Szukaj

Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 2010 Fiat Panda Fiat Panda 1.1 Active

10 800 PLN
Fiat
Panda
2010
benzynowy
54 KM
+48
Paradyż (woj. łódzkie)
Rocznik 2010
Przebieg 177 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 54 KM
Pojemność silnika 1 108 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Alufelgi

Informacje o samochodzie

witam mam dla państwa do zaoferowania bardzo i to bardzo ładną Pandę samochód został sprowadzony z Niemiec auto jest już zarejestrowane w kraju wiec eksploatacje auta można zacząć od razu samochód czysty zadbany w aucie nic nie puka nic nie stuka silnik ładnie równo pracuje w aucie świeżo wymienione sprzęgło

Więcej informacji udzielę telefonicznie tel.Wyświetl numer

Cena do Negocjacji

Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej

Auto zarejestrowane

44FOX-ID: 7590

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
150 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,0 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
3 538 mm
Szerokość
1 589 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
6,6
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Spalanie akceptowalne, choc rozsadniejszym wyborem niz 1.1 wydaje sie motor 1.2 (spalanie niemalze identyczne, a ma lepsza dynamike). W sezonie zimowym do powyzszych srednich nalezy dodac 0,5 - 1.0 litr paliwa. Samochod bardzo odczuwa obciazenie, w trasie "na pusto" mozna zejsc do okolo 5 litrow (z malym haczykiem), lecz przy pelnym zaladunku w trasie przy hiperoszczednej jezdzie (70-90km/h) srednia wyniesie 7,5l/100km. Plus to bardzo tanie czesci zamienne oraz ich prosta i szybka wymiana. Na minut stosunkowo duza awaryjnosc (drobne usterki) oraz sporadycznie wiekszych: przy 100tys km uszczelka pod glowica, przepustnica do czyszczenia po 90tys km, automat rozrusznika przy 90 tys km, czujnik polozenia walu, przy 50tys km, amortyzatory przednie 60tys km. Rekompensuje to dobra jakosc wykonania wnetrza (brak trzaskow skrzypien plastikow) jak na segment A z owczesnych lat produkcji. Przy wyzszych predkosc bardzo doskwiera szum z zewnatrz, auto idealne do eksploatacji miejskiej lub pod miejskiej.
5,9
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
wszystkie tankowania spisuje no i nie powiem tu jestem mile zaskoczony.. zacząłem od zimy przygodę z pandą, pierwsze spalania wypadły groźnie: w mieście 6,5-6,9, raz 7,6l/100km.. po opanowaniu pedału gazu i sprzęgła itd już wypadało lepiej, po wymianie oleju, paska rozrz. a potem opon na letnie nówki już wyniki spalania zaczęło mocno zadowalać.. głównie miasto + troszkę poza 6,3-6,7l/100km, w trasie 100-120-140 spalanie 5,8, gdy już sobie pozwalałem miejscami na 140-150-160 spalił 5,99 l/100km. Staram się stosować zasady eco-driving...
7,4
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Spalanie w tym samochodzie jest bardzo powtarzalne miasto- lato 7,8l + ~1,0l benzyny, miasto - zima 7,8l + ~2l benzyny, jazda oszczędna bez wyprzedzania do 90km/h trasa 7,0 szybko się nudzi, trasa dynamicznie wyprzedzanie z duszą na ramieniu 7,8l+ 1-1,5l/oleju silnikowego na ~10kkm. Spalanie bardzo przyzwoite instalacja parownikowa z mieszalnikiem, w obudowie filtra powietrza klapka antywybuchowa, zadziałała 2 razy, raz przy próbie odpalenia zimnego silnika na gazie, drugi po samodzielnej regulacji. BTW Instalacja bezawaryjna, parownik wytrzymał ponad 120kkm, wytrzymałby więcej ale lepsza połowa unicestwiła pandę. Po około 90kkm niezbędne było mycie przepustnicy. Gdyby nie to że potrzebuję nieco większego auta kupiłbym po raz kolejny pandę. Niestety ASO psuje ten samochód polecam jak najszybsze znalezienie dobrego mechanika do silnika i regulacji instalacji LPG i problemy generowane przez ASO kończą się.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Panda