AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Ogłoszenia
Renault
Clio
Szczegóły ogłoszenia
Szczegóły ogłoszenia
Renault Clio IV Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 2015
Renault Clio 2015r SALONOWY. 1.5 DCI. Uszkodzony tyl. Jezdzi. 1.5 Diesel
12 900
PLN
Renault
Clio
2015
diesel
90 KM
+48
Pokaż numer
Bibice
(woj. małopolskie)
Ogłoszenie pochodzi z serwisu
+18 zdjęć
Rocznik
2015
Przebieg
160 000 km
Typ silnika
diesel
Moc silnika
90 KM
Pojemność silnika
1 500 cm
3
Skrzynia biegów
manualna
Typ nadwozia
hatchback
Kolor
biały
Rodzaj napędu
przedni
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Faktura
faktura VAT-marża
Informacje o samochodzie
Renault Clio 2015r SALONOWY. 1.5 DCI. Uszkodzony tyl. Jezdzi. 1.5 Diesel
Autocentrum
poleca!
Dane techniczne
Prędkość maksymalna
178
km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7
s
Średnie spalanie
3,6
l/100 km
Długość
4 062
mm
Szerokość
1 731
mm
Pełne dane techniczne
Oceny tego modelu
Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67%
33%
Wszystkie oceny
Typowe usterki tego auta
Uszkodzenie serwomechanizmu zamka klapki od wlewu paliwa
Luźny łańcuch rozrządu stuki przy obrotach około 3 tys
w ciepłe dni ubywa płynu w obiegu chłodzenia nie ma wycieku
w ciepłe dni ubywa płynu w obiegu chłodzenia nie ma wycieku
Inne usterki użytkowników
Co jeszcze wiemy o
Renault Clio
Wybrane raporty spalania tego modelu
On
3,9
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Jeździłem przez Rok, zrobiłem przebieg ok. 50 tys. km i w trasach i w mieście. Jeżdżąc normalnie po Warszawie na trasie Praga - Piaseczno, Ursynów - Modlińska, Modlińska - Piaseczno, Piaseczno - Ursynów. Przy spokojnej jeździe w mieście pali 3,8 /100km przy dynamicznej jeździe i w korkach 4,2 / 100km, w trasie jadąc przepisowo 90-120 2 osoby spaliłem rekordowo 3,5 l /100 km Samochód bardzo oszczędny, przy wyłączonym systemie Start/Stop w mieście spala ok 0,5 l więcej na 100 km. Silnik bardzo dynamiczny i ma zapas mocy, a przy tym bardzo oszczędny - byłem w szoku i wszyscy znajomi nie wierzyli dopóki sami się nie przekonali.
Dodane
9 lat temu
On
4,4
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Nie wiem jak koledze ponizej udalo sie uzyskac tak male spalanie w cyklu miejskim czy autostradowym. Pomijam fakt, ze u mnie komputer pokladowy jest bardzo niedokladny i zawsze przeklamuje realne, koncowe zyzycie paliwa (myli sie w granicach 1-4 litrow przy baku 45 litrow pojemnosci), to mi w cyklu przewaznie autostradowym/jazda po wolniejszych drogach i malo jazdy po miescie, wynosi ciagle bite 5-5.2 litra na 100 km... Owszem, jesli bede jechal 60-80 na godzine, to komputer pokladowy pokazuje w graniach 3 litrow na 100, jesli bede jechal max 100-120 na godzine (po rowni albo lekko z gorki) to jestem w stanie osiagnac 4 litry na 100 km. Wszystko jednak powyzej sumuje sie w granicach 5 litrow z hakiem. Nie bede owijal w bawelne jednak, na autostradzie docieram autko troche agresywnie teraz bardziej, ma przejechane 11000 km i rozpedzam sie czasem do 170 zeby je przedmuchac. Zazdroszcze jednak koledze silnika w jego aucie, chcialbym, aby moje bylo tak oszczedne przy takiej jezdzie jak kolega opisal!
