Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai i10 I

Hyundai i10 I
Lata produkcji: 2008 - 2013
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2008-2013. Koncepcyjnym pierwowzorem i10 był prototyp o nazwie Hyundai PA, samochód początkowo przygotowywano z myślą nie tylko o rynku europejskim, ale i indyjskim, gdzie dużą popularnością cieszył się jego poprzednik, model Atos. Wersja produkcyjna i10, zaprojektowana przez Thomasa Burkle’a, została zbudowana na bazie Kii Picanto (współpraca obu marek w ramach Huyndai Kia Automotive Group). W 2010 roku model został poddany faceliftingowi. W Meksyku sprzedawano go jako Dodge i10, a w Malezji – jako Inokom i10.
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autorentgen Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 12

Przednia szyba.

dodał: ~kasiunia, 8 lat temu
Podczas jazdy pękła przednia szyba w lewym górnym roku. Pęknięcie jest wadą fabryczną spowodowaną (tak myślę) zbyt dużym naciskiem na szybę. Samochód jest nowy mam go zaledwie od 3 tygodni !

Zbyt ciężko kręcąca kierownica przy większych prędkościach.

dodał: ~DROPS, 7 lat temu
kupiłem nowy i10, przy wiekszych prędkościach trudno ( ciężko ) kręcić kierownicą. Po przejechaniu 50 km balą ręce.Samochód myszkuje. Na parkingu o.k

Problemy z załączeniem wstecznego biegu.

dodał: retty, 8 lat temu
Podobny problem i10 z 2011r. Problemy ze wstecznym, częste zgrzyty i czasem ciężko wbić 2 tak jakby był problem z synchronizacją (zgrzyty) zglzenie w ASO zakończyło się tekstem że "skrzynia biegów jest sprawna i niewidzą dlaczego ma się tak dziać". ze wstecznym daję sobie radę na zasadzie kilku krotnego deptania sprzęgła i powiem że ze skutkiem pozytywnym ale w nowym autku nie powinno się tak dziać.

Poważna awaria skrzyni biegów.

dodał: ~APC, 7 lat temu
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.

Pływające reflektory.

dodał: ~wk, 7 lat temu
po włożeniu kluczyka w stacyjkę przednie lampy latają w dół i w górę.Po wymianie w ASO regulatora nie ma żadnej poprawy.Złoszona ponownie usterka ASO odwuwiło naprawy.

Dane techniczne Hyundai i10 I

Moc silników 66–85 KM
Pojemność silników 1,1–1,2 l
Prędkość maksymalna 152–169 km/h
Przyspieszenie 0-100 12,2–15,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai i10 I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 16
Koszt ogólny 53,34 PLN
PB36.62 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 43,31 PLN

Publikacje o Hyundai i10

Newsy o Hyundai i10