Szukaj

Opinie lpg Lexus GS – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Lexus GS

4,5
Sedan 4.3 283KM 208kW
Lexus GS III
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja zakladana w Czakramie w Tarnowie.....juz 4, Koszt około 6000 zł ze strojeniem na hamowni i lubryfikacja. Podczas montażu martwi tylko bark ściągania kolektora do wiercenia.....ale widocznie nie potrzeba. Auto teraz po wymianie rozrządu wiec zajrzalem do "szklanek" aby sprawdzic luzy zaworowe, poki co nie widac sladow zuzycia i zadnych niepokojacych objawów. Auto w...
5,0
Sedan 3.0 228KM 168kW
Lexus GS II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Bardzo długo dojrzewałem do tej decyzji i kilka dni temu założyłem do swojego "staruszka" instalację LandiRenzo w głównej siedzibie w/w firmy.Kolega który montował i stroił mój silnik po całej operacji napracował się wyjątkowo dużo. Cała operacja trwała 4dni z czego 4godziny sama regulacja na hamowni w pełnym zakresie obrotów Nie wiele zrobiłem km ale silnik pracuje idealnie...
5,0
Sedan 3.0 228KM 168kW
Lexus GS II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 178 tys. km
użytkowana przez: 42 tys. km
Podstawą jest dobry montaż instalacji. Nic nie da jak podzespoły będą z najwyższej półki jak będzie źle założona instalacja. Ja miał w autoryzowanym serwisie Stag i jestem mega zadowolony. Nie dość że wszystko idealnie działa, wystrojone idealnie, żadnych spadków mocy ani problemow to jeszcze ładnie i schludnie założone, wszystko pochowane. Warsztat montujący to Auto Gaz...
5,0
Sedan 4.3 283KM 208kW
Lexus GS III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 83 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Długo się zbierałem z podjęciem decyzji jednak o wszystkim zdecydowała żona ( za duże rachunki za benzynę ) Silnik bardzo ekonomiczny i elastyczny , bardzo dobrze ciągnie od najniższych obrotów . Instalacja bez problemu pokonała 50 tyś km
5,0
Sedan 3.0 228KM 168kW
Lexus GS II
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 239 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
W ciągi trzech lat musiałem wymienić reduktor i filtry i to wszystko. Zaznaczyłem, że nie odczuwam różnicy, ale odczuwam tylko bardzo małą.
5,0
Sedan 3.0 300 249KM 183kW
Lexus GS III
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Prins VSI-2 dedykowany kit do GS300 V6 na bezposrednim wtrysku. Niemozliwe staje sie mozliwe. Auto jak narazie jezdzi bez zastrzezen i odczuwalnego braku mocy.
5,0
Sedan 3.0 223KM 164kW
Lexus GS II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Polecam Instalację BRC Plug &drive ok. 4500 zł z lubryfikatorem zaworów.Nie odczuwam różnicy czy to gaz czy benzyna, spalanie ok.13 litrów.Zakładana w Jetronics Gorzów.
4,5
Sedan 4.3 283KM 208kW
Lexus GS II
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
5,0
Sedan 3.0 223KM 164kW
Lexus GS II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Lexus GS