Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Hyundai i10 I

Podsumowanie 11 opinii Filtruj
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
Średnia ocena
5,0
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
11 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
11 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
11 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
11 opinii

Opinie lpg Hyundai i10 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (11)

5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Polecam zakład Auto-Mix.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Auto zagazowane zaraz po skończeniu się gwarancji żałuje że nie zrobiłem tego wcześniej . Instalacja ekonomiczna i niezawodna .
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Sam w sobie silnik zawrotnych mocy nie ma, ale najważniejsze, że na LPG ta moc nie spadła. Czytałem, że spadek mocy to mit. I faktycznie jeździ z taką samą mocą, z jaką jeździł wcześniej, przed montażem. Zenit to był dobry wybór, dziękuję mojemu gaziarzowi Sławkowi z KMS.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Małe miejskie oszczędne auto , silniczek cyka jak zegarek .
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Małe miejskie oszczędne auto . Sprawdza się w 100 %
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Prosty silnik i wysokiej jakości instalacja + dobry montaż to super rozwiązanie dla każdego, kto chce oszczędzać. Pamiętajcie jednak, ze oszczędzanie zaczyna się po montażu a nie na montażu. blue box + herculesy i instalacja działa. nie zawiodłem się, jest bardzo ekonomiczna.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
Najlepszy wybór z możliwych dokonałem. i instalacji i warsztatu montującego, a na to szczególną uwagę zwracam. zenit pro + herculesy wtryskiwacze + alaska reduktor. reduktor do tego silnika jest optymalny. wtryskiwacze zawsze warto wziąć te z górnej półki. Jeżdżę już prawie 2 lata więc jest to czas, po który, naprawdę stwierdzam, że instalka jest bezawaryjna..
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik pracuję Rewelacyjnie auto bardzo ekonomiczne spalanie w granicach 7 litrów lpg , można zejść spokojnie niżej w trasie.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 57 tys. km
Autko malutkie zwinne bardzo ekonomiczne spalanie na poziomie 7 litrów lpg , bardzo dynamiczne . Instalacja bezopsługowa .
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Typowe miejskie auto , nawet w mieście jest bardzo ekonomiczne w granicach 7 litrów gazu , Nigdy mi się nie popsuło .
Hyundai i10 I