Szukaj

Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 2002 Toyota Celica

16 850 PLN
Toyota
Celica
2002
benzynowy
143 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2002
Przebieg 311 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 794 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia coupe
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy, CD, Alufelgi, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

Firma ELCAR od 1998 roku zajmuje się sprzedażą aut używanych. Nasza firma ma już 25 lat doświadczenia. Dzięki zaufaniu klientów jesteśmy tyle lat na rynku. Sprawą kluczową dla naszej firmy jest zadowolenie klienta. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasze auta wyglądały i jeździły jak najlepiej. W aktualnej ofercie na naszej stronie internetowej znajduje się ponad 100 aut.

Nasze samochody są objęte bezpłatną, międzynarodową gwarancją oraz oferujemy liczne elastyczne formy finansowania.

Toyota Celica

Mamy przyjemność zaoferować na sprzedaż sportowy model Toyoty Celica, wyposażony w benzynowy silnik o pojemności 1,8 litra i mocy 143 KM. Wyróżniające się niskie nadwozie doskonale nadaje się dla dwóch dorosłych pasażerów, a komfort jazdy jest na wyjątkowo wysokim poziomie jak na auto sportowe.

Wyjątkowo wydajny układ hamulcowy zasługuje na szczególną uwagę, co zapewnia jeszcze większe poczucie bezpieczeństwa. Ta niezawodna maszyna, oprócz fenomenalnych osiągów, zapewnia również świetne prowadzenie, co jest szczególnie doceniane przez kierowców.

To auto, które wymaga niewielkiego zaangażowania użytkownika, a jednocześnie potrafi zaskoczyć swoją wydajnością i niepowtarzalnym stylem. Jeśli szukasz niezawodnego i wyjątkowego samochodu, Toyota Celica z pewnością spełni Twoje oczekiwania.

Wyposażenie:

  • Elektryczne szyby
  • Radio Alpine
  • Sportowa kierownica
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Skórzany drążek zmiany biegów
  • Elektryczne lusterka
  • ESP
  • ABS
  • Sportowe fotele
  • Komputer pokładowy

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Średnie spalanie
7,7 l/100 km
Długość
4 335 mm
Szerokość
1 735 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
9,3
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
w miescie przy aktualnych cenach paliwa (5,30 zl) wleje za 100 zl to ciesze sie jak dojade do tych 200 km przy jezdzie w granicach od 3 do 4,5 tys obr. Na trasie potrafi byc naprawde oszczedny ale jak tu nim jechac i nie zredukowac co jakis czas zeby wyprzedzic (a redukować trzeba bo prawda jest taka ze ten samochod szybciej wyglada niz jezdzi - niestety). Co do samej jazdy swietnie trzyma sie w zakretach, bardzo wygodne kubelkowe fotele, rewelacyjny nawiew, calkiem przyzwoity bagaznik. Minusami tego autka na pewno bedzie: maksymalnie malo miejsca z tylu (powaznie pasazer z tylu nie może miec wiecej niz 1,60), słaba widocznośc do tyłu no i to co mnie boli najbardziej pije olej jak dziki dzik ale ponoc to normalne w tych jednostkach. Podsumowując celica jak kazde auto ma wady i zalety ale siedzac w nim pierwszy raz od razu sie zakochałem po przejazdzce tylko utwierdzilem sie w moim uczuciu do niej :) Do tego ponadczasowy wygląd przyciaga wzrok wiekszosci przechodniow patrzacych z zazdroscia... :D :D :D
8,2
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Super auto. Dane z jazdy po Warszawie i minimalne spalanie z trasy (wolna jazda). Co bym nie robił około 9. Raz poniżej raz powyżej zależy jakie korki, ale najwięcej 9,5. Zapewne może wypić więcej, ale u mnie nie pali wiele. A silnik mam po wymianie na poliftowy. Nie bierze oleju.
7,5
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Nie jest źle jak na dynamikę, jaką oferuje auto. Spalanie porównywalne z Toyotowskim 1.4 VVTi, tyle że Celica ma 50 koni więcej. Maksymalne spalanie osiągnięte we wrocławskich korkach, minimalne - na trasie Polska-Włochy. Moim zdaniem świetny kompromis między niezłymi osiągami (choć to nie auto sportowe - pamiętajmy) a komfortem i niskim spalaniem. Po naprawie problemu ze spalaniem oleju silnik chodzi jak zegarek i nie zanosi się na to, aby miał przestać działać.

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Celica