Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Hyundai i10 I

Hyundai i10 I
Lata produkcji: 2008 - 2013
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja Hyundaia i10 produkowana była w latach 2008-2013. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp Hyundai PA. Początkowo samochód projektowany był z myślą nie tylko o rynku w Europie, ale również w Indiach, gdzie jego poprzednik, model Atos, zyskał dużą popularność. Zaprojektowana przez Thomasa Burka wersja produkcyjna i10 powstała na bazie Kii Picanto (obie firmy kooperują w ramach Hyundai Kia Automotive Group). Hyundai i10 był sprzedawany w Malezji pod nazwą Inokom i10, w Meksyku natomiast jako Dodge i10. Model przeszedł facelifting w roku 2010.
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autorentgen Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 12

Problemy z domykaniem klapy bagażnika.

dodał: ~APC, 8 lat temu
Po jakimś czasie pojawiły się problemy z domknięciem drzwi bagażnika. Trzeba było naprawdę mocno trzasnąć, żeby się zamknęły. Usterkę usunięto w ramach reklamacji.

Poważna awaria skrzyni biegów.

dodał: ~APC, 7 lat temu
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.

Zbyt ciężko kręcąca kierownica przy większych prędkościach.

dodał: ~DROPS, 7 lat temu
kupiłem nowy i10, przy wiekszych prędkościach trudno ( ciężko ) kręcić kierownicą. Po przejechaniu 50 km balą ręce.Samochód myszkuje. Na parkingu o.k

Pływające reflektory.

dodał: ~wk, 7 lat temu
po włożeniu kluczyka w stacyjkę przednie lampy latają w dół i w górę.Po wymianie w ASO regulatora nie ma żadnej poprawy.Złoszona ponownie usterka ASO odwuwiło naprawy.

Wyciek oleju.

dodał: ~RYSIO, 8 lat temu
Po przebiegu 500 kilometrów dwa tygodnie użytkowania stwierdzam wyciek oleju z silnika wielkie plamy oleju na chodniku. Na szczęście na gwarancji oddałem do naprawy. Czas naprawy tydzień do dwóch i żadnego zastępczego auta zostaje autobus.

Dane techniczne Hyundai i10 I

Moc silników 66–85 KM
Pojemność silników 1,1–1,2 l
Prędkość maksymalna 152–169 km/h
Przyspieszenie 0-100 12,2–15,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai i10 I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 17
Koszt ogólny 53,34 PLN
PB36.62 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 43,48 PLN

Publikacje o Hyundai i10

Newsy o Hyundai i10