Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Insignia I Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 - 2013
Segment: Klasa średnia

Pierwsza generacja modelu, produkowana w latach 2008-2016. Następca modeli Vectra i Signum. Koncepcyjnym pierwowzorem Insigni były prototypy Insignia Concept z 2003 roku oraz GTC Concept z 2007 roku. Projektantami samochodu byli Mark Adams i Malcolm Ward. Powstał on na płycie podłogowej GM Epsilon II, którą dzielił m.in. z blisko spokrewnioną z Insignią Chevroletem Malibu VIII generacji. W 2009 roku nagrodzony tytułem European Car Of The Year. Od 2013 roku oferowany po face-liftingu. Mniejsza modernizacja modelu miała miejsce w 2015 roku.

Powagosław

Tytuł Samochodu Roku to nie przypadek. Opel zrobił naprawdę wiele, by Insignia wyróżniała się w specyficznej klasie D. Efekt jest znakomity.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno nawet parasol raz w roku wystrzeli. Ale Insignią Opel od razu wystrzelił wszystkich niedowiarków daleko w kosmos. To prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

~Luzacjusz

Oceny Opel Insignia I Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,85
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria

Dane techniczne Opel Insignia I Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW 2011-2013

Podstawowe parametry Opel Insignia I Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1364 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1850-4900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 72,5 x 82,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w system zmiennych faz rozrządu (VVT)
Przeniesienie napędu Opel Insignia I Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Start/Stop

Publikacje o Opel Insignia

Newsy o Opel Insignia

Opel Insignia I Sedan