Szukaj

Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 2018 Hyundai i20 1.0 T-GDI, Salon Polska, Serwis ASO

42 999 PLN
Hyundai
i20
2018
benzynowy
100 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2018
Przebieg 96 230 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne przednie, ABS, Alarm, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, ASR (kontrola trakcji), Isofix, Elektryczne szyby tylne, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby przednie, Wielofunkcyjna kierownica, Gniazdo SD, Bluetooth, Gniazdo USB, CD, MP3, Otwieranie pilotem, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai i20 1.0 T-GDI, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,4 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 035 mm
Szerokość
1 734 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Obiecanki cacanki. W marciu 2020 mogłem zejść do średniej 6,2 w pustym mieście, ok Covid, ale jeżeli przy spokojniej jeździe z klimą wciąga 8 litrów, lub 7,5 jak zresetuję licznik po 1km, to coś jest nie tak. Srednia z tankowania waha się 7,6-8,3, a komputer zaniża o 0.3..0.4, ale dużo mniej zaniżał wiosną 2020. Przeglądy tip-top, filtr powietrza sam wymieniłem po niecałym roku. Docierałem wg instrukcji. Podejrzewam, ze komputer nie mierzy przepływu benzyny tylko liczy ilość wtrysków i układ wtryskiwacza się rozkalibrował, bo jak wytłumaczyć średnią ze spalania 8 litrów mieście klimą? W maju z cięższą nogą było 6.1..6.8 z tankowania i to byłoby ok. Stary, cieżki mercedes 1.6 benzyna z kompresorem, z 4 biegowym klasycznym automatem, wygodami, klimą automatyczną włączoną i szarżą na obwodnicy + trochę korku w mieście i postój na oczekiwanie na myjni - wyszło 9.6. Tucson GDI 1.6 130KM pali wg komputera średnia długookresowa 8.6/100. Jestem bardzo rozczarowany, bo miało być oszczędnie a jest lipa. Downsizing to bzdura i oszustwo, skoro 1.5 TSI VW benzyna może zejść na trasie do 3.5/100. Do tego strasznie twarde zawieszenie, głośny w środku, za to hamulce żyleta. Do miasta na krótkie trasy ok, ale wtedy pali jeszcze więcej. Samochód z potencjałem (wnętrze), ale widać pozycjonowanie produktu. Było brać na wynajem na rok albo Ibizę czy Aronę lub opluwaną Fabię. Jestem bardzo rozczarowany, no chyba, że to awaria, ale komputer nic nie pokazuje.
Dodane 5 lat temu
7,6
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Skrzynia biegów - Silnik - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i20

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów