Szukaj

Opel Antara SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Opel Antara SUV

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Model należący do klasy kompaktowych SUV-ów produkowany od 2008 roku. W ofercie Opla Antara wypełnia lukę po wycofanym ze sprzedaży w 2003 roku modelu Frontera. Zbudowano go na płycie podłogowej GM Thetta, którą dzielił między innymi ze swoim koreańskim pierwowzorem, Daewoo Winstormem. Model bazuje na prototypie Antara GTC, technologicznie powiązany jest także z Chevroletem T2X. W Wielkiej Brytanii oferowany jako Vauxhall Antara, w Australii – jako Holden Captiva Maxx, w Ameryce Północnej – jako Saturn Vue, a na innych rynkach również pod nazwami GMC Terrain i Chevrolet Captiva.

czytaj więcej
Powagosław

Ładna, dynamiczna stylizacja to w klasie SUV-ów absolutnie nic wyjątkowego. Opel nie dość, że spóźnił się z wejściem do tego mocno już obsadzonego segmentu, to jeszcze trochę przesadził z ceną.

~Powagosław
Luzacjusz

Załóżmy, że kupuję SUV-a. Pytam Antarę: „Dlaczego ty?” Co odpowiada Antara? „Bo jestem SUV-em”. Sorry Oplu, ale mnie to nie wystarcza i nie przekonuje.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4575 mm
Szerokość 1850 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2085 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1850 mm
Wysokość 1704 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1761 mm
Rozstaw osi 2707 mm
Rozstaw kół - przód 1562 mm
Rozstaw kół - tył 1572 mm
Prześwit 200 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 865 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 420 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 928 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1740 mm
Kąt natarcia 24 stopnie
Kąt zejścia 23 stopnie
Głębokość brodzenia 450 mm
Maksymalna ładowność 434 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg

