Szukaj

Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 2010 Volkswagen Golf 2.0 TDI bezwypadkowy, bez korozji

17 000 PLN
Volkswagen
Golf
2010
diesel
140 KM
+48
Czarnocin (woj. podlaskie)
Rocznik 2010
Przebieg 214 445 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka alcantara, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

sprowadzony z Włoch - ZERO KOROZJI !!!

bezwypadkowy,

wszystkie szyby oryginalne,

ABS,

kontrola trakcji,

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,

4 poduszki powietrzne + kurtyny boczne,

4 elektryczne szyby,

elektryczne lusterka,

podgrzewane lusterka,

centralny zamek,

oryginalne radio, AUX, ekran dotykowy,

6 biegów,

tempomat,

skórzana kierownica wielofunkcyjna,

komputer,

halogeny,

alufelgi 17 cali,

ISOFIX,

nowy rozrząd,

możliwość transportu,

więcej informacji telefonicznie,

44FOX-ID: 39

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
209 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 199 mm
Szerokość
1 779 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
5,7
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Nie ma co ukrywac nie jest to najekonomiczniejsze auto w sredniej klasie. Taki Ford w eco drivingu moze zrobic nawet 200 km wiecej. Golf jest niemieckim autem przeznaczonym, na drogi po ktorych mozna jedzic bez wielokrotnych duzych zmian predkosci. Jesli ktos chce jezdzic z przepisami te auto spali ok 6l, po emerycku 4,7. W ruchu miejskim przy dynamicznej jezdzie spalanie skakalo do 7,8. (kilka rund po miesice ok 15 km). Co do przegladow, pierwsze 3 przeglady sa za darmo, auto jest w pakieco LongLife, czyli przeglad po pierwszych 30TKM, wtedy nastepne 30TKM i pierwszy wiekszy przeglad po prawie 160TKM. Jak dla mnie to inspekcja na 10 miesiecy. Dodatkowe przeglady na zyczenie klienta sa platne wedlug cennika serwisu.
6,5
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Średnie spalanie na odcinku 15 km co dziennie na trasie 6.5-7l. przy predkosci ~140km/h Przy 210km/h spalanie w granicy 8.5/9l. Minimalne na trasie np. autostrada predkosci okolo 110km/h 4.5-5l. geleralnie wejsc tym autem powyzej 9l. na srednie spalanie to nie wiem co trzeba robic chyba caly czas na dwojce cisnac, bo ja jezdze bardzo dynamicznie i w miescie mam max 7.5l
5,0
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Posiadam Golfa 2,0 TDI 140 KM Common rail od 6 miesiecy, samochód ekonomiczny i bezawaryjne. Najniższe spalanie z trasy to 3,7 przy tempomacie ustawionym na 98 km/h. Wysoka kultura pracy silnika, w środku bardzo cicho. Jak dotad bezawaryjne auto, polecam.

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf