Szukaj

Raporty zużycia paliwa Porsche Panamera I Liftback

pb - zużycie paliwa dla silnika 4.8 V8 400KM 294kW (w l/100km)
Średnie zużycie
14,2
Deklaracja producenta
11,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
19.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.1

Lista raportów zużycia paliwa (4)

16,2
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Pali dużo tylko przy jezdzie do 10km/h. Pozniej to juz tylko bajka, poza terenem zabudowanym jadac około 80km/h pali ponizej 10l.
13,4
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Ciężko sklasyfikować. Jak pisałem wcześniej, trzeba się przygotować na spore koszta
12,7
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Jak na silnik 4,8 litra przy spokojnej jeździe 10//100,to chyba bardzo dobrze.
14,5
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Gdy lekko obchodzimy się z pedałem gazu, skrzynia biegów robi dobry użytek z momentu obrotowego, zmieniając biegi góra przy 2 tysiącach obrotów. Jeżdżąc tak, możemy nawet w mieście spalić mniej niż 18 l na setkę (w trasie bez trudu da się zejść nawet do 12 l), a pasażerowie prawdopodobnie uwierzą, że mają do czynienia z typową luksusową limuzyną - szczególnie że zawieszenie całkiem nieźle radzi sobie z nierównościami, a do kabiny dociera jedynie lekki i przyjemny dla ucha warkot silnika. Choć ceną rozpoczynającą się od 690 tys. zł Panamera konkuruje z topowymi odmianami BMW 7 (760i) czy Mercedesa S (AMG), to moim zdaniem charakterem znacznie bliżej jej do sportowych limuzyn pokroju BMW M5 czy Audi RS6. Gdziekolwiek byśmy ją jednak umiejscowili, i tak pozostanie ona samochodem zupełnie bezkonkurencyjnym, bo tak sportowej limuzyny nie przygotował jeszcze żaden ze wspomnianych producentów. Panamera, szczególnie w wersji Turbo, bez wątpienia zasługuje na honorowe miejsce w panteonie Porsche, bo zapewnia frajdę z jazdy, jakiej nie powstydziłoby się 911, i to dla dwa razy większej liczby pasażerów.
Porsche Panamera I Liftback