Szukaj

Volvo S40 II 2.0 D 136KM 2006 Volvo S-40 diesel rok produkcji 2006

3 198 PLN
Volvo
S40
2006
diesel
136 KM
+48
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
Rocznik 2006
Przebieg 494 827 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor bordowy
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Volvo S-40 diesel rok produkcji 2006

5,3
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Jak na markę, której jest bliżej do premium niż do reszty przeciętniaków to rewelacja. Ze względu, że auto jest zbudowane od nowa na podzespołach z Forda Focusa 2.0 TDCi 136 KM to części są łatwo dostępne i duża gama zamienników. Przeglądy co 20 000 km lub co rok (o czym odpowiednio wcześniej przypomina komputer sam.) Ja je podzieliłem na duże i małe. Mały: olej, f. olej., f. kab. Duży: olej, f. olej., f. kab., f. pow., f. paliw. Dodatkowo co 60 tys km, płyn ham., i płyn chłodniczy. Przy około 160 - 180 tys km rozrząd i olej skrzyni biegów. To wszystko w opinii mojego mechanika. Koszty zależne od tego jakich części się użyje a wybór jest dość spory.
Dodane 8 lat temu
6,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Samochodem jeżdże rok w trybie mieszanym 50/50 trasa/miasto. spalanie średnio wychodzi mi ok 7 l. wskazania komputera 6,6 l. Jeżdze w miarę dynamicznie ale przy zachowaniu rozsądku. Naj niższe średnie spalanie wyszło mi przy jeździe na długiej trasie w granicach 120km/h spalanie ok 4,5 - 5 l. przy jeździe 90km/h na 6 biegu + tempomat obroty w granicach 1500 obr/min spalnie ok 4l. Auto bardzo przyjemne znakomicie się prowadzi, dynamiczny silnik. Jak na razie bez awaryjne przebieg to 170 tyś km. Serwisuje u mechanika wymiana filtrów ( paliwo,olej.powietrze,kabina) + olej koszt ok 300-350 zł.
Dodane 8 lat temu
6,6
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Zużycie 7,2 l/100 . W mieście i poza , bez różnicy. Przy 50 tyś. km. Teraz przy 130 tyś. km . zużycie spadło do6,8 l/100 .Serwis jest drogi i fatalny. Ani nie jest szybki ani skuteczny. Samochodów zastępczych nie mają. Jak na o mało co markę klasy "premium" to lekki obciach. Naprawa zamka pokrywy bagażnika udała się dopiero za 5-tym razem. Zanim wymenili zepsuty zamek, zafundowali mi wymianę wiązki klapy bagażnika.Wymiana akumulatora to 800 złotych. Tłumik z kawałkiem rury z wymianą kosztował 2000 złotych. Drogi olej silnikowy. Nigdy więcej autoryzowanego serwisu i oryginalnych części zamiennych.
Dodane 10 lat temu

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S40

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów