Szukaj

Porsche Panamera I Liftback 4.8 V8 400KM 2012 Porsche Panamera 4.8s 4x4 najbogatsza wersja sliczne zadbane perfect zami

112 999 PLN
Porsche
Panamera
2012
benzynowy
400 KM
+48
Gdansk (woj. pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 176 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 400 KM
Pojemność silnika 4 806 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia coupe
Kolor brązowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Tempomat

Informacje o samochodzie

Porsche Panamera 4.8s 4x4 najbogatsza wersja sliczne zadbane perfect zami

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
282 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,0 s
Średnie spalanie
11,1 l/100 km
Długość
4 970 mm
Szerokość
1 931 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
14,5
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Gdy lekko obchodzimy się z pedałem gazu, skrzynia biegów robi dobry użytek z momentu obrotowego, zmieniając biegi góra przy 2 tysiącach obrotów. Jeżdżąc tak, możemy nawet w mieście spalić mniej niż 18 l na setkę (w trasie bez trudu da się zejść nawet do 12 l), a pasażerowie prawdopodobnie uwierzą, że mają do czynienia z typową luksusową limuzyną - szczególnie że zawieszenie całkiem nieźle radzi sobie z nierównościami, a do kabiny dociera jedynie lekki i przyjemny dla ucha warkot silnika. Choć ceną rozpoczynającą się od 690 tys. zł Panamera konkuruje z topowymi odmianami BMW 7 (760i) czy Mercedesa S (AMG), to moim zdaniem charakterem znacznie bliżej jej do sportowych limuzyn pokroju BMW M5 czy Audi RS6. Gdziekolwiek byśmy ją jednak umiejscowili, i tak pozostanie ona samochodem zupełnie bezkonkurencyjnym, bo tak sportowej limuzyny nie przygotował jeszcze żaden ze wspomnianych producentów. Panamera, szczególnie w wersji Turbo, bez wątpienia zasługuje na honorowe miejsce w panteonie Porsche, bo zapewnia frajdę z jazdy, jakiej nie powstydziłoby się 911, i to dla dwa razy większej liczby pasażerów.
Dodane 15 lat temu
16,2
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Pali dużo tylko przy jezdzie do 10km/h. Pozniej to juz tylko bajka, poza terenem zabudowanym jadac około 80km/h pali ponizej 10l.
Dodane 5 lat temu
13,4
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Ciężko sklasyfikować. Jak pisałem wcześniej, trzeba się przygotować na spore koszta
Dodane 11 lat temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Porsche przeprowadzone przez Euro NCAP.
Porsche Panamera

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów