Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Ford Escort

3,0
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Ford Escort VII
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Od poczatku z tym zakladem byl problem. Jedyny plus to to ze tanio, ale w efekcie i tak wyszlo dwa razy drozej. Gdy odebralem auto po zainstalowaniu LPG wydawalo sie wszystko dobrze. Na przegladzie pan poprosil mnie o homologacje, okazalo sie ze nie mam. W ogole mi jej nie dali, znowu musialem do nich dwa razy jechac i po tygodniu w koncu dostalem ta homologacje. Po jakims...
5,0
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
Ford Escort VII
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Moim pierwszym autem na gaz był duży fiat w latach 90.Była to taxówka która na gazie zrobiła prawie 500000tyś km 5 razy robiłem silnik ale ogólnie jak na fiata było ok gaz kosztował nie całą złotówkę.Wszyscy wtedy straszyli że wprowadzą jakąś dużą opłatę i wstawianie gazu jest bez sensu.Myślę że takie informacje wprowadzają koncerny paliwowe.Ale wracając do rzeczy każdy...
5,0
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Ford Escort VII
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Moje poprzednie auto bylo na gazniku i tam z przelaczeniem sie na gaz jest problem (potem sie łapie praktyke), ale od kiedy przesiadlem sie do auta z silnikiem na wtrysku to jazda przestala sprawiac mi jakiegokolwiek problemu. Taka rada dla kupujacych uzywany samochód zasilany gazem by kupowali auto na wtrysku z instalacja przynajmniej drugiej generacji dla monowtrysku i...
3,0
Hatchback 1.4 71KM 52kW
Ford Escort VI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Escort przynajmniej mój fatalnie spisywał się na gazie. Przy mocy 71KM spadek mocy ok. 15-20% powoduje, że autko jest strasznie toporne, powolne. silnik z jednopunktowym wtryskiem wg mojej orientacji dużo lepiej spisują się w Oplach czy Audi. Być może gdyby silnik miał ok 2.0 pojemności auto zupełnie inaczej by się zachowywało. 1.4 przy masie Escorta na gazie to zupełna...
5,0
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
Ford Escort VII
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
zrobione 50 tys na gazie zadnych problemów 100 km kosztuje pomiedzy 18 a 23 zł zaleznie od ceny gazu spala 10litrów. tankowąc i jeżdzić. jedyny minus to odczuwalny spadek mocy na klimie,ale na benzynie mam to samo więć chyba taki urok tego modelu
5,0
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Ford Escort VII
homologacja: ANLERO-POLSKA, S.J. Małgorzata Mościcka & Marzena Mościcka
instalacja: BIGAS SGIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Regularne wymiany filtrów. Naprawy: wymiana czujnika ciśnienia (po ok. 50 tys km). Jak na okres eksploatacji (130 tys km i przebiegu 300 tys km) instalację uważam za bezawaryjną. Nota bene, silnik to chyba jedyny podzespół nie wymagający napraw w tym samochodzie.
5,0
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Ford Escort VII
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Poza częstszą wymianą przewodów zapłonowych i świec, oraz koniecznością wymiany emulatora (po ok 200 000) nie ma żadnych minusów. Warunek: gaz dobrej jakości. Plusy? Obliczyłem, że moje oszczędności od zainstalowania gazu vs koszt benzyny wyniosły od 2003 V 2009 ok. 30 tysięcy PLN. I wciąż rosną !
5,0
Kombi 1.4 75KM 55kW
Ford Escort VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Zdecydowanie dobry wybór. Jedyną małą poprawką było obniżenie temperatury przełączania na gaz do 30'C.
4,5
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
Ford Escort VII
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 420 tys. km
auto pracuje rewelacyjnie zarówno na lpg jak i benzynie
3,8
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Ford Escort VII
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Wtryskiwacze Valtek 1ohm wymagają częstej kalibracji i regeneracji - nie polecam.
Ford Escort