Oceny Opel Antara SUV

Liczba ocen: 55
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,8
~LinekPark
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Zależy czego wymagać. Bajerów nasz następny wybór na 4 auto w rodzinie, Touareg, ma więcej. Stan mojego własnego Tucsona dużo lepszy, ale auto mniejsze. Antara sprzedana przed chwilą za 18, więc piszę jej opinię, bo zawsze wystawiam je na koniec. Tucsona kupiłem też za 18, miesiąc temu. Choć mogłem ją sobie zostawić, to wolę stan i lepszy napęd oraz liczne osłony od wyposażenia i materiałów mięciutkich. Od Kugi lepiej zrobiona. Qashqai nawet z napędem ślizga się po trawie. Od RAVki większa, ale mniej trwała. CR-V większa, ale bulwiasta sylwetka i charakter minivana nie dla każdego. Od bliźniaczej Captivy miała lepsze materiały, bo miała być bardziej premium. Na tle konkurencji cenowo-wiekowej się broni, choć wybitna nie jest. Jako nowa ceny miała chore. I to zabiło jej karierę. Duży plus za dobre wyposażenie większości egzemplarzy. Spokojnie wystarczy wielu osobom ten wóz.
Dodane 4 lata temu
4,7
~Jack
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
piszę o aucie, którym jeżdżę od 6 lat i zmieniłbym je na podobne, gdyby miało trzy pełnowymiarowe fotele z tyłu i może większy bagażnik na wakacyjne wypady (potrzeby rodzinne). Z pewnością przyjemność z jazdy na długich trasach - wygoda dla całego ciała. Auto dynamiczne, solidne w konstrukcji - jeśli pójdzie na sprzedaż pozostawi nutę sentymentu i wiele pozytywnych wrażeń z jazdy dobrym autem. Nie polecam auta osobom, które potrzebują auta do wstawienia i wystawienia z garażu - tym autem trzeba dużo jeździć.
Dodane 4 lata temu
4,4
~Euro
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Czytając komentarze przed zakupem o spalaniu 12 litrów byłem nastawiony sceptycznie, kupiłem wersję 4x4 ale z wymontowanym wałem więc ciągnie tylko przód, spalanie średnie mam 9 litrów a wcale zbyt oszczędnie nie jeżdżę, chyba coś nie tak jest z Waszymi silnikami. Potwierdziło się też to co pisali ludzie, że Antara mniej pali jak dynamicznie się ją rozpędza by jak najszybciej uzyskać prędkość żądaną i potem toczy się ze stałą prędkością, niż kiedy powoli ja rozpędzamy "głaskając" delikatnie. Przy prędkościach autostradowych trochę głośny szum wiatru (może przez relingi) i opon, silnik zupełnie nie przeszkadza. Antara mimo 2 ton masy i 5-biegowego automatu przyspiesza i wyprzedza całkiem nieźle, myślałem że będzie gorzej. Bardzo szybko polubiłem to auto i komfort przednich kanapowych foteli. Myślę że kiedyś przyjdzie czas na wersję poliftową.
Dodane 7 lat temu
Średnie spalanie dla Opel Antara SUV
10,2 – 13,7
l/100 km
8,9 – 9,6
l/100 km
13,8 – 15,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,5
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Te spalania nie których to obłęd! Komputer zawsze przekłamuje! Średnio spalanie 10L na 100km wychodzi. Szwagier jednego razu pożyczył Antare i pojechał na Niemcy, po powrocie wyszło mu ze spaliła mu 13l/100km nie wierzyłem mu, aż do czasy gdy pojechaliśmy do Łodzi mamy z domku ok 220km w jedną stronę okazało się że gdy wracaliśmy przed zjazdem z A1 musiałem zatankować bo jechaliśmy już na oparach. Antara spaliła ok 15l na 100km przy prędkości średnio 170km/h. Na ok 430Km wciągnęła cały wsukie zbiornik paliwa. Auto do oszczędnych nie należy
Dodane 11 miesięcy temu
13,1
Liczba komentarzy: 2
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Auto jest bardzo nieekonomiczne, bardzo dużo pali minimum 11 litrów, a w jeździe miesznaj ok 15 litrów. Mam silnik diesla 2.0. Auto jest fatalne. Próbuję go sprzedać i nikt go nie chce kupić od pół roku. Moja żona ma Nissana Qasqaia diesel 1.5 silnik 106 koni auto ma większy bagażnik od Antary i jest bardzo ekonomiczne pali 6 litów a na dłuższej trasie nawet 5.5 litra. Qasqai jest niezawodny, a Antara ciągle sie psuje - szczególnie automatyczna skrzynia biegów i pali jak smok. Nie polecam tego auta.
Dodane 13 lat temu
7,7
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 127KM 93kW
W moich rękach 7 lat. Jedyna awaria to wymiana łożyska w kole. Olej i filtry zmieniany max 10 tys km. Brak problemów z korozja podwozia. Z minusów bardzo cienkie blachy nadwozia. Delikatny grad i są wgniotki. Obok stała octavia i śladu nie ma
Dodane 10 miesięcy temu

Usterki Opel Antara

Liczba wpisów: 10
Ciężko odpala
  • Opel Antara SUV 3.2 V6 ECOTEC 227KM 167kW 2006-2010
  • silnik
  • 216 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Witam jak jest zimny odpali za drugim Jet to automat i jak jest ciepły trzeba poruszać kilka razy przekładnią od biegów bo zapalić nie chce w pozycji p i n kontrolki się palą od zapłonu i brak jakiegokolwiek kręcenia rozrusznika a rozrusznik sprawny i wygląda na to jakby coś nie łączyło posiada
Dodane 2 lata temu
Wysoka temperatura oleju, przerzucanie paliwa do oleju
  • Opel Antara
  • silnik
  • 320 tys. km
Witam, mamy problem z antarą wersja Diesel. Auto zaraz po uruchomieniu wytwarza wysoką temperaturę oleju (paliwo w nadmiernej ilości przerzucane jest do oleju).Podczas jazdy zapala się kontrolka od poziomu oleju oraz wyczuwalne jest drganie całego samochodu. Zapchany był filtr dpf,wymienione katalizatory,wtryski są ok,zmieniony przepływomierz. Nawet na serwisie nie mogą dojść co jest nie tak. Proszę o pomoc
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Błąd P02E1
  • Opel Antara SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW 2006-2010
  • inne
  • 196 tys. km
Falujące obroty na zimnym silniku w tym czasie spalanie 2.0 l/h i w miarę pracy i nagrzewania silnika obroty się normują a spalanie spada do ok 0'4-0'5 l/h. Świeci kontrolka silnika, po zbadaniu na komputerze błąd P02E1, pojawiła się także kontrolka dopalania DPF. Pomimo próby wypalenia na autosyradzie nie gaśnie. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Dodane 6 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Opel Antara SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów