Szukaj

Opinie lpg Jeep – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Jeep

4,5
SUV Facelifting 2013 2.0 156KM 115kW
Jeep Compass I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Po przejechaniu 15k jest lepiej niż dobrze Brak spadku mocy, cisza wewnątrz kabiny i bezawaryjność to podstawowe cechy Landi Renzo. Zakładałam tę instalację z duszą na ramieniu. Nic wcześniej o niej nie słyszałam, a jeździłam na BRC, które też było dobre. Porównując te dwie instalacje - stawiam zdecydowanie na LR - jest cichsza niż BRC i nie ma odczuwalnego spadku mocy....
5,0
Terenowy 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
Jeep Grand Cherokee III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 94 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Prowadząc podróżniczy tryb życia zależała mi na sprawnym i ekonomicznym aucie które poradzi sobie w terenie jak i na szosie , gdzie zapewni mi bezpieczeństwo , zdecydowałem się na markę Landi Renzo za namową znajomego który też zakładał taka instalacje tej firmy w innym aucie . Samochód nie spala jakiejś małej ilości gazu jednak na taki silnik i gabaryty auta jest to bardzo...
5,0
Terenowy 2.4 177KM 130kW
Jeep Cherokee V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Na Pb nie pojeździłem za długo ale wystarczająco aby się przekonać jak pracuje silnik i jak się sprawuje auto. Montaż instalacji BRC SQ 32 przy przebiegu 10 tys.km. Od tej pory minęło prawie 3 lata, przebieg zrobiony jest już 80 tys.km. Instalacja sprawuje się bez zarzutu. Jedynie kosmetyka, jak wymiana filtrów. Tyle było do tej pory robione. Praca silnika nie różni się...
4,5
Terenowy 2.4 147KM 108kW
Jeep Liberty
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Sequent P&D. Instalacja dedykowana pod większe silniki, w moim przypadku ma spory zapas mocy do obsłużenia ale auto zrobiło się zdecydowanie ekonomiczniejsze, jazda na benzynie w takim aucie potrafi wykończyć człowiek.
5,0
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Jeep Renegade
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Zainstalowałem instalacje w Firmie Landi w warszawie jestem bardzo zadowolony z montażu silnik pracuje bardzo dobrze , film z montażu w moim aucie jest na youtube ! Bardzo solidna firma https://www.youtube.com/watch?v=oL5n3uH2XOw&t=31s
5,0
Terenowy 4.7 i V8 235KM 173kW
Jeep Grand Cherokee II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 155 tys. km
Instalacja BRC P&D, od montażu przejechane już blisko 150 tys.km. Instalacja montowana przy przebiegu 180 tys.km. Silnik po montażu LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem miał dokładny przegląd, drobny remont. Od tamtej pory nie do zdarcia. Sprawdza się zarówno w trasie jaki i w terenie. A LPG przy jego spalaniu generuje spore oszczędności.
5,0
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
Jeep Grand Cherokee III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 177 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Znakomitość instalacji i jej oszczędności można doświadczyć kiedy zjedzie się w teren wtedy nie przejmujemy się tak spalaniem bo koszty są redukowane bardzo . Cała instalacja jest bardzo precyzyjnie zamontowana i zintegrowana z silnikiem .
5,0
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Jeep Renegade
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jeep Renagade 1,6 E-TorQ LPG - to jazda ekologiczna i tania. Silnik 1,6 jest jednostką wręcz stworzoną do LPG i wystarczającą do sprawnego poruszania się, a dzięki LPG wydala tylko CO2. Przyjemność z jazdy tym samochodem jest wielka, a potęguje się mając świadomość ,że nie zatruwam środowiska.
5,0
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
Jeep Grand Cherokee III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Auto mimo swoich gabarytów przy tak potężnym silniku porusza się niezwykle szybką a do tego bardzo ekonomicznie , silnik pięknie pracuję na gazie przy tak dużej jednostce nie sposób odczuć braku mocy !
5,0
Terenowy 3.7 i V6 2WD 213KM 157kW
Jeep Commander
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja sprawuje się bez zarzutu (BRC SQ P&D). Na montaż do Tanowa jechałem ze Szczecina. Wszystko ładnie pracuje, nie zauważyłem spadku mocy, a tego się bałem najbardziej. Najważniejsze że spalanie jest niewielkie w porównaniu z benzyną.