Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Insignia I Sedan OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC Unlimited 325KM 239kW 2011-2013

Opel Insignia I Sedan OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC Unlimited 325KM 239kW 2011-2013
Lata produkcji: 2011 - 2013
Segment: Klasa średnia

Pierwsza generacja modelu, produkowana w latach 2008-2016. Następca modeli Vectra i Signum. Koncepcyjnym pierwowzorem Insigni były prototypy Insignia Concept z 2003 roku oraz GTC Concept z 2007 roku. Projektantami samochodu byli Mark Adams i Malcolm Ward. Powstał on na płycie podłogowej GM Epsilon II, którą dzielił m.in. z blisko spokrewnioną z Insignią Chevroletem Malibu VIII generacji. W 2009 roku nagrodzony tytułem European Car Of The Year. Od 2013 roku oferowany po face-liftingu. Mniejsza modernizacja modelu miała miejsce w 2015 roku.

Powagosław

Tytuł Samochodu Roku to nie przypadek. Opel zrobił naprawdę wiele, by Insignia wyróżniała się w specyficznej klasie D. Efekt jest znakomity.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno nawet parasol raz w roku wystrzeli. Ale Insignią Opel od razu wystrzelił wszystkich niedowiarków daleko w kosmos. To prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

~Luzacjusz

Dane techniczne Opel Insignia I Sedan OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC Unlimited 325KM 239kW 2011-2013

Podstawowe parametry Opel Insignia I Sedan OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC Unlimited 325KM 239kW
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2792 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 325 KM (239 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 435 Nm przy 5250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe, twin scroll
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 74,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik z cylindrami ustawionymi pod kątem 60 stopni, czterema wałkami rozrządu i podwójnym systemem zmiennych faz rozrządu (VVT)
Przeniesienie napędu Opel Insignia I Sedan OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC Unlimited 325KM 239kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Adaptive 4x4
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Opel Insignia

Newsy o Opel Insignia

Opel Insignia I Sedan OPC
Aktualnie przeglądasz Opel Insignia I Sedan OPC