Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Hyundai

4,5
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Przede wszystkim to w wyszukiwarce brak mojego silnika 1,5 DPI benzyna a tego silnika dotyczy sprawa. Instalacje świeżo założona czerwiec 2024 w siedzibie Landi Renzo Warszawa. Od początku gdy wracałem po montażu w Warszawie do Łodzi na autostradzie odczuwalne delikatne dławienie się silnika. Przy przeglądzie po 1 tys. kilometrów zgłosiłem problem jednak nie usunięto...
5,0
Hyundai XG
Sedan 2.5 V6 163KM 120kW
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
Niezawodna instalacja BRC. Praktycznie nie zawodna.Ale jak we wszystkim- trzeba dbać o części. Parownik co kilka lat trzeba wymieniać ,filtry raz na dwa lata lub rok w zależności od przebiegi i czystości gazu.Silnik w XG idealnie jest przystosowany do instalacji gazowej .Jest to silnik V6 delta koncernu mitsubishi.Praktycznie nie odczuwa się różnicy miedzy gazem a...
5,0
Hyundai i30 II
Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Trzy lata temu zamontowałem instalację LPG do mojego Hyundai i30, wszystko działa bez najmniejszego problemu. Jeżeli chodzi o samą firmę to profesjonalizm na tak wysokim poziomie zdarza sie bardzo rzadko, gorąco polecam!
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Bardzo dobra instalacja, bezawaryjna, bezproblemowa, co roku wymieniane filtry fazy gazowej i fazy ciekłej. Silnik pracuje równo bez żadnych skoków ani nierównej pracy, przyspiesza tak samo jak na gazie czy benzynie. Nie było żadnych problemów z sondą lambda. Przejechane ponad 14000 km na gazie i żadnych usterek. Regularnie wymieniany olej co 15000 km i świece zapłonowe co...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, nigdy nic się nie stało. Co roku wymiana filtrów, ogólne sprawdzenie auta dzięki czemu jazda jest bezproblemowa. Bardzo polecam automix każdemu kto chce cieszyć się bezproblemowa jazda
4,5
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
To już piąty rok jak jeżdżę na gazie zainstalowanym w AUTO MIX w Skrzyszowie i jestem mega zadowolony. Żadnych problemów z autem, firma solidna i godna polecenia. Przeglądy po wcześniejszym umówieniu terminu i godziny zrobione tanio szybko i są bonusy co stanowi korzyść dla kieszeni. Szczerze polecam ten warsztat.
4,5
Hyundai Veloster
Coupe 1.6 GDI 140KM 103kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: LANDIRENZO LC 01
przebieg: 142 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
silnik chodzi bardzo równo. właściwie nie mam zastrzeżeń. spalanie miasto: 3 litry PB plus 8 LPG trasa: 1,5 do 2 PB plus 6-7 LPG czyli tak jak być powinno pomiary precyzyjne (pb leję zawsze pod korek) koszt instalacji 4.200 ,ale warto
4,5
Hyundai i10 II
Hatchback 1.2 MPI 87KM 64kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zarówno auto jak i instalacja sprawują się bardzo dobrze. Przejechane obecnie na instalacji BRC 60 tys km i brak awarii. Auto przede wszystkim jest bardzo oszczędne. Według mnie idealne auto miejskie do tego lpg powoduje, że koszta jazdy są bardzo niskie.
5,0
Hyundai Trajet
Minivan 2.0 i 16V 136KM 100kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 290 tys. km
Instalacja jak na moje bardzo dobrze współpracuje z silnikiem nie ma różnicy odczuwalnej. Jedyny mankament jaki mam z autem to częste uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego, ale chyba zażegnany (dodatkowe uziemienie na -, oraz wymiana nowego aku.)
4,8
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 115 tys. km
a więc nadszedł ten moment 122tys km głowica obiawy bo i zaoszczędzę innym bezsensownych wymian części innych niż te które powinny być zrobione (gaśniecie na zimnym im chłodniej tym częściej i wypadanie zapłonu, nierówna raca na jałowym ) ciśnienie na cylindrach do 11 barów przy sprawnych koszt naprawy wraz z wymianą rozrządu (wyciągnięty jak guma w gaciach bądż jak w...