Dodane
10 lat temu
On
3,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Wcześniej jeździłem tylko silnikami benzynowi (+lpg). Tutaj zapłaciłem kilka tys. więcej za diesla. Na początku miałem wiele wątpliwości co do słuszności wyboru. Wszyscy namawiali mnie na benzynę. Teraz jednak mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w żadnym stopniu nie żałuję zakupu diesla. Zwróci mi się szybciej niż sądziłem. Do tego oduczcie momentu obr. - bezcenne. Przez pierwsze 2 tys. silnik dość mocno klekotał, ale w miarę czasu ułożył się i pracuje naprawdę bardzo cicho. Kultura pracy na wysokim poziomie + dobre wyciszenie wnętrza. Jeden z najcichszych diesli jakie miałem okazję słuchać. Nie wiem skąd kolega @M.G wziął tak wysokie spalanie, ale chyba trafił na wadliwy egzemplarz tego silnika (może warto udać się do ASO? - poważnie, to jest nienormalne spalanie). Zrobiłem dopiero ponad 6500 tys km., z czego średnia prędkość to 39,1 km/h (czyli przewaga miasta i korków). Średnie spalanie wynosi mnie 4,2l. Jeżdżę bardzo dynamicznie, przyspieszam pod spore górki, nie przejmuję się spalaniem, itd. Niedawno miałem sporą trasę (ciągłe przyspieszania, wyprzedzania, hamowania, prędkości od 40 do 150). Powiem szczerze, że jestem w szoku po tej wyprawie. Przy 4 osobach + bagaże spalanie wyszło mnie 4,3l. Przy spokojnej jeździe, np. tempomat 80-110 km, na prostej drodze, spalanie wynosi około 2-2,5l (lepiej jechać te 110-120, bo spalanie minimalnie wzrasta w porównaniu do np. 80). Tak więc dane producenta są jak najbardziej osiągalne i realne, ale auto i silnik zachęcają do dynamicznej jazdy :). Na dowód niskiego spalanie, polecam popatrzeć np. na poprzednią generację Clio i silnik bodajże 86 KM (konstrukcyjnie i technologicznie to ten sam silnik).
Dodane
11 lat temu
Dlaczego akurat ten model?
Zalety
+ Bezawaryjność (poważne usterki)
+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
+ Karoseria
Wady
- Wyciszenie
- Ergonomia
- Wentylacja i ogrzewanie
Dzienniki kosztów użytkowników posiadających ten model
Zdjęcie przykładowe
Renault Clio IV Grandtour 1.5 dCi 90 KM
Prowadzony przez:
Cechu_11
Przejechał
67 103
km
Spalanie
on
5.35
l /100 km
Zdjęcie przykładowe
Renault Clio IV Hatchback 5d dCi 90 KM
Prowadzony przez:
szamian
Przejechał
2 168
km
Spalanie
on
5.84
l /100 km
Zdjęcie przykładowe
Renault Clio IV RS Turbo RS 200 KM
Prowadzony przez:
mc11111
Przejechał
146 056
km
Spalanie
pb
9.29
l /100 km
lpg
9.85
l /100 km
Testy Euro NCAP
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Wszystkie testy tego modelu
Sprawdź najnowsze oferty Renault Clio
Zobacz 30 aut
od ręki
Dodaj
ogłoszenie
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Renault Clio w pigułce
Renault Clio
w pigułce
O Renault Clio
Katalog nowych
Renault Clio
Dane techniczne
Renault Clio
Raporty zużycia paliwa
Renault Clio
Opinie
Renault Clio
Usterki
Renault Clio
Publikacje
Renault Clio
Newsy
Renault Clio
Galerie
Renault Clio
Nasze pomiary
Renault Clio
Filmy
Renault Clio
Ogłoszenia
Renault Clio
Ceny aut używanych
Renault Clio
Dziennik kosztów
Renault Clio
Opinie o instalacjach LPG
Renault Clio
Testy zderzeniowe
Renault
Aktualnie przeglądasz
Renault Clio
Dane techniczne
2442 raporty
zużycia paliwa
2210 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 74 tys. zł
210 zgłoszonych
usterek
14 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Renault Clio
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy