Szukaj

Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM 2015 Toyota Corolla LPG Bogate wyposazenie Salon Po...

46 400 PLN
Toyota
Corolla
2015
benzynowy z lpg
132 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 2015
Przebieg 240 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 132 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Corolla z 2015 roku wyposażona jest w niezawodny i niedrogi w utrzymaniu silnik benzynowy 1.6 o mocy 132KM, który pracuje równo i cicho. Jednostka napędowa znana ze swojego małego apetytu na paliwo, bezawaryjności oraz tanich i ogólnodostępnych części. Silnik bardzo dobrze funkcjonuje z instalacją gazową, dzięki której koszty eksploatacji znacząco maleją. Zawieszenie oraz pozostała reszta podzespołów są w nienagannej kondycji i pracują bez zarzutu. Automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja w pełni sprawna, potrafi w ciągu kilku minut schłodzić wnętrze auta. Corolla pedantycznie zadbana zewnątrz jak i wewnątrz, niepoprzecierana tapicerka a karoseria bez nadmiernych rys lub obcierek. Pojazd jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Samochód na bieżąco serwisowany i doinwestowywany. Auto pochodzi z Polskiego salonu, posiada autentyczny oraz potwierdzony przebieg! Toyota gotowa do dalszej eksploatacji bez najmniejszych wkładów finansowych. Więcej niezbędnych informacji udzielę telefonicznie. Zapraszam na oględziny auta oraz jazdę próbną.

Autem można wracać do domu na kołach!

Pisemna gwarancja w cenie auta.

Możliwość przedłużenia gwarancji do 12 miesięcy.

Gwarancja „CAR-GWARANT SERVICE" obejmuje:

- wszystkie usterki techniczne (związane z gwarancją) wynikłe po nabyciu pojazdu,

- jednostkę napędową - silnik,

- skrzynię biegów manualną

- skrzynię biegów automatyczną,

- mechanizmy różnicowe,

- wały napędowe,

- obudowy - skrzyni biegów, silników, mostów, miski olejowej itd.

- komputer główny silnika,

- przednie i tylne zawieszenie - amortyzatory, sprężyny itp.

- zawieszenie hydro-pneumatyczne,

- paski rozrządu,

- łańcuchy rozrządu,

- koła zamachowe dwumasowe,

- turbosprężarki,

- diagnostykę komputerową,

- Auto Asistance - transport do warsztatu w razie awarii,

Gwarancja działa na terenie Całej Polski,

Naprawa i wszystkie części w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie.

- Proszę o kontakt telefoniczny - nie odpowiadam na SMS i E-mail

- Kupujący zwolniony jest z opłaty skarbowej

- Możliwość sprawdzenia pojazdu na stacji diagnostycznej. Zapraszam na jazdę próbną

- Przyjmiemy Twoje auto w rozliczeniu

„Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.”

44FOX-ID: 2684

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 620 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
9,6
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto super ekonomiczne oraz tanie w eksploatacji. Przebieg 168000km Wymieniony jeden wtrysk od LPG. Reszta to tylko olej i filtry. Średnio pali 9-9.5 litra ( jazda bez patrzenia na konsumpcję paliwa zarówno w mieście jak i w trasie). Trasa Katowice-Wrocław-Katowice prędkość 140-180 (na jednej butli gazu - 38 litrów) Auto do 4 tys. obrotów (160 km/h licznikowo) pali mało. Do 180 opory powietrza są ok. Za to prędkość powyżej 180 na pełnym gazie przez dłuższy odcinek (60-80km) to wypalenie co najmniej 14.5 litra na 100km (to i tak mało - przykładowo starsze BMW 7 w 3.5 litrowym motorze pali 40-50 litrów (benzyny) na 100km gdy mamy pedał gazu cały czas w podłodze. Tylko, że tam bliżej 270m/h można jechać). Jadąc na wakacje do Włoch i wracając przez Chorwację mogę rzec - rewelacyjnie. Auto wypełnione bagażem po brzegi oraz 4 osoby + piesek = 9l/100km . Za granicą pali od 1-1.5 litra mniej. Hybrydyzacja to spisek przy tak ekonomicznych autach!
6,8
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Jak wspomniałem, po mieście mógłby palić nieco mniej. Z doświadczenia z Aurisami wiem, że koszty przeglądów w Toyocie nie są porażające. A dotychczasowe wydatki eksploatacyjne w Aurisie poza paliwem, to jedynie żarówka w tylnych światłach pozycyjnych. Jest natomiast coś innego. Corolla którą jeździłem miała jasne kremowe obicia tapicerki i jasne wykończenie deski rozdzielczej. Sami serwisanci byli zdziwieni, że taką wersję auta przeznaczono na samochód zastępczy. Ale nawet kupując Corollę nie zdecydowałbym się na jasne obicia. bardzo szybko się brudzą. na te kilka dni zainstalowałem z tyłu fotelik dziecięcy, na którym przywoziłem wnuczka z przedszkola. musiałem dobrze zabezpieczyć oparcie przedniego fotela i kanapę na której stał fotelik przed fikającymi nóżkami, które obute w przybłocone buciki narobiłyby dużo szkody na tak jasnej tapicerce. Na szczęście udało się tego uniknąć. Kupując auto z taką tapicerką trzeba uwzględnić koszty jej częstego czyszczenia.
6,4
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Trzy poprzednia auta to były diesle, więc na początku spalanie "bolało". Ale to i tak jeden z oszczędniejszych silników benzynowych, moim zdaniem. Spokojna jazda (2 dzieciaków) do 110km po Polsce - nawet 5,3l. Autostrada 130km - 7,0-7,5l. W mieście nie wyszło mi poza 8,0. Bardzo dużo hamuję silnikiem i takie tam pro-eko. Moment obr. słaby - niestety. Bardzo często redukcja do trójki by wyprzedzić na trasie. Rozważyłbym w przyszłości powrót do diesla, ale tragedii nie ma. Bardzo podoba mi się kultura tej benzyny (bardzo cicha), sprężyste zawieszenie (po 40tys km nadal czuje się je "jak nowe"). Parę osób już mi powiedziało jadąc ze mną "to auto płynie". Silnik na łańuchu, zero turbin, rozsądne spalanie, legendarnie trwałe zawieszenie, ładny design na zewnątrz i wewnątrz (choć plastiki na drzwiach nieco tanie), deska rozdzielcza w pionie, taki "klif" (super to wygląda), spory bagażnik. Czego chcieć więcej?

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla