Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Citroen

5,0
Combi 1.6 110KM 81kW
Citroen Berlingo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja założona przy przebiegu 110 tys.km. Pod maską Zavoli Winner. Do tej pory ma na liczniku blisko 70 tys.km. Ogólna ocena instalacji bardzo dobra. Na plus zdecydowanie cena w stosunku do jakości. 2 tys.zł za instalację z którą nie trzeba nic robić to ideał. Na rozkladzie mam już kilka różnych instalacji, często droższych, ale pierwszy raz trafiłem na tak...
4,5
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Citroen C5 III
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: ROMANO RIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Czy nastąpił spadek mocy na gazie? Tak nastąpił ale różnica jest nieodczuwalna! ponieważ ten silnik jest słaby i różnica osiągów o + 1 s do 100km/h jest nie do wykrycia przez "dupo-hamownie" Natomiast urządzeni pomiarowe wykazuje straty mocy w górnym zakresie obrotowym, w dolnym auto zdecydowanie lepiej wkręca się na obroty(na benzynie z niskich obrotów zamula, być może coś...
3,8
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 238 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik EW10J4 Instalacja: stag go fast,omvl reg fast, shark1200, butla 55L( wchodzi 45 litrów lpg) w miejscu koła zapasowego, wlew pod klapką (z przejściówką, choć mieści się tam duży wlew). Auto jeździło bardzo dobrze aż do 50tys. km. potem polepiły się wtryski (zestaw naprawczy rozwiązał problem) i membrana w parowniku wymaga wymiany (problem z wolnymi obrotami, duże...
5,0
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Citroen C3 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
BRC SQ 32.Właśnie instalacji stuknęło 100 tys.km. Jestem właśnie po przeglądzie. Wtryski ok, reduktor też w dobrym stanie, zmienione filtry. Jak na razie przez blisko 4 lata nie było żadnych problemów z instalacją, ani z autem. Poza filtrami nic nie było wymieniane. Podobnie z regulacją, poza jedną poprawkę po ok 40 tys. km nic nie trzeba było poprawiać. Spalanie na poziomie...
5,0
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Citroen C4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Praca silnika po montażu bez zmian. Instalacja, która jest w środku to BRC SQ 32, montowana zaraz po zakupie auta przy przebiegu 140 tys.km. Przeglądy są co 15 tys.km, wymiana filtrów, kontrola ustawień. Czasami filtry są czyste, ale 2 razy zdażyły się już mocno brudne. Kwestia słabego lpg. Sama instalacja pracuje bardzo dobrze. Nie mam i nie miałem żadnych problemów.
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner założona niecałe dwa lata temu. Od tej pory jedyne wizyty u gazownika na przeglądy i wymianę filtrów. Nic się nie dzieje niepokojącego. Odpala i przechodzi na lpg za każdym razem, nawet jak temp. spada poniżej zera.
5,0
Hatchback 1.4 i 16V 90KM 66kW
Citroen C3 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC Kit Alba. Silnik dobrze zniósł montaż. Nie ma problemów z przechodzeniem na LPG. Przełączenie jest bardzo szybko. Samo spalanie niewiele się zmieniło. Ok 10% więcej niż na Pb. Jestem z wyboru zadowolony.
5,0
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Citroen C5 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalka Kit Alba. Silnik pracuje dalej bez zarzutu. Moc, przyspieszenie są na swoim miejscu. Nie ma problemu z przejściem na gaz. Nawet przy ujemnych temperaturach. Do tego spalanie. Niewiele większe niż na Pb. I nie zmienia się wraz z przebiegiem.
5,0
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Citroen C3 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Małe silnik, ale auto potrzebne na dojazdy do pracy. Montaż instalacji już się praktycznie zwrócił po pierwszym przeglądzie. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Praktycznie nie widać różnicy z tym co było na benzynie. Nawet mocniejsze przyspieszenie nie sprawia że wraca na gaz. Także instalacja dobrze założona (BRC SQ 32).
4,5
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Citroen Xsara Picasso
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Pitec niepoważnie podszedł do sprawy. Od początku problemy. Niekończące się powroty na gwarancji. Zawór wlewu paliwa nie odbija. Nie zmapowali instalacji, ciągłe problemy z check engine. Uszkodzona instalacja elektryczna - samozałączanie alarmu podczas jazdy samochodem. Klient to zło konieczne. Cena w porównaniu do innych warsztatów w Poznaniu bardzo wysoka. Nie polecam!