Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Hyundai

4,8
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i20 I
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
5,0
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
Hyundai Santa Fe II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 125 tys. km
Obecnie przelot na LPG przekroczył 125 tys.km. W aucie wszystko jest od nowości takie jak było. Jedynie wymieniane filtry i robiona kalibracja przy przeglądach. Mapy się nie rozjeżdżają. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Moc pozostała, da się przycisnąć i nie wraca na Pb. Do tego pierwszy raz mam wtryski, których nie muszę zmieniać po 100 tys.km. Dalej działają. Brak...
5,0
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
Hyundai Santa Fe II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik prawidłowo zniósł montaż instalacji (BRC P&D). Jak na razie przejechałem ok 40 tys. km bez niespodzianek. Spalanie w granicach 12l/100km uznaję za naprawdę niezły wynik. W trasie pracuje równo, nawet przy wyprzedzaniu nie ma gwałtownych skoków.
5,0
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Kończyła się gwarancja, zdecydowałem się na montaż instalacji Kit Alba. Silnik bardzo dobrze pracuje na LPG, praktycznie nie ma różnicy z tym co było na benzynie. Po podkręceniu na większe obroty auto dalej jest dynamiczne, nie traci na mocy, nawet przy mocniejszym dodani gazu.
5,0
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Hyundai i30 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zagazowany przy przebiegu 110 tys.km, jak na razie przejechane niewiele zaledwie 20 tys.km, na instalacji Zavoli Winner. Ale mogę się już podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Silnik dobrze zniósł montaż, do tego dobre strojenie bo nie musiałem wracać na poprawki. Spalanie ychodzi mi ok 10l/100km więc naprawdę bardzo przyzwoicie. Do tego jeśli chodzi o moc to nie mam...
5,0
Hatchback 1.4 97KM 71kW
Hyundai Getz
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Zamontowana instalacja Zavoli Winner. Przejechane od montażu 10 tys.km. Silnik dobrze przyjął gaz, nie ma problemu z przełączaniem. Auto jeździ głównie po mieście i krótkie trasy, także koszty udało się znacząco obniżyć.
4,5
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Hyundai Elantra V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 73 tys. km
teraz elantra ma 88t tys na liczniku gaz jak smigał tak śmiga nadal instalacja brc filtry wymieniam co mniej więcej 10 tys silnik pracuje równo choć przepustnice musiałem przeczyścić parę minut i po problemie awarja tylko jedna ułamało się łożysko na sprzęgle przez co krzywo łapało wymiana całości 1000zl więc jak na 4 lata eksploatacji w zasadzie bez Kosztowo
4,5
Sedan 3.3 262KM 193kW
Hyundai Genesis I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 31 tys. km
Posiadam zamontowaną instalację BRC P&D. Można powiedzieć, że instalacja świeżo wsadzona, jestem po 2 serwisach, wszystko zostało już zestrojone na gotowo. Auto fajnie przyjęło montaż nie było żadnych problemów podczas pokonywania pierwszych kilometrów. Wydaje mi się, że to był dobry wybór.
5,0
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Hyundai Tucson I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 106 tys. km
użytkowana przez: 88 tys. km
Przede wszystkim przy montażu kierowałem się niezawodnością instalacji i wybrałem polskiego zenita z agcentrum. do zestawu mam wtryskiwacze hercules, numer jeden na rynku. reduktor z KM. Montaż na najwyższym poziomie. silnik pracuje prawidłowo, bez szarpania etc.
5,0
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
Hyundai i10 I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Sam w sobie silnik zawrotnych mocy nie ma, ale najważniejsze, że na LPG ta moc nie spadła. Czytałem, że spadek mocy to mit. I faktycznie jeździ z taką samą mocą, z jaką jeździł wcześniej, przed montażem. Zenit to był dobry wybór, dziękuję mojemu gaziarzowi Sławkowi z KMS.