Szukaj

Ford Tourneo Courier II 1.0 EcoBoost 125KM 2025 Titanium A7 1.0 125KM

92 499 PLN
Ford
Tourneo Courier
2025
benzynowy
125 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2025
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Radio fabryczne, Bluetooth, Gniazdo USB, Centralny zamek, Alufelgi, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Titanium A7 1.0 125KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
7,3 l/100 km
Długość
4 337 mm
Szerokość
1 800 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
9,3
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Samochodem zrobiłem 8k km, automat, od początku problem z tylnymi hamulcami których Ford nie umie naprawić, jazda powyżej 140km/h to jakiś dramat - pali wtedy 14l/100, hałas w kabinie ciężko wytrzymać. Duża buda, samochód w ogole nie jest aerodynamiczny i szybko wytraca prędkość - po puszczeniu gazu ma się wrażenie jakbym jechał elektrykiem z odzyskiem energii. Jeżdżąc delikatnie po mieście bez przekraczania 3k obrotów da rade zrobić te 7,5/100 ale u mnie średnia w mieście 8,5 a na autostradzie 11/100. Bardzo dużo pali do tego mały zbiornik paliwa i w efekcie na pełnym zbiorniku można przejechać 400-450 km. Olej 0W20, wymiana oleju w serwisie Ford BIG Gdańsk 890 zł. Całkiem dobra cena, za wymianę oleju w BMW biorą 2 razy tyle. Do jazdy po mieście w automacie całkiem przyjemne autko, w trasy zdecydowanie się nie nadaje w mojej opinii.
9,3
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Samochodem zrobiłem 8k km, automat, od początku problem z tylnymi hamulcami których Ford nie umie naprawić, jazda powyżej 140km/h to jakiś dramat - pali wtedy 14l/100, hałas w kabinie ciężko wytrzymać. Duża buda, samochód w ogole nie jest aerodynamiczny i szybko wytraca prędkość - po puszczeniu gazu ma się wrażenie jakbym jechał elektrykiem z odzyskiem energii. Jeżdżąc delikatnie po mieście bez przekraczania 3k obrotów da rade zrobić te 7,5/100 ale u mnie średnia w mieście 8,5 a na autostradzie 11/100. Bardzo dużo pali do tego mały zbiornik paliwa i w efekcie na pełnym zbiorniku można przejechać 400-450 km. Olej 0W20, wymiana oleju w serwisie Ford BIG Gdańsk 890 zł. Całkiem dobra cena, za wymianę oleju w BMW biorą 2 razy tyle. Do jazdy po mieście w automacie całkiem przyjemne autko, w trasy zdecydowanie się nie nadaje w mojej opinii.
6,8
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Jak się chce mieć rozsądne spalanie trzeba mieć ,,lekką" nogę

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Ergonomia - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Tourneo Courier