Szukaj

Opinie lpg Kia Sportage – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Kia Sportage

4,3
SUV 2.0 i 16V 142KM 104kW
Kia Sportage II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Ja nie mogę powiedzieć dobrego słowa o tej firmie. Miałem problem z późnym przełączaniem się pojazdu na gaz. Podjechałem aby sprawdzić co jest nie tak. Szanowny Pan serwisant poinformował mnie że jak jest zimno ta tak musi być. Nalegałem aby podpiął auto do komputera i jednak sprawdził o co chodzi bo według mnie mam jakąś usterkę, stwierdził że nie ma potrzeby bo wszystko...
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 48 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Bezpośredni wtrysk jeszcze nie jest tak popularny, ale ja się przekonałem do niego i mogę tylko się pozytywnie wypowiedzieć. Instalacja została dla mnie opracowana w centrum badawczym w Radomiu. Silnik pracuje perfekt - tego właśnie oczekiwałem. polecam zenit direct!
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bezpośredni wtrysk, a instalacja BRC sprawuje się bez zarzutu. Silnik pracuje równo, nie ma żadnych spadków mocy i przełączania na Pb nawet przy gwałtownym przechodzeniu na wyższe obroty. Dobrze przyspiesza, spalanie i dynamika ok. Jestem zadowolony
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
A mówili, że bezpośredniego wtrysku benzyny nie da się zagazować. Kłamali. To rozwiązanie u mnie sprawuje się świetnie. Zenit PRO Direct bardzo dobrze jeździ, ma dotrysk benzyny, więc chłodzi wtryski benzynowe. To się nazywa jazda - oszczędna i bez problemowa.
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 76 tys. km
użytkowana przez: 76 tys. km
Instalacja perfekt. Spalanie benzyny w całości spalanego paliwa (pb + lpg) to jakieś 23%. obliczenie na podstawie jazdy w warunkach miejskich i autostradowych po okresie 2 i 5 roku uzytkowania. Instalację zmaontowałem, kiedy wchodziła na rynek. Dobry wybór.
5,0
SUV 2.0 DOHC 163KM 120kW
Kia Sportage III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto kupiłem niedawno z przebiegiem ok 150 tys km i od razu wrzuciłem gaz (BRC SQ 32). Jak na razie wszystko ok. Spalanie niewielki, prawie niezauważalna różnica m-y benzyną a lpg. Moc też jest w porządku, auto dobrze zbiera się na drodze. Nie mam nic do zarzucenia
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Autocentrum powinno zaaktualizować formularz, bo brak instalacji VI generacji. Ponadto za trudno znaleźć kto jest właścicielem homologacji. Moja instalacja to Prins Direct LiquiMax 2.0. Wpis do zaaktualizowaniu po większej ilości kilometrów.
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jestem pod wrażeniem samej konstrukcji Kia widać że bardzo przyłożyli się do konstruowania aut i do ich niezawodności , auto w klasie suv bardzo przestronne dużo miejsca silnik świetnie zgrany z instalacją gazową , zapewnia odpowiednią dynamikę pracy oraz bardzo dobre spalanie .
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Instalacja na bezpośrednim wtrysku Lovato Direct , słyszałem różne opinie na temat tej instalacji jednak zaryzykowałem i od założenia nie mam żadnych problemów , może zazwyczaj problem tkwi nie w instalacji lecz w specjalistach montujących instalacje .
5,0
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Sportage III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Samochód kupiłem jako nowy w salonie , po przejechaniu 10 tyś km zdecydowałem się na założenie instalacji gazowej , ponieważ samochodem zamierzam jeździć przez kolejne 5 lat Z Polecanych instalacji wybrałem Lovato Wersji Direct do samochodów z bezpośrednim wtryskiem , samochód zachowuje się tak jak na benzynie , przejechałem dopiero 20 tyś km , więc zobaczymy jak będzie...
Kia Sportage