Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Citroen

2,5
Hatchback Facelifting 1.6 VTI 122KM 90kW
Citroen C4 I
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 83 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Decyzja o założeniu instalacji gazowej zapadła z dwóch podstawowych - zasadniczo standardowych dla wszystkich powodów: 1. Samochód pali dużo - w trasie 8,5 litra jadąc 130-140 km/h (tempomat) 2. Przebieg roczny około 40.000 kilometrów Założyłem instalację gazową LPG Tech w cenie około 4000 zł - jedna z lepszych na rynku, jeżdżę stosunkowo dużo więc jakość była dla mnie...
3,5
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Citroen C5 III
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Citroen C5 2.0i 2009 41tys km przebiegu Umowilem sie z warsztatem mailowo na: KME TUR, Barracudy na trojnikach, butle 650/250 (66l), KME Qnext Plus wszystko za 2800zl. Przy oddaniu auta- palcem na zderzaku wskazalem gdzie DOKLADNIE chce miec wlew do gazu- na boku pod chromowanym elementem (wlew gazu bylby poziomo). W trakcie montazu (2 dni) Pan Adam dzwoni ze ma butle...
5,0
Combi 1.6 110KM 81kW
Citroen Berlingo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja założona przy przebiegu 110 tys.km. Pod maską Zavoli Winner. Do tej pory ma na liczniku blisko 70 tys.km. Ogólna ocena instalacji bardzo dobra. Na plus zdecydowanie cena w stosunku do jakości. 2 tys.zł za instalację z którą nie trzeba nic robić to ideał. Na rozkladzie mam już kilka różnych instalacji, często droższych, ale pierwszy raz trafiłem na tak...
4,5
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Citroen C5 III
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: ROMANO RIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Czy nastąpił spadek mocy na gazie? Tak nastąpił ale różnica jest nieodczuwalna! ponieważ ten silnik jest słaby i różnica osiągów o + 1 s do 100km/h jest nie do wykrycia przez "dupo-hamownie" Natomiast urządzeni pomiarowe wykazuje straty mocy w górnym zakresie obrotowym, w dolnym auto zdecydowanie lepiej wkręca się na obroty(na benzynie z niskich obrotów zamula, być może coś...
5,0
Grand Picasso 2.0 16V 140KM 103kW
Citroen Grand C4 Picasso I
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
To już drugi C4 GRAN PICASSO z tym silnikiem na gazie. Zmieniam filtry co 10 tyś, świece co 15 tyś. Rocznie robię około 40 tyś. Mam butlę 50 litrową i wystarcza średnio na 400 km. Dobra instalacja, regularne przeglądy i wymiany, i instalacja odpowie bezawaryjnym działaniem i niskimi kosztami użytkowania. Następne auto na pewno będzie na gaz.
5,0
Mikrovan 1.6 16V 109KM 80kW
Citroen Berlingo I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Auto firmowe, jazda głównie po mieście z towarem. Instalacja Zavoli Winner zakładana była blisko 3 lata temu. Przez ten czas zrobione jest ok 80 tys.km na samej instalacji bez awarii więc o czymś to świadczy. Silnik pracuje równo, nawet pod duzym obciążeniem nie ma problemów z jazdą i przejściem na LPG. Inwestycja się zwróciła po niecałych 20 tys,km więc było warto.
5,0
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Citroen C3 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
BRC SQ 32.Właśnie instalacji stuknęło 100 tys.km. Jestem właśnie po przeglądzie. Wtryski ok, reduktor też w dobrym stanie, zmienione filtry. Jak na razie przez blisko 4 lata nie było żadnych problemów z instalacją, ani z autem. Poza filtrami nic nie było wymieniane. Podobnie z regulacją, poza jedną poprawkę po ok 40 tys. km nic nie trzeba było poprawiać. Spalanie na poziomie...
5,0
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Citroen C4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Praca silnika po montażu bez zmian. Instalacja, która jest w środku to BRC SQ 32, montowana zaraz po zakupie auta przy przebiegu 140 tys.km. Przeglądy są co 15 tys.km, wymiana filtrów, kontrola ustawień. Czasami filtry są czyste, ale 2 razy zdażyły się już mocno brudne. Kwestia słabego lpg. Sama instalacja pracuje bardzo dobrze. Nie mam i nie miałem żadnych problemów.
5,0
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Citroen C1 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner założona niecałe dwa lata temu. Od tej pory jedyne wizyty u gazownika na przeglądy i wymianę filtrów. Nic się nie dzieje niepokojącego. Odpala i przechodzi na lpg za każdym razem, nawet jak temp. spada poniżej zera.
5,0
Hatchback 1.4 i 16V 90KM 66kW
Citroen C3 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC Kit Alba. Silnik dobrze zniósł montaż. Nie ma problemów z przechodzeniem na LPG. Przełączenie jest bardzo szybko. Samo spalanie niewiele się zmieniło. Ok 10% więcej niż na Pb. Jestem z wyboru zadowolony.