radio cd - wspomaganie chodzi bardzo przyjemnie - dużo miejsca w kabinie jak na te klase auta. Prawie bezobsługowa mechanika i silnik od Yarisa - czyli wszystkie cześci jak by co są Bym zapomniał - zawieszenie trwałe bo auto waży na totalnie pusto 980kg Minunsy; Niskie wyciszenie auta , słyszymy że nie siedzimy w aucie średniej klasy. Auto troche nerwowo reaguje na wszelakiego rodzaju dziury i garby ale to przez to że jest lekkie. Ocena obiektywna bardzo dobra . Auto z pewnością nietuzinkowe i nieczesto widywane na polskich drogach , lecz dziś unikatowość to atut. Pozdrawiam maniaków motoryzacji Sirion mój ma 46tyś przebieg - ponad 10 w polsce i dwa razy był u mechanika na wymianie oleju i filtrów i raz na regeneracji przekładni. Granatowy Sirion Łódź

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Daihatsu przeprowadzone przez Euro NCAP.
Daihatsu Sirion