Szukaj

Opinie lpg Jeep Grand Cherokee – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Jeep Grand Cherokee

5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 94 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Prowadząc podróżniczy tryb życia zależała mi na sprawnym i ekonomicznym aucie które poradzi sobie w terenie jak i na szosie , gdzie zapewni mi bezpieczeństwo , zdecydowałem się na markę Landi Renzo za namową znajomego który też zakładał taka instalacje tej firmy w innym aucie . Samochód nie spala jakiejś małej ilości gazu jednak na taki silnik i gabaryty auta jest to bardzo...
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Mam u siebie kompletna instalacje BRC i jestem zachwycony:) wszystko zalezy od tego jak wystrojona jest instalacja, trzeba to zrobic umiejetnie aby V-ósemka rowno pracowala! Samochod chodzi i brzmi niesamowicie, 5.7 litra to prawdziwy smok dla benzyny wiec nie pozostaje nic innego jak montaz porzadnej instalacji gazowej. Wszystkim zajeli sie spece z Energy Gaz Polska w...
5,0
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.6 286KM 210kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Samochód palił jak smok i musiałem w końcu założyć instalacje , żałuje tylko że tak późno podjąłem taką decyzję . Koszty eksploatacji spadły o połowę silnik pracuje rewelacyjnie nie ma najmniejszych szarpnięć , wszystko serwisowane na bieżąco
5,0
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 235KM 173kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 155 tys. km
Instalacja BRC P&D, od montażu przejechane już blisko 150 tys.km. Instalacja montowana przy przebiegu 180 tys.km. Silnik po montażu LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem miał dokładny przegląd, drobny remont. Od tamtej pory nie do zdarcia. Sprawdza się zarówno w trasie jaki i w terenie. A LPG przy jego spalaniu generuje spore oszczędności.
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 177 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Znakomitość instalacji i jej oszczędności można doświadczyć kiedy zjedzie się w teren wtedy nie przejmujemy się tak spalaniem bo koszty są redukowane bardzo . Cała instalacja jest bardzo precyzyjnie zamontowana i zintegrowana z silnikiem .
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Auto mimo swoich gabarytów przy tak potężnym silniku porusza się niezwykle szybką a do tego bardzo ekonomicznie , silnik pięknie pracuję na gazie przy tak dużej jednostce nie sposób odczuć braku mocy !
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Autem nie pokonuje znacznych ilości km służy mi do jazdy na polowania czasem po drewno , średnio rocznie robię 20 pare tyś km silnik bardzo żywotny czego nie mogę powiedzieć o skrzyni automatycznej .
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Jest to mój pierwszy jeep ale zapewne nie ostatni , samochód z bardzo elastycznym silnikiem , wszystko w pełni przemyślane , bardzo oryginalnie wykończony , odnośnie instalacji miałem wiele obaw przed jej montażem , jednak za namową znajomego zdecydowałem się , była to bardzo słuszna decyzja, instalacja już się zwróciła , nie warto oszczędzać na instalacji , ponieważ...
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Cudowny silnik , niesamowita moc i niesamowicie duże spalanie które przekonało mnie do zagazowania samochodu , instalacja Landi Renzo przez 50 tyś km mnie nie zawiodła. Koszt instalacji znaczny jednak bardzo szybko się zwraca i niezawodność też kosztuje .
5,0
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak na razie zero problemów po za wymianą reduktora który był przez poprzedniego właściciela zajechany. Nowy koszt 400 zł Stag 250 czy 300 nie pamiętam ale daje radę i spisuje się fajnie. Od tego momenu zero problemów.
Jeep Grand Cherokee