Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008

Podsumowanie 11 opinii Filtruj
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
Średnia ocena
5,0
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
11 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
11 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
11 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
10 opinii
Dobrze
1 opinia

Oceny instalacji LPG (11)

5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Zamontowana instalacja Zavoli model Winner. W aucie jest od ponad 2 lat. Przebieg ma na razie ok 50 tys.km, autem jeździ głównie żona. Jeśli chodzi o serwis jedynie wizyty na przeglądy plus wymiany filtrów. W ustawieniach od montażu i regulacji po ok 1 tys.km nic nie było zmieniane. Mapy się nie rozjeżdżają, ciśnienie ok, żadnych błędów. Instalacja w moim odczuciu dobra i...
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Odważna ale słuszna decyzja do zagazowania auta
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Wspaniała instalacja . nie mam do niej żadnych zastrzeżeń . Silnik pozostał dalej dynamiczny i pozostała kultura pracy !
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner założona niecałe dwa lata temu. Od tej pory jedyne wizyty u gazownika na przeglądy i wymianę filtrów. Nic się nie dzieje niepokojącego. Odpala i przechodzi na lpg za każdym razem, nawet jak temp. spada poniżej zera.
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Bardzo dobra Instalacja.
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 96 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Koszty podróży tym autem są niesamowicie niskie spalanie w granicach 6 litrów !
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Auto służy mi typowo do pracy , jestem bardzo zadowolony z zakupu i montażu instalacji , koszt bardzo niedrogi , inwestycja bardzo szybko się zwraca.
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Samochód Tankuje raz na miesiąc(lpg) spalanie auto jest wręcz znikome i służy żonie jako auto do pracy i na zakupy czasem ja podjadę . Silnik chodzi jak mały żuk , koszty użytkowania i eksploatacji są niewielkie . coś czuje że długo zadomowi u nas to auto .
4,8
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Witam was , samochód kupiłam ponad dwa lata temu z serwisu Citroena i od razu założyłam instalacje gazowo , samochód użytkuje po warszawie jest to idealny samochód na miejskie warunki , całkiem dynamiczny , w dalsze wczasy dość ciężko zapakować wszystkie rzeczy, ale jakoś daje radę .
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Samochód jest niesamowicie oszczędny , Trasa Warszawa-Poznań na poziomie 6-7 litrów gazu mam wrażenie że nie trzeba tankować tego auta . Silinik prosty w konstrukcji i bezawaryjny , idealny w miejskie zaułki Warszawy.
Citroen C1 I Hatchback