Szukaj

Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM 2015 Toyota Corolla 1.6 Active Seria E16 (2012-2019)

52 900 PLN
Toyota
Corolla
2015
benzynowy
132 KM
Rocznik 2015
Przebieg 180 660 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent pasa ruchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Tempomat

Informacje o samochodzie

Przyjmujemy samochody wszystkich marek w rozliczeniu.

Szanując Państwa cenny czas, oraz w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo oferujemy możliwość dokonania pełnej transakcji zakupu auta tylko w formie on-line łącznie z transportem zakupionego samochodu pod Państwa dom.

KUPUJĄC U NAS AUTO MASZ PEWNOŚĆ ŻE:

- Każde auto posiada protokół PEWNE AUTO TOYOTA

– który informuje nas o faktycznym stanie technicznym i wizualnym auta

- Każdy samochód posiada ważną polisę OC oraz aktualne badania techniczne;

- Nie zaniżamy cen na fakturze zawsze wystawiamy faktury na pełną wartość pojazdu.

Przyjmujemy samochody w rozliczeniu więc jeśli posiadają Państwo pojazd którego chcą się pozbyć lub zostawić w rozliczeniu Bardzo chętnie go odkupimy.

Zapraszamy do naszego salonu w celu omówienia szczegółów.

Wieloletnie doświadczenie oraz stosowany przez nas dedykowany program wyceny aut używanych Eurotax Glass's Polska to gwarancja atrakcyjnej i rynkowej ceny odkupu.

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

Przyjmujemy auta wszystkich marek w rozliczeniu za ten pojazd!

Zapraszamy na oględziny pojazdu oraz jazdę testową.

Kontakt z naszym działem handlowym.

Tomasz Żychowicz tel 507-966-584

Łukasz Śliwiński tel 513-580-548

Autoryzowany Dealer Toyoty zastrzega sobie prawo wprowadzenia bez uprzedzenia zmian danych zawartych na niniejszej stronie internetowej, w tym parametrów technicznych, wyposażenia, cen i specyfikacji pojazdów. Wszelkie informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. W wypadku sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (dalej: Ustawa), zawarte na niniejszej stronie internetowej informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy, jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Indywidualne uzgodnienie ceny i wyposażenia pojazdu następuje w umowie jego sprzedaży. Podane na niniejszej stronie internetowej informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji, w szczególności w rozumieniu art. 13 Ustawy. W wypadku udzielenia gwarancji, jej warunki zostaną określone przy sprzedaży pojazdu w dokumencie

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 620 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
9,6
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto super ekonomiczne oraz tanie w eksploatacji. Przebieg 168000km Wymieniony jeden wtrysk od LPG. Reszta to tylko olej i filtry. Średnio pali 9-9.5 litra ( jazda bez patrzenia na konsumpcję paliwa zarówno w mieście jak i w trasie). Trasa Katowice-Wrocław-Katowice prędkość 140-180 (na jednej butli gazu - 38 litrów) Auto do 4 tys. obrotów (160 km/h licznikowo) pali mało. Do 180 opory powietrza są ok. Za to prędkość powyżej 180 na pełnym gazie przez dłuższy odcinek (60-80km) to wypalenie co najmniej 14.5 litra na 100km (to i tak mało - przykładowo starsze BMW 7 w 3.5 litrowym motorze pali 40-50 litrów (benzyny) na 100km gdy mamy pedał gazu cały czas w podłodze. Tylko, że tam bliżej 270m/h można jechać). Jadąc na wakacje do Włoch i wracając przez Chorwację mogę rzec - rewelacyjnie. Auto wypełnione bagażem po brzegi oraz 4 osoby + piesek = 9l/100km . Za granicą pali od 1-1.5 litra mniej. Hybrydyzacja to spisek przy tak ekonomicznych autach!
6,8
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Jak wspomniałem, po mieście mógłby palić nieco mniej. Z doświadczenia z Aurisami wiem, że koszty przeglądów w Toyocie nie są porażające. A dotychczasowe wydatki eksploatacyjne w Aurisie poza paliwem, to jedynie żarówka w tylnych światłach pozycyjnych. Jest natomiast coś innego. Corolla którą jeździłem miała jasne kremowe obicia tapicerki i jasne wykończenie deski rozdzielczej. Sami serwisanci byli zdziwieni, że taką wersję auta przeznaczono na samochód zastępczy. Ale nawet kupując Corollę nie zdecydowałbym się na jasne obicia. bardzo szybko się brudzą. na te kilka dni zainstalowałem z tyłu fotelik dziecięcy, na którym przywoziłem wnuczka z przedszkola. musiałem dobrze zabezpieczyć oparcie przedniego fotela i kanapę na której stał fotelik przed fikającymi nóżkami, które obute w przybłocone buciki narobiłyby dużo szkody na tak jasnej tapicerce. Na szczęście udało się tego uniknąć. Kupując auto z taką tapicerką trzeba uwzględnić koszty jej częstego czyszczenia.
6,4
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Trzy poprzednia auta to były diesle, więc na początku spalanie "bolało". Ale to i tak jeden z oszczędniejszych silników benzynowych, moim zdaniem. Spokojna jazda (2 dzieciaków) do 110km po Polsce - nawet 5,3l. Autostrada 130km - 7,0-7,5l. W mieście nie wyszło mi poza 8,0. Bardzo dużo hamuję silnikiem i takie tam pro-eko. Moment obr. słaby - niestety. Bardzo często redukcja do trójki by wyprzedzić na trasie. Rozważyłbym w przyszłości powrót do diesla, ale tragedii nie ma. Bardzo podoba mi się kultura tej benzyny (bardzo cicha), sprężyste zawieszenie (po 40tys km nadal czuje się je "jak nowe"). Parę osób już mi powiedziało jadąc ze mną "to auto płynie". Silnik na łańuchu, zero turbin, rozsądne spalanie, legendarnie trwałe zawieszenie, ładny design na zewnątrz i wewnątrz (choć plastiki na drzwiach nieco tanie), deska rozdzielcza w pionie, taki "klif" (super to wygląda), spory bagażnik. Czego chcieć więcej?

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla