Szukaj

Opinie lpg FSO – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG FSO

4,5
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
homologacja: L.T.A. POLONIA, IMPORT-EKSPORT MONIKA WOJTAŁA
instalacja: AUTRONIC AL-700
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Komputer sterujący Autronic AL-700. Reduktor i pozostałe komponenty firmy TOMASETTO. Przejechałem bezproblemowo 55 tys. km na tej instalce. Właśnie zaliczyła czyszczenie reduktora. Mimo tankowania LPG w 99% na renomowanej stacji auto przestało się przełączać na gaz na zimno (wiem, że tak nie powinno się robić, ale ono samo się przełącza powyżej 2.000 obrotów). Jestem...
4,8
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Poltek pali gazu średnio 10,2 l/100km Trasa 8.5l/100km. Pytanie gdzie będzie taniej? Chyba rowerem.
4,5
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ VOILA PLUS
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 301 tys. km
2,3
Hatchback 5d 0.8 52KM 38kW
FSO Matiz
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
4,8
Hatchback 1.5 i 75KM 55kW
FSO Polonez
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
3,8
Truck 1.5 82KM 60kW
FSO Polonez
homologacja: "PALACAR"
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Wszsytkobylo ok ale auto juz na szrocie
4,8
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez
homologacja: "PALACAR"
instalacja: LOVATO
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
5,0
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Reduktor SE81
5,0
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,8
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km