Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Ford Escort

3,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Od poczatku z tym zakladem byl problem. Jedyny plus to to ze tanio, ale w efekcie i tak wyszlo dwa razy drozej. Gdy odebralem auto po zainstalowaniu LPG wydawalo sie wszystko dobrze. Na przegladzie pan poprosil mnie o homologacje, okazalo sie ze nie mam. W ogole mi jej nie dali, znowu musialem do nich dwa razy jechac i po tygodniu w koncu dostalem ta homologacje. Po jakims...
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Moim pierwszym autem na gaz był duży fiat w latach 90.Była to taxówka która na gazie zrobiła prawie 500000tyś km 5 razy robiłem silnik ale ogólnie jak na fiata było ok gaz kosztował nie całą złotówkę.Wszyscy wtedy straszyli że wprowadzą jakąś dużą opłatę i wstawianie gazu jest bez sensu.Myślę że takie informacje wprowadzają koncerny paliwowe.Ale wracając do rzeczy każdy...
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Moje poprzednie auto bylo na gazniku i tam z przelaczeniem sie na gaz jest problem (potem sie łapie praktyke), ale od kiedy przesiadlem sie do auta z silnikiem na wtrysku to jazda przestala sprawiac mi jakiegokolwiek problemu. Taka rada dla kupujacych uzywany samochód zasilany gazem by kupowali auto na wtrysku z instalacja przynajmniej drugiej generacji dla monowtrysku i...
3,0
Ford Escort VI
Hatchback 1.4 71KM 52kW
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Escort przynajmniej mój fatalnie spisywał się na gazie. Przy mocy 71KM spadek mocy ok. 15-20% powoduje, że autko jest strasznie toporne, powolne. silnik z jednopunktowym wtryskiem wg mojej orientacji dużo lepiej spisują się w Oplach czy Audi. Być może gdyby silnik miał ok 2.0 pojemności auto zupełnie inaczej by się zachowywało. 1.4 przy masie Escorta na gazie to zupełna...
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
zrobione 50 tys na gazie zadnych problemów 100 km kosztuje pomiedzy 18 a 23 zł zaleznie od ceny gazu spala 10litrów. tankowąc i jeżdzić. jedyny minus to odczuwalny spadek mocy na klimie,ale na benzynie mam to samo więć chyba taki urok tego modelu
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: ANLERO-POLSKA, S.J. Małgorzata Mościcka & Marzena Mościcka
instalacja: BIGAS SGIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Regularne wymiany filtrów. Naprawy: wymiana czujnika ciśnienia (po ok. 50 tys km). Jak na okres eksploatacji (130 tys km i przebiegu 300 tys km) instalację uważam za bezawaryjną. Nota bene, silnik to chyba jedyny podzespół nie wymagający napraw w tym samochodzie.
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Poza częstszą wymianą przewodów zapłonowych i świec, oraz koniecznością wymiany emulatora (po ok 200 000) nie ma żadnych minusów. Warunek: gaz dobrej jakości. Plusy? Obliczyłem, że moje oszczędności od zainstalowania gazu vs koszt benzyny wyniosły od 2003 V 2009 ok. 30 tysięcy PLN. I wciąż rosną !
5,0
Ford Escort VI
Kombi 1.4 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Zdecydowanie dobry wybór. Jedyną małą poprawką było obniżenie temperatury przełączania na gaz do 30'C.
4,5
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 420 tys. km
auto pracuje rewelacyjnie zarówno na lpg jak i benzynie
3,8
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Wtryskiwacze Valtek 1ohm wymagają częstej kalibracji i regeneracji - nie polecam.
Ford Escort