Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Citroen

Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Citroen C4 I
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Praca silnika po montażu bez zmian. Instalacja, która jest w środku to BRC SQ 32, montowana zaraz po zakupie auta przy przebiegu 140 tys.km. Przeglądy są co 15 tys.km, wymiana filtrów, kontrola ustawień. Czasami filtry są czyste, ale 2 razy zdażyły się już mocno brudne. Kwestia słabego lpg. Sama instalacja pracuje bardzo dobrze. Nie mam i nie miałem żadnych problemów.
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner założona niecałe dwa lata temu. Od tej pory jedyne wizyty u gazownika na przeglądy i wymianę filtrów. Nic się nie dzieje niepokojącego. Odpala i przechodzi na lpg za każdym razem, nawet jak temp. spada poniżej zera.
Hatchback 1.4 i 16V 90KM 66kW
Citroen C3 I
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC Kit Alba. Silnik dobrze zniósł montaż. Nie ma problemów z przechodzeniem na LPG. Przełączenie jest bardzo szybko. Samo spalanie niewiele się zmieniło. Ok 10% więcej niż na Pb. Jestem z wyboru zadowolony.
Crossover 1.2 PureTech 110KM 81kW
Citroen C4 Cactus
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto bardzo ekonomiczne, w mieście bardzo dobrze sobie radzi. Instalacja gazowa była bardzo dobrym wyborem, którego nie żałuję. Na lpg przejechałem ponad 10 tys km, nic się złego nie dzieje.
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Citroen C5 II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalka Kit Alba. Silnik pracuje dalej bez zarzutu. Moc, przyspieszenie są na swoim miejscu. Nie ma problemu z przejściem na gaz. Nawet przy ujemnych temperaturach. Do tego spalanie. Niewiele większe niż na Pb. I nie zmienia się wraz z przebiegiem.
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Citroen C3 II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Małe silnik, ale auto potrzebne na dojazdy do pracy. Montaż instalacji już się praktycznie zwrócił po pierwszym przeglądzie. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Praktycznie nie widać różnicy z tym co było na benzynie. Nawet mocniejsze przyspieszenie nie sprawia że wraca na gaz. Także instalacja dobrze założona (BRC SQ 32).
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Citroen Xsara Picasso
4,5
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Pitec niepoważnie podszedł do sprawy. Od początku problemy. Niekończące się powroty na gwarancji. Zawór wlewu paliwa nie odbija. Nie zmapowali instalacji, ciągłe problemy z check engine. Uszkodzona instalacja elektryczna - samozałączanie alarmu podczas jazdy samochodem. Klient to zło konieczne. Cena w porównaniu do innych warsztatów w Poznaniu bardzo wysoka. Nie polecam!
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Citroen C3 I
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Od montażu minęło ok pół roku, jak na razie zero problemów jeśli chodzi o silnik i jazdę na LPG. Nawet jak auto jest pod pełnym obciązeniem dalej wszystko jest ok. Silnik nie stracił na mocy, spalanie oscyluje w granicach 9-10l na 100km.
Hatchback 1.2 PureTech 68KM 50kW
Citroen C3 III
5,0
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 31 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
Świetny warsztat, super gazik. Rewelka. Polecam
Hatchback 3d 1.6 i 16V 110KM 81kW
Citroen C2
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. W aucie od pół roku, przejechane 15 tys.km, po pierwszym przeglądzie. Wszystko działa jak należy. Mapy się nie rozjeżdżają, silnik pracuje poprawnie i równo, szybko przechodzi na gaz. Nic do zarzucenia