Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Hyundai

5,0
Sedan 2.5 V6 163KM 120kW
Hyundai XG
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
Niezawodna instalacja BRC. Praktycznie nie zawodna.Ale jak we wszystkim- trzeba dbać o części. Parownik co kilka lat trzeba wymieniać ,filtry raz na dwa lata lub rok w zależności od przebiegi i czystości gazu.Silnik w XG idealnie jest przystosowany do instalacji gazowej .Jest to silnik V6 delta koncernu mitsubishi.Praktycznie nie odczuwa się różnicy miedzy gazem a...
4,8
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i20 I
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
4,5
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
Hyundai Santa Fe I
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
To już piąty rok jak jeżdżę na gazie zainstalowanym w AUTO MIX w Skrzyszowie i jestem mega zadowolony. Żadnych problemów z autem, firma solidna i godna polecenia. Przeglądy po wcześniejszym umówieniu terminu i godziny zrobione tanio szybko i są bonusy co stanowi korzyść dla kieszeni. Szczerze polecam ten warsztat.
4,5
Coupe 1.6 GDI 140KM 103kW
Hyundai Veloster
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: LANDIRENZO LC 01
przebieg: 142 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
silnik chodzi bardzo równo. właściwie nie mam zastrzeżeń. spalanie miasto: 3 litry PB plus 8 LPG trasa: 1,5 do 2 PB plus 6-7 LPG czyli tak jak być powinno pomiary precyzyjne (pb leję zawsze pod korek) koszt instalacji 4.200 ,ale warto
4,5
Hatchback 1.2 MPI 87KM 64kW
Hyundai i10 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zarówno auto jak i instalacja sprawują się bardzo dobrze. Przejechane obecnie na instalacji BRC 60 tys km i brak awarii. Auto przede wszystkim jest bardzo oszczędne. Według mnie idealne auto miejskie do tego lpg powoduje, że koszta jazdy są bardzo niskie.
5,0
Minivan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Hyundai Trajet
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 290 tys. km
Instalacja jak na moje bardzo dobrze współpracuje z silnikiem nie ma różnicy odczuwalnej. Jedyny mankament jaki mam z autem to częste uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego, ale chyba zażegnany (dodatkowe uziemienie na -, oraz wymiana nowego aku.)
4,8
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Hyundai Elantra V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 115 tys. km
a więc nadszedł ten moment 122tys km głowica obiawy bo i zaoszczędzę innym bezsensownych wymian części innych niż te które powinny być zrobione (gaśniecie na zimnym im chłodniej tym częściej i wypadanie zapłonu, nierówna raca na jałowym ) ciśnienie na cylindrach do 11 barów przy sprawnych koszt naprawy wraz z wymianą rozrządu (wyciągnięty jak guma w gaciach bądż jak w...
5,0
Hatchback 5d 1.2 75KM 55kW
Hyundai i20 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Jazda na LPG nie różni się niczym od jazdy na benzynie. Wszystko jest jak było. No trochę miejsca jedynie zajmuje butla, ale to nie problem. Instalacja dobrej jakości, jeszcze nie musiałem odwiedzać serwisu poza przeglądami. Nie odczułem też żadnego spadku mocy, ani zmiany w jakości pracy silnika. Nie mam uwag.
5,0
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
Hyundai Santa Fe II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 125 tys. km
Obecnie przelot na LPG przekroczył 125 tys.km. W aucie wszystko jest od nowości takie jak było. Jedynie wymieniane filtry i robiona kalibracja przy przeglądach. Mapy się nie rozjeżdżają. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Moc pozostała, da się przycisnąć i nie wraca na Pb. Do tego pierwszy raz mam wtryski, których nie muszę zmieniać po 100 tys.km. Dalej działają. Brak...
5,0
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
Hyundai Santa Fe II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik prawidłowo zniósł montaż instalacji (BRC P&D). Jak na razie przejechałem ok 40 tys. km bez niespodzianek. Spalanie w granicach 12l/100km uznaję za naprawdę niezły wynik. W trasie pracuje równo, nawet przy wyprzedzaniu nie ma gwałtownych skoków.