Szukaj

Opinie lpg Land Rover Range Rover Sport – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Land Rover Range Rover Sport

5,0
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
Land Rover Range Rover Sport I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Witam , Założyłem instalacje Zenit Pro OBD niby jakaś najnowsza no i faktycznie Autko chodzi bardzo ładnie , jak na paliwie . Ciesze się że trafiłem do AUTO GAZ WIRY bo poprzedni warsztat który zakładał mojej żonie do Polówki nie popisał sie umiejętnościami a tylko cenna wiec wole dołożyć i mieć porządnie i z miła obsługą . To był jedyny warsztat który zrobił na mnie...
5,0
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
Land Rover Range Rover Sport I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 96 tys. km
użytkowana przez: 82 tys. km
Jestem zadowolony z brc sq założonej w moim landku. Jeżdżę sporo terenowo i koszty paliwa mówią same za siebie. Na lpg wychodzi mnie to tużo taniej, a fun z jazdy mam taki sam. Brc ładnie współpracuje z moim silnikiem. Nie ma spadków mocy.
5,0
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
Land Rover Range Rover Sport I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 221 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Zupełnie nieodczuwalna różnica pomiędzy zasilaniem PB i LPG.
4,5
SUV 4.4 i V8 32V 300KM 221kW
Land Rover Range Rover Sport I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Napewno polecam ta instalacje,we wczesniejszym aucie mialem jakas holenderska instalacje i ciagle problemy.Jak do tej pory to nie moge sie skarzyc.Wszystko ok.
5,0
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
Land Rover Range Rover Sport I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Land Rover Range Rover Sport