Szukaj

Toyota Corolla XII TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 2021 Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort Seria E21 (2019-

95 900 PLN
Toyota
Corolla
2021
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2021
Przebieg 87 150 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

!!! BEZPŁATNA WYCENA TWOJEGO SAMOCHODU KAŻDEJ MARKI !!!

POZOSTAW SWÓJ SAMOCHÓD W ROZLICZENIU

!!! GWARANCJA FABRYCZNA DO LUTEGO 2025 LUB 100 000KM !!!

TOYOTA COROLLA COMFORT

Wersja silnika: 1.8 Hybryda 122KM

Skrzynia biegów: Automatyczna CVT

Przebieg: 87 150km

Rok produkcji: 2021

Data pierwszej rej.: 08.02.2022

VIN: SB1Z93BE50E263843

Numer rejestracyjny: SK912VU

Kolor nadwozia: Srebrny 1F7

I WŁAŚCICIEL

BEZWYPADKOWY

KUPIONY W POLSKIM SALONIE

PO PRZEGLĄDZIE W NASZYM ASO TOYOTA

KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ

FV 23%

Wyposażenie:

Bezpieczeństwo:

- ABS + EBD + BA – system wspomagania awaryjnego

- VSC + TRC (kontrola trakcji)

- ESC - układ stabilizacji toru jazdy

- HAC – system wspomagający pokonywanie podjazdów

- System monitorowania ciśnienia w oponach

- System rozpoznawania znaków drogowych (RSA)

- System wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS)

- Poduszka powietrzna czołowa kierowcy

- Poduszka powietrzna czołowa pasażera

- Poduszki powietrzne boczne przednie

- Kurtyny powietrzne

- Poduszka kolanowa kierowcy

- Światła do jazdy dziennej LED

Komfort:

- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

- Elektryczne szyby przednie

- Elektryczne szyby tylne

- Elektrycznie sterowane lusterka boczne

- Podgrzewane lusterka boczne

- Komputer pokładowy

- Kamera cofania

- Stacja multimedialna Toyota Touch z ekranem dotykowym 8 cali

- Bluetooth

- Sterowanie radiem z koła kierownicy

- Centralny zamek sterowany pilotem

- Wielofunkcyjna kierownica

- Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach – pionowej i poziomej

- Fotel kierowcy z regulacją wysokości

- Składana i dzielona tylna kanapa

- Wybór charakterystyki trybu jazdy

Inne:

- Immobiliser

- Isofix

- Koło kierownicy obszyte skórą

- Wspomaganie kierownicy

- Gniazdo 12V, AUX, USB

- Gniazdo 12V w bagażniku

- Felgi aluminiowe 16”

Kontakt z handlowcem:

Kamil Morcinek

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel: +48 698 673 374

Mail: k.morcinek@toyota.zabrze.pl

Monika Sebzda

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel. +48 660 539 190

Mail: m.sebzda@toyota.zabrze.pl

Marcel Piętka

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel. +48 698 989 995

Mail: m.pietka@toyota.zabrze.pl

Samochód do obejrzenia w Salonie Toyota Ja-Now-An

Zabrze ul. Knurowska 8

Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SALONU

PRZYJMUJEMY SAMOCHODY W ROZLICZENIU

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia

Zdjęcia zamieszczone w ogłoszeniu przedstawiają opisywany samochód.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
3,6 l/100 km
Długość
4 650 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
5,8
Toyota Corolla XII
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średnia z 4500km to 5l - okres zimowo - wiosenny. Na krótkich trasach, gdzie zespół napędowy ledwo wychodzi z fazy S2 potrafi wciągnąć z 8l - w końcu to zwykle 1.8l, więc jak ktoś jeździ dookoła komina na zimnym to hybrydowy napęd nie jest dla niego... Ale w sumie diesel i LPG też nie... Na trasie mieszanej krajówkami, drogami szybkiego ruchu i autostradami do 120km/h uzyskałem 4.3l na dystansie 600km. Spalanie mocno rośnie powyżej 120 km/h. Przy 140 po płaskim to już 6.5l/100km. Dużo zależy od ukształtowania terenu - optimum wypada gdy jest trochę górek, trochę dołków. Długie podjazdy żrą paliwo, długie zjazdy co prawda paliwa nie zużywają ale bateria się przepełnia i auto zaczyna hamować silnikiem jak normalny pojazd, przez co energia się marnuje. Kręcąc w korkach w mieście (zakorkowanym wzorcowo Krakowie) na rozgrzanym silniku zdarza się zobaczyć trójkę z przodu, ale to zależy od wielu czynników - między innymi od ilości ścigantów na drogach - auto promuje jazdę spokojną i przewidywanie sytuacji na drodze - skoczki międzypasowe utrudniają przewidywanie.
4,8
Toyota Corolla XII
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średnie spalanie lato: 4,0-4,3 zima: 4,7-5,2 okresy z chłodnymi porankami: 4,4-4,8 tempomat 120km/h na dystansie 200km: 6,2 Auto idealne dla osób rozsądnych którzy potrzebują pojazdu do przemieszczania, nie ścigania. Chociaż… w mieście stosując techniki jazdy autem hybrydowym (szybkie rozpędzenie na granicy wskaźnika eco/Power i późniejsza jazda na silniku elektrycznym) powoduje, że ruszając spod świateł w zasadzie zostawiamy pozostałych uczestników za sobą. Skrzynia biegów eCVT – specyficzna, choć można się szybko do niej przyzwyczaić. Jeżdżąc normalnie w mieście w zasadzie jeździmy w ciszy. Bardzo dynamicznie przyśpieszając jedziemy w okresie zwiększonej akustyki skrzyni ale… przecież kręcąc zwykłą jednostkę benzynową też tak mamy. Mylące jest to, że nie mamy odgłosów klasycznej zmiany biegu. Zamiast 3 zamian biegów, ciągle przyspieszamy. W mieście + wolnych drogach podmiejskich można zejść ze spalaniem zdecydowanie poniżej 4,0l/100km. Osobisty rekord na dystansie 80km – 3,5l/100km. Nieoficjalny rekord 2,9l/100km (nieoficjalny bo tylko na dystansie 25km oraz przy preferencyjnym ukształtowaniu terenu. W trasie przy jeździe z tempomatem na 120km/h jazda na samej jednostce benzynowej, spalanie 6,2l/100km. Silnik elektryczny jest jedynie buforem energii. Odzyskuje energię podczas zjazdu z góry i oddaje ją podczas podjazdów. W miesiącach bardzo zimowych przy -20stC rano i około -5stC w dzień na dystansie 30km+30km spalanie dochodzi do 6,0l/100km. Chyba poleciłbym to auto (piszę chyba bo nie wiem czy nie wybrał bym 2,0 hybrid :P )
4,8
Toyota Corolla XII
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Autem bardzo dobrze zachowuję w mieście i na trasie. Trzeba pamiętać że hybrydą jeździ się inaczej niż dieselem. W mieście można zejść do 4l/100 km. Przy szybszej jeździe, dynamicznej dochodzę do 5.5l/100 km. W trasie natomiast to zależy czy jedziemy autostradą czy "starymi" trasami. Na autostradzie przy prędkości 140 km spalanie na poziomie 6.5l powyżej tej prędkości 7/8 litrów. Na starej trasie na dystansie 100 km spokojnie schodzę do 3.8L. Poza tym auto bardzo wygodne, bezawaryjne i przyjemnie się nim jeździ. Obecnie pomyślałby o wersji 2.0.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Całokształt - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla