Szukaj

Opinie lpg FSO – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG FSO

4,5
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
homologacja: L.T.A. POLONIA, IMPORT-EKSPORT MONIKA WOJTAŁA
instalacja: AUTRONIC AL-700
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Komputer sterujący Autronic AL-700. Reduktor i pozostałe komponenty firmy TOMASETTO. Przejechałem bezproblemowo 55 tys. km na tej instalce. Właśnie zaliczyła czyszczenie reduktora. Mimo tankowania LPG w 99% na renomowanej stacji auto przestało się przełączać na gaz na zimno (wiem, że tak nie powinno się robić, ale ono samo się przełącza powyżej 2.000 obrotów). Jestem...
4,8
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Poltek pali gazu średnio 10,2 l/100km Trasa 8.5l/100km. Pytanie gdzie będzie taniej? Chyba rowerem.
4,5
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ VOILA PLUS
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 301 tys. km
2,3
FSO Matiz
Hatchback 5d 0.8 52KM 38kW
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
4,8
FSO Polonez
Hatchback 1.5 i 75KM 55kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
3,8
FSO Polonez
Truck 1.5 82KM 60kW
homologacja: "PALACAR"
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Wszsytkobylo ok ale auto juz na szrocie
4,8
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: LOVATO
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
5,0
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Reduktor SE81
5,0
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,8
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km