Szukaj

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 2010 Honda Jazz Honda Jazz 1,4 benz. 2010 r automat...

29 999 PLN
Honda
Jazz
2010
benzynowy
99 KM
+48
Zielona Góra (woj. lubuskie)
Rocznik 2010
Przebieg 137 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 99 KM
Pojemność silnika 1 339 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski
Pochodzenie krajowe

Informacje o samochodzie

Sprzedam Honde Jazz z silnikiem benzynowym 1,4 o mocy 99 KM. Auto posiada automatyczna skrzynie biegów, jest zarejestrowane i ubezpieczone w Polsce co sprawia że natychmiast po zakupie możesz wyjechac nim na droge i cieszyc sie z jego uzytkowania.

wyposażenie :

automatyczna sześciobiegowa skrzynia biegów z mozliwoscią ręcznej zmiany biegów za pomocą łopatek przy kierownicy

klimatyzacja automatyczna

wspomaganie układu kierowniczego

centralny zamek z pilotem ( 2 kluczyki oryginalne)

elektrycznie otwierane szyby

elektrcznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne

ABS

ESP

wielofunkcyjna kierownica pokryta skórą

hak

welurowa tapicerka

informacje dodatkowe

pierwsza rejestracja 29 grudnia 2010 r

silnik z łańcuchem rozrządu

badanie techniczne wazne do marca 2025 r

na sprzedaż wystawiam fakturę

w rozliczeniu mogę przyjąć tańsze auto

Auto mozna oglądac w autokomisie Pawmir w Zielonej Górze przy ul. Chopina 26a. Czynne pon-pt 9-17, sob-niedz. 10-14. Na zyczenie klienta auto dowieziemy w dowolne miejsce w kraju.

44FOX-ID: 651

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,6 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
3 900 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
5,6
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Szczerze mówiąc nie do końca wierzyłem w raporty publikowane w tym portalu. Dla benzynowego silnika 1,4 spodziewałem się raczej zużycia w okolicach 7-8 l/100 km. Ale kupiłem ten samochód i jestem pozytywnie zaskoczony. Trasa Warszawa-Gdańsk-Warszawa (3 osoby, 2 walizki) krajową 7 - mniej więcej połowa to drogi ekspresowe i prędkości do 130 km/h to wynik 5,4 l/100 km. Generalnie rzadko przekracza 6 l. Raz zdarzyło mi się przekroczyć, kiedy byłem spóźniony na spotkanie i mocno cisnąłem - wyszło 6,4 l. Zastanawiałem się nad gazem, ale przy takich wynikach to raczej nieopłacalne ...
5,9
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Mieszkam w Poznaniu choć większość przebiegu robię poza miastem. Umiem korzystać z ekodrivingu i stosuję go w 90% przebiegu ale kiedy potrzeba potrafię w pełni wykorzystać charakter wolnossącej Hondy tj. przy wyprzedzaniu z prędkości 70-80km/h Absolutnie ZAWSZE redukcja do 2 biegu i w chwilę przed 6600obr/min zmiana biegu na 3. Staram się jeździć dokładnie tak samo jak skrzynia automatyczna. Na drogach krajowych jeżdżę z prędkościami 90-100km/h. Na autostradach i S-kach 120-130km/h. Przy powyższym stylu jazdy wychodzi tak: miasto 6,7-7.5 w zależności od korków. W trasie minimalne spalanie drogami krajowymi Poznań-Czestochowa 4.7l. W większość jazdy 5.3l. Na s -kach ok 6.0l. Średnia z 213tys km 5,7l.
4,8
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Dla mnie rewelacja. Nie spodziewałem się takich rezultatów. Prowadzę zapiski ze wszystkich tankowań i innych wydatków. Komputer w trybie B nie kasowany od wyjazdu z salonu pokazuje zużycie paliwa 4,4 l/100 km. Niestety jak w większości nowych samochodów oszukuje. Do tej pory między tankowaniami przejechałem 23.753 km i wlałem 1154,2 litrów paliwa co daje rzeczywiste średnie zużycie 4,86 l/100 km. Najwyższe jednostkowe średnie zużycie jakie odnotowałem to 5,91 a najniższe 4,02 l/100 km. Za serwis po 1 i 2 roku razem z materiałami (olej, filtry, środek do czyszczenia klimy) płaciłem po niecałe 600 zł. Myślę, że od przyszłego roku zamknę się w 400 zł (poza serwisem) Opony małe więc tanie. Za zimówki z wysokiej półki 1.200 zł. Ceny za materiały (oleje, filtry, klocki, tarcze, amortyzatory) takie jak do innych aut tej klasy.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Jazz