Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Chrysler Town & Country IV

Podsumowanie 13 opinii Filtruj
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
12 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
10 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
13 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
12 opinii
Dobrze
1 opinia

Opinie lpg Chrysler Town & Country IV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny instalacji LPG (13)

4,8
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
na wolnych obrotach jak jest gorący silnik czasami przerywa na 1 cylindrze, tego problemu nie ma benzynie, ale ogólnie jest OK
4,5
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 322 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
nie zauważyłem żadnej rożnicy, osiągi auta nie różnią się od siebie. A spalanie na poziomie 14-15 litrów sprawia że pokonanie trasy 500 km to koszt tylko 21 zł/osobe przy 7 osobach w aucie
4,5
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Przy przeglądzie 1-2 razy rocznie jest OK. Po 60000km była wymiana wtryskiwaczy (bezpłatnie, bo gwarancja 5 lat) oraz reduktora (też praktycznie bez kosztów).
5,0
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 278 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zimą późno przełaczał, ale wystarczy na chwilę zjechać na pobocze i przełączy.
5,0
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: MWM AUTO GAZ S.C
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
LPG to jedyne rozwiązanie do tego auta. Poza regularną wymianą filtrów za 100 PLN co 10 tys km (razem z serwisem olejowym) to po 160 tys km przebiegu tej instalacji (w tym moich 80 tys) do wymiany szykuje mi się reduktor ciśnienia za 300-350 PLN. To jedyne dodatkowe koszty.
5,0
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
silnik na gazie pracuje rewelacyjnie brak spadku mocy i strzelania w kolektor przełączanie na gaz jest niewyczuwalne warto zainwestować w lepsze wtryskiwacze gdyż zastosowane u mnie valteki po 60000 zaczeły klekotać
5,0
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 123 tys. km
użytkowana przez: 184 tys. km
Doskonale, problem jest już z samą instalacją 2xwymiana reduktora, i teraz kłopoty z wiązką elektryczną sterownika.
4,0
Van 3.8 i V6 AWD 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Reduktor Shark- listwa wtryskowa Valtec Na chwile obecna bardzo ładnie pracuje na tej instalacji po przejechaniu około 3 km automatycznie przeżycia na gaz a testuje ja przy mrozach -18 Polecam
5,0
Van 3.8 i V6 AWD 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja została zamontowana łódzkim zakładzie montażu instalacji gazowej A.R.G. Auto Gaz z Więckowskiego 54 polecam zdecydowanie. Zamontowali schludnie jak na moje oko i chodzi bez zarzutu.
5,0
Van 3.8 i V6 AWD 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
super to wszystko działa zero problemów
Chrysler Town & Country IV