Szukaj

Skoda Karoq Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 2022 Skoda Karoq Skoda Karoq 1.5 TSI ACT Style DSG

144 000 PLN
Skoda
Karoq
2022
benzynowy
150 KM
+48
GRÓJEC (woj. mazowieckie)
Rocznik 2022
Przebieg 15 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Oferowany samochód: Škoda Karoq

▪ Wersja wyposażenia : Style

▪ Rok produkcji: 2022

▪ Przebieg: 20 km

▪ Silnik: 1.5 TSI 150KM

▪ Skrzynia biegów: DSG

▪ Kolor: Czerń Magic

Auto dostępne od ręki posiadamy klika sztuk w różnych kolorach !!!

Cena cennikowa 151 000 zł

Rabat - 7000 zł

Cena po rabacie 144 000 zł

Wyposażenie (wybrane pozycje):

▪ 2-ramienna skórzana podgrzewana kierownica wielofunkcyjna

▪ Manetki do zmiany biegów dla DSG

▪ Reflektory FULL LED Matrix

▪ Czujniki parkowania z tyłu i z przodu z MANOEUVRE ASSIST

▪ Relingi dachowe w kolorze srebrnym

▪ Pakiet wewnętrznego oświetlenia LED Ambiente

▪ Podgrzewane fotele przednie

▪ Spryskiwacze reflektorów przednich

▪ Kamera cofania

▪ Listwy chromowane wokół szyb bocznych

Wyposażenie Dodatkowe:

Przygotowanie pod hak holowniczy

Pakiet Tech Amundsen

- Bluetooth Plus (Phone Box – wzmacnianie sygnału GSM, indukcyjna ładowarka smartfona)

- Virtual Cockpit - cyfrowy zestaw wskaźników

- System nawigacji satelitarnej AMUNDSEN 8 z mapą Europy

- Funkcja SmartLink z połączeniem bezprzewodowego dla urządzeń Apple

- ADAPTIVE CRUISE CONTROL - aktywny tempomat do 210 km/h

- Sportowa trójramienna skórzana podgrzewana wielofunkcyjna kierownica dla DSG z łopatkami do zmiany przełożeń

Zapraszamy .

44FOX-ID: 241

6,2
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Wyniki dla skrzyni DSG po przejechaniu około 10tys. km od marca do lipca na fabrycznych letnich oponach. Krajówki: rozsądna jazda (przepisowo +/- 20km/h) to spalanie około 5,5-6.0l. Wyższe spalanie tylko w przypadku napotkanych znacznych utrudnień, lub gdy wyjątkowo się śpieszę. Autostrady: Trasa Wrocław - Warszawa (S8, A1, A2) cały czas tempomat aktywny na 140km/h odpowiednio 6.5l dla pustego auta i samego kierowcy oraz 7,1 dla czterech dorosłych z bagażnikiem zapakowanym po dach i torbami pod nogami, stała prędkość 140km/h na w miarę płaskich odcinkach przy dobrych warunkach to około 6.3l +/-0.2l. Miasto: tu nie bardzo mogę się wypowiedzieć, 'ale': bardzo krótkie trasy (2-5km) po małym mieście to około 8-9l. Z kilku dni w Warszawie wychodziło mi 6.5-7l ale nie trafiłem na jakieś ekstremalne korki. ŚREDNIO: 6.8-7.0l - auto używane na co dzień w małym mieście (bez korków, ale często na krótkich odcinkach na zimnym silniku); 1-2x w miesiącu ~800km tras szybkiego ruchu plus ~300km krajówek; do tego wyjazdy okazjonalne.
6,9
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
W mieście od 7.5 do 10. W trasie przy oszczędnej jeździe na tzw dziadka myslę że dałobysie zejść poniżej 5 . Przy normalnej jeździe tzn równo ze wszystkimi uczestnikami ruchu około 6 do 6.5 (trasa warszawa Garwolin)
6,7
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Średnie zużycie paliwa przy normalnej jeździe - tryb mieszany miasto trasa - 6,5 l/100 km. W mieście (latem) trochę więcej. Przy jeździe na tempomacie (autostrada) zużycie 7.0 l/100 km

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Karoq