Szukaj

Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 2001 Peugeot 607 2.2HDI Skora klimatronic swiezo sp...

3 700 PLN
Peugeot
607
2001
diesel
133 KM
+48
Kwileń (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2001
Przebieg 305 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 133 KM
Pojemność silnika 2 179 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Witam Samochód sprowadzony z Francji wszystko sprawne , z dachu i maski schodzi klar nasza firma gwarantuje oryginalność przebiegu zapraszamy

-możliwość odjechania samochodem na kołach z ważnym ubezpieczeniem!

nasza firma znajduje się w miejscowości kwileń woj. wielkopolskie

-93km od poznania

-260km od warszawy

-140km od wrocławia

-33km od kalisza

-44km od wrześni

-58km od konina

-70km od gniezna

-198km od częstochowy

przed wyjazdem proszę o kontakt telefoniczny, w celu ustalenia czy oferta jest nadal aktualna!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. kodeksu cywilnego.

sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

zapis ten został zawarty ze względu na możliwość drobnych ludzkich pomyłek. jeżeli zauważyłeś nieścisłość- napisz do nas, a niezwłocznie ją wyjaśnimy.

NIE ODPOWIADAMY NA SMS!!

44FOX-ID: 339

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
6,8 l/100 km
Długość
4 902 mm
Szerokość
1 835 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
5,8
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Świetne auto! Polecam wszystkim co lubią wygodne i bezpieczne auta. Trzy lata jeżdżę i nic nie tknąłem. Do pracy dojeżdżam 120 km , jeszcze jakieś zakupy, własne sprawy, wyjazdy służbowe i 100 tysięcy przejechane. Razem przebieg 280 tys. Autem przemieszczam się w rejonie jeleniogórskim więc pod górę i z góry. Niesamowicie ekonomiczny jak bym nie kombinował to około 6L 0N. Jest tylko jedna sprawa na którą zwrócę uwagę. Skrzynia biegów jest manualna. W automacie o takim spalaniu można sobie poważyć. Za automatyczny komfort trzeba sobie doliczyć jakieś 2 litry.
7,0
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Średnie minimalne spalanie to wynik spokojnej jazdy z oławy do Wrocławia(27km) w tym jazda po wrocławiu oraz droga powrotna. Natomiast średnie maksymalne spalanie to jazda z domu do pracy lub na zakupy czyli 100% cykl miejski. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to prędkość na autostradzie przy maksymalnej prędkości 70km/h. Nie zauważyłem różnicy w spalaniu między jazdą na tempomacie a bez oraz między jazdą na klimie i bez klimy. W mojej opinii samochód BARDZO oszczędny. Mocny, dynamiczny i ciężki a mimo to moje średnie spalanie wynosi od 7-8 litrów(cykl mieszany z przewagą miejskiego).
6,4
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Bo każde auto to skarbonka. Kwestią wyboru jest co dostajemy i za ile oraz fakt ile później musimy wrzucić do tej skarbonki. Jesli chodzi o zużycie paliwa to tak jak już wspominałem do momentu wymiany wtrysków spalanie jak na takie auto było bardzo dobre - w trasie 2500km przy ok 150km/h regularnie osiągałem spalanie w granicach 6.3-6.4 l/100km. W mieście wszystko zależy czy silnik jest zimny i jak bardzo go ciśniemy. Jesli mamy ciężką nogę to nawet i 12 litrów w mieście zje. Ale jeżdząc jak średnio rozgarnięty człowiek zapewne będzie to ok 9l/100km co przy tej wielkości auta i jego wadze jest moim zdaniem b/dbr wynikiem. Co do serwisu to sprawa wygląda gorzej i jest największą bolączką tego bardzo udanego modelu auta. Generalnie nie polecam ASO Peugeota. Przerobiłem kilka z nich w pd i środkowej polsce a także kilka poza granicami polski. Goście guzik wiedzą a kase biorą. Nie koniecznie większą niż inni mechanicy. Czasami w ASO robocizna jest nawet tańsza. Za to części w ASO mają bardzo drogie. Koło dwu masowe tej samej firmy możemy dostać dwa razy taniej niż w ASO. O FAPie czyli układzie emisji spalin nawet nie będę wspominał bo ceny tych elementów to już jakaś astronomia. Generalnie serwisując auto poza ASO to ceny są bardzo przystępne. Podstawowe elementy eksploatacyjne jak filtry, oleje itp są na tym samym poziomie co do niemieckich aut i wybór jest spory. Duzy wpływ na ceny części ma zastosowanie podobnych elementów jak w bardzo popularnym peugeocie 406. Tak ak 406 a nie 407. Co do silników to także są takie jak w innych modelach Peugeota lub Citroena czyli PSA i jesli tylko poszukamy to bez problemu znajdziemy je w przystepnych cenach.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 607