Szukaj

Informacje o Chrysler Town & Country IV

Lata produkcji: 2001 – 2007
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1988 roku, członek rodziny Voyager-Caravan, którą początkowo tworzyły auta marek Chrysler, Dodge i Plymouth. W tej rodzinie Town & Country był na amerykańskim rynku, na który został przeznaczony, największą wersją z najlepszym wyposażeniem. W Europie od początku oferowany jako Chrysler Voyager/Grand Voyager, zaś od 2011 roku – jako Lancia Grand Voyager. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan. Town & Country nazwą nawiązuje do rodzinnego kombi Chryslera produkowanego i oferowanego w USA w latach 1941-1988.
czytaj więcej
Powagosław
Po ostatnim face-liftingu Town & Country wygląda znakomicie – posłużyła mu nowa, klasyczna, dystyngowana wręcz stylistyka Chryslera. W Europie znacie ją z Lancii. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawne, że hasło, które wydaje nam się jednym z symboli amerykańskiego auta rodzinnego (Chrysler Voyager), Amerykanom nic nie powie. Tam swoją tradycję ma Town & Country. Od lat świetny, stylowy van. ~Luzacjusz

Chrysler Town & Country IV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Chrysler Town & Country IV

Liczba ocen: 62
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,8
~Marcin
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
Poprzednim Chrysler'em Voyager'em 2.5 CRD jeździłem 10 lat i przejechałem 240 tys. km, anie razu mnie nie zawiódł, ale zawsze marzyłem o automatycznej skrzyni biegów, dlatego kupiłem Town and Country 3.8, wersja Limited, dzieci są zachwycone, skończyło się marudzenie "kiedy będziemy" bo włączam im film (sam nagrywam w NTSC) i spokój całą drogę. Wygoda, komfort podróżowania rewelacja, spalanie 18 l/100 km gazu w cyklu mieszanym, 16 l/100 km na trasie przy 140 km/h uważam że na prawie 4 litrowy silnik na bardzo niskim poziomie. 2.0 TSI w VW spalają 11-13 l/100km to o czym tu mówić. na benzynie spalanie ok 12-14 l/100 km. Auto bardzo tanie w eksploatacji, ważne żeby dbać i wszystko robić na bieżąco a nigdy nas nie zawiedzie.
4,5
~amoretti
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
Wielki i praktyczny samochód, budzi respekt na drodze i do tego potrafi całkiem szybko się poruszać. Wbrew pozorom nie jest przesadnie drogi w eksploatacji, naprawy proste bo silnik prosty a taki miał właśnie być. Zanim wybrałem Chryslera brałem pod uwagę Toyotę Previę 2.4 2004-2006rok lub Toyotę Sienę która niestety okazała się za droga. Wersja którą posiadam to Touring ze stow and go (chowanie foteli w podłogę) skórzaną tapicerką i 3 strefową klimatyzacją która ma oddzielne sterowanie z tyłu. Braliśmy pod uwagę LPG więc pozostała wersja amerykańska ze schowkami na fotele środkowego rzędu w których są butle lpg (2x43 litry) przez co nie tracimy cennego miejsca na bagaż.
4,1
~Zbyszek SZ
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Pochodzenie auta wiele o nim mówi. Kupując samochód z Ameryki trzeba robić to świadomie i z głową. Ogólnie wiadomo, że producenci ze stanów oszczędzają na materiałach używanych do wykończenia wnętrz a spasowanie elementów jest do ćwiartki metra i tutaj nie trzeba "odkrywać Ameryki" Auto nie pali mało, ma pewne wady konstrukcyjne ale naprawdę bardzo miło zaskakuje! Na polskim rynku jest całe mnóstwo zajechanych egzemplarzy. Przejechałem sporo kilometrów i obejrzałem wiele aut nadających się do kasacji! W zasadzie była ich większość :-( Po zakupie zniszczonego egzemplarza można zrazić się do modelu i marki. Te auta trzeba kupować z głową i rozsądkiem w przeciwnym razie możemy obudzić się z ręką w nocniku...

Raporty spalania Chrysler Town & Country IV

Liczba raportów: 80
Średnie spalanie dla Chrysler Town & Country IV
12,7 – 13,8
l/100 km
14,0 – 15,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,9
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
TAK CZYTAM WASZE OPINIE I MYŚLĘ, ŻE CO NAJMNIEJ POŁOWA Z WAS POMYLIŁA TO AUTO 2 TONOWE Z LINIKIEM 3300CM3 ZE SKRZYNIĄ AUTOMATYCZNĄ(NIE ZAUTOMATYZOWANĄ!) Z DAEWOO TICO 700CM3 POJEMNOŚCI I 900Kg MASY. AUTO MUSI SPALAĆ ILOŚCI JAKIE PODAJĘ. UWAŻAM ŻE TO NIE JEST DUŻO. SPALANIE W ZIMIE NA ODCINKACH DO 10 KM TO 16-17L LPg + 3 L Pb. SPALANIE W LECIE W MIEŚCIE NA TYCH SAMYCH ODCINKACH 15L LPg + 2L Pb. SPALANIE NA TRASIE OK. 100KM 13-15L LPg. JEŻDŻĘ SPOKOJNIE. 4 PRZEŁOŻENIE ZAŁĄCZA MI SIĘ W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓW OK. 40-50 KM/H. AUTO NIE ZACHĘCA DO SZYBKIEJ JAZDY. MAM BARDZO NOWOCZESNĄ INSTALACJĘ LPg NA STAgU 300-6 Z PODgRZEWANYMI POLSKIMI WTRYSKAMI, BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW NA ODCINKU 15000 KM. NA POPRZECZNYCH NIERÓWNOŚCIACH BARDZO BUJA - NIESTABILNE. SUPER KOMFORTOWE NA NASZYCH DZIURACH W DRODZE BRZUCH NIE BOLI. JEŚLI CHCECIE KUPIĆ AUTO DO SZYBKIEJ JAZDY TO ODRADZAM PO ROKU UŻYTKOWANIA. JEŚLI PREFERUJECIE SPOKOJNY STYL JAZDY TO NIE ZNAM LEPSZEgO AUTA A MIAŁEM ICH WIELE WIELE. AUTO JEST Mega wyciszone w środku. NIE SŁYCHAĆ SILNIKA, LEDWO WYCZUWALNA JEST ZMIANA PRZEŁOŻEŃ. AUTO MA 42000 KM Przebiegu.
16,0
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Spalanie bardzo mocno uzależnione od stylu jazdy, warunków na drodze, prędkości i obciążenia. Auto raczej do spokojnej jazdy choć możliwości ma naprawdę duże. Poza tym KOMFORT i przestrzeń. Jakość wykończenia - średnia. Części tanie i łatwo dostępne. Prosta konstrukcja ale za to mało awaryjna ( np. resory w zawieszeniu jak w dyliżansie ). Polecam spokojnym kierowcom mającym rodziny 2 + do 5. Auto coraz częściej spotykane na naszych drogach.
14,5
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
Myślałem że będzie gorzej ale jestem pozytywnie zaskoczony. Przed zakupem sprawdzałem ceny części, spalanie i faktycznie, części łatwo dostępne, ceny przystępne. Spalanie LPG na poziomie 14-15 litrów STAG 300 4gen. Ale pewnie da się lepiej. Spalanie paliwa było w momencie zakupu wg na poziomie 17,5 litra, po wymianie EGR spadło do 13,5 litra
Chrysler Town & Country IV