Szukaj

Opinie lpg Volvo S40 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Volvo S40

5,0
Sedan 1.6 100KM 74kW
Volvo S40 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 91 tys. km
Silnik 1.6 moim zdaniem jest najlepszym silnikiem do lpg. Instalację jaką założyłem to Kit Alba od Brc. Jestem z niej zadowolony, gwarancja minęła a problemów żadnych nie ma. Serwis cenowo przystępny. Ogólnie w eksploatacji spisuje się bez zarzutu!
5,0
Sedan 2.0 145KM 107kW
Volvo S40 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto w dalszym ciągu świetnie się prowadzi. Silnik pracuje równo, nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy, ani mocy. Przyspieszenie jest w dalszym ciągu na dobrym poziomie, auto dobrze zbiera się do wyprzedzania. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Instalacja zakładana w Tarnowie (BRC SQ SDI)
5,0
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
Volvo S40 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja BRC montowana przy solidnym przebiegu 250 tys.km, a przynajmniej tyle było na liczniku w chwili zakupu. Założona po gruntownych naprawach. Przejechałem na niej już grubo ponad 100 tys.km i jak na razie zero problemów. Silnik dalej pracuje równo i o to chodzi.Tylko należy pamiętać o sprawdzaniu luzów co jakiś czas, wymianie filtrów itp
5,0
Sedan 2.0 145KM 107kW
Volvo S40 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto na gazie sprawuje się nie gorzej niż na Pb. Instalacja BRC SDI dobrze wyregulowana, spełnia moje oczekiwania. Spalanie większe ok 15-20 % niż na Pb, moc w silniku nie spadła, a przynajmniej nie odczuwam żeby coś się zmieniło.
4,5
Sedan 1.8 i 125KM 92kW
Volvo S40 II
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Witam Auto posiadam 10miesięcy i przejechałem już około 15tys. przebieg auta to 135tys ale ja bym powiedział że jest z 250tys ;/ cofnięty jest a w serwisie oczywiście nie potrafili odczytać lecz rachunek potrafili ;P. Wracając do gazu minimum spalania 8.9L a max 10.6L gazu a tak średnio na klimatyzacji ostatnio spalał 9.6L ; 10L do tej instalacji mam dołożony lubryfikator...
4,5
Sedan 1.9 T4 200KM 147kW
Volvo S40 I
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wszyscy mi mówili, że ten silnik tak wysilony i z turbo nie będzie jeździć na gazie. Jak elementy zapłonu są sprawne to jest ok. Zima czy lato. Polecam. Goście wiedzą co robią. Spalanie benzyny 9,5L, spalanie gazu 11,5 L. W trasie schodzi do 10,8. Dużo jak na tę moc? Spadek mocy troszkę czuję, ale nawet jak to jest powyżej 10% to i tak mi dużo zostaje zapasu :) Jak go...
5,0
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
Volvo S40 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 270 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Nie odczuwam różnicy i momentu przełączenia paliw. Silnik współpracuje bardzo dobrze (były fabryczne wersje Bi-fuel tego silnika)
5,0
Sedan 2.0 145KM 107kW
Volvo S40 II
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 107 tys. km
zenit pro obd, tur, hana. taki zestaw jeździ u mnie. jest bardzo dobrze. dbam o instalację regularnie serwisuję ją. sprawdzony zestaw i sprawdzony montażysta.
5,0
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
Volvo S40 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Silnik na lpg pracuje idealnie.Równo,idzie z dołu i nie ma problemu z mocą.Elastyczność i przyśpieszenie jak na benzynie.Jednak wypada regularnie serwisować i dbać o instalację.
5,0
Sedan 1.6 16V 109KM 80kW
Volvo S40 I
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z USLUG TEJ FIRMY. SAMOCHOD BARDZO DOBRZE CHODZI NA GAZIE. MONTAZ WYKONANY W CIAGU JEDNEGO DNIA. POLECAM!
Volvo S40