Szukaj

Opinie lpg Kia Rio – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Kia Rio

4,5
Hatchback 3d 1.2 DOHC CVVT 85KM 63kW
Kia Rio III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 9 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Pan Krzysztof? - mistrz i fachowiec w dziedzinie instalacji LPG. Rewelacyjna, szybka i sprawna obsługa. Połączenie rzetelności ze słownością, kulturą osobistą i dowcipem. Zakład doskonale wyposażony a pracownicy służą zarówno solidną wiedzą jak i radami dotyczącymi eksploatacji. To moje pierwsze auto z LP i jestem zauroczona wrażeniami z jazdy. Kijanusia śmiga po...
5,0
Sedan 1.6 i 16V 112KM 82kW
Kia Rio II
instalacja: BRC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Wszystko zależy od gazownika;) jeżeli chodzi o RIO to trzeba naprawdę ogarniać temat i oddać auto do specjalisty żeby później nie mieć problemów. Osobiście wybrałem instalacje BRC i jestem zadowolony! Silnik na gazie pracuje lepiej niż na benzynie, co jest dla mnie największym zaskoczeniem. Nie zauważyłem czegoś takiego jak utrata mocy, przełączenie na gaz następuje...
2,0
Hatchback 5d 1.6 i 16V 112KM 82kW
Kia Rio II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Montowałem instalację w firmie Auto-gleńsk w Pszczynie. Z instalacji korzystam od trzech lat. Jest to bardzo rzadki silnik więc prawdopodobnie stąd problemy z ustawieniem map. Co nie usprawiedliwia serwisu, który skasował ponad 3 tyś.zł. Najgorsze jest to, że praca instalacji gazowej zaburza parametry pracy silnika na benzynie. I tu pojawia się problem z punktem odniesienia...
5,0
Sedan 1.4 i 16V 97KM 71kW
Kia Rio II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Mój średn roczny przebieg to około 17000 km. Zalety: cicha praca silnika, większa elastycznośc silnika. Można jeżdzić na 5 biegu z prędkością obrotową silnika 1500 obr/min. Nie stwierdzam spadku mocy silnika, nie ma róznicy w prędkości maksymalnej czy w przyspieszeniu samochodu. W temperaturach ujemnych czas przełaczenia z benzyny na gaz przy rozruchu zimnego silnika po 1,5...
4,5
Hatchback 5d Facelifting 1.4 WGT 90KM 66kW
Kia Rio III
homologacja: AUTOGAZ DUAL SYSTEM sp.z o.o.
instalacja: VIALLE
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Bardzo dobrze wykonana usługa. Miałem montowany innowacyjny system VIALLE i wszystko działa jak należy, a oszczędności zauważyłem już przy pierwszym tankowaniu, bardzo polecam, znają się tam na robocie.
4,5
Hatchback 5d 1.6 i 16V 112KM 82kW
Kia Rio II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 159 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Zamontowałem sprawdzoną instalację BRC Kit Alba u sprawdzonego gazownika. Wszystko starannie zamontowane i dobrze zestrojone. Auto ładnie pracuje na wolnych obrotach, nie przełącza się na pb przy dynamicznej jeździe. Jestem bardzo zadowolony.
4,5
Hatchback 5d 1.4 DOHC CVVT 109KM 80kW
Kia Rio III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Użytkuję instalację Sq32 od roku czasu. Mam za sobą da przeglądy wiec instalacja chyba zdążyła się zaadaptować do auta. Jestem Bardzo zadowolony z wyboru jaki dokonałem. Koszty podróżowania znacznie mniejsze. Lpg to świetna alternatywa i chyba coraz popularniejsza.
4,5
Hatchback 5d 1.2 DOHC CVVT 85KM 63kW
Kia Rio III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 32 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Sequent 32 od roku czasu. Nie pokonuję aż tak dużo km więc instalacja dopiero bedzie miala drugi serwis ale nie zauważyłem żeby się coś z nią działo. Wszystko pięknie pracuje auto młode dobrze znosi gaz. Jestem bardzo zadowolony.
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V 97KM 71kW
Kia Rio II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Auto odkupione z firmy, założona instalacja Zavoli Winner. Koszt zmieścił się w 2 tys. zł. Silnik sprawuje się bardzo dobrze. Auto znam od podszewki i nie widzę żadnego spadku mocy, ani różnicy w pracy silnika. Spalanie w normie, brak problemów przy wkręcaniu na wysoki obroty.
5,0
Hatchback 5d 1.2 DOHC CVVT 85KM 63kW
Kia Rio III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik bardzo dobrze przyjął LPG. Spalanie na gazie nie przekracza 9-10l/100km w zależności od warunków. Sama instalacja (BRC SQ 24) sprawuje się bez zarzutu. Jak na razie 2 wizyty w serwisie wyłącznie na przegląd i wymianę filtrów. Sam pomysł założenia LPG bardzo dobry w przypadku tego silnika. Koszty zwróciły się po roku.
Kia Rio