Szukaj

Zużycie paliwa Lexus GS – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Lexus GS

11,3
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
Kategorie są trochę niepraktyczne i ciężko oszacować takie liczby. Praktyka jest taka: miasto: 12-16 w zależności od warunków trasa autostradowa - 9 - zmierzone na dystansie 1300km jazdy z prędkością +20 do dozwolonej. trasa wolniejsza - szacuję 8, ale nie testowałem. Jak ktoś nie jeździ co dzień po mieście to można na okrągło liczyć 10. Niby dużo ale jak się weźmie pod uwagę niezawodność, to się moim zdaniem bilansuje z różnej maści TDIkami i TSI, gdzie owszem jest taniej na stacji ale drożej w serwisie.
9,5
Sedan 3.0 300 249KM 183kW
Lexus GS III
Auto bardzo komfortowe, znakomicie wyciszone. Audio MarkLevinson to klasa sama w sobie. Moj egzemplarz ma 143 tys km (oryginal, jeden wlasciciel od nowosci), poza czujnikami cisnienia w oponach nie psuje sie w nim nic. Spalanie bardzo uzaleznione od stylu jazdy. Trasa (autosrada) z predkoscia 120-150 km/h 7.5l/100km. Jazda mieszana (70% trasa, 30% miasto) 8.5l/100km. Krotkie przejazdy (miejskie korki, swiatla itp) 12.5l/100km. Maja na uwadze V6 i 250 km wedlug mojej oceny spalanie bardzo przyzwoite. Przyspieszenie ok, zero problemow z wyprzedzaniem. Polecam model!
9,0
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
Mało raportów spalania świadczy o tym, że to nowe auto nie ma jeszcze zbyt wielu właścicieli. Ja mam to auto od 3 miesięcy, w ciągu, których pokonało 12 tys. km. Pierwsze 8-9 tys. to rzeczywiście wysokie wartości rzędu 12-13 litrów, po tym przebiegu silnik jakby się ułożył. Szczególnie w jeździe na trasie i autostradowej mnie zaskakuje oszczędnością. Autostradowa jazda bez oszczędności daje wartości ca. 9,3 - 10.0. Na wolnej trasie do 110 km/h udało mi się zejść do 6,6! I to uważam za wartość genialną. Miasto (ja jeżdżę głównie w Szczecinie) to 11 l średnio. Przy krótkich odcinkach, częstym zapalaniu i gaszeniu da się dojść do 13.5. Ja nigdy nie widziałem więcej. Podkreślam jednak to, że silnik układa się dość długo i dopiero po 10 tkm otrzymuję wartości, o których piszę. Wskazania komputera pokładowego pokrywają się z obliczeniami na stacji paliw, to cieszy. Generalnie po przesiadce z niemieckiej konkurencji z podobnym silnikiem, jestem zadowolony. Lepsza jakość za rozsądniejszą niż u Niemców cenę!
9,2
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Lexus GS III
Na trasie Warszawa-Wrocław 7,5 l przy prędkości 120km/h ,oczyście czasem wyprzedzanie ,w mieście ,analogicznie więcej ,ale napewno da się zejść w okolice 9l , przyspieszenie nie zachęca do takiej spokojnej jazdy :)
7,0
Sedan 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Spalanie 5,5 powtarzalne; udało mi się kilkukrotnie osiągnąć na trasach 50km. Ciężko o mniej ale raz na trasie Cisna (zimny silnik) - Lesko udało mi się zejść do 5,3. Na dłuższych trasach generalnie do 7 nie dochodzi. Jak szaleje około 9.
8,1
Sedan Facelifting 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Przy jeździe na emeryta bardzo oszczędne auto ale jeżeli ktoś kupuje auto z silnikiem o mocy 345 KM to wie po co !! Super auto przesiadłem się przypadkowo z niemieckiej trójki i już do niej nie wrócę .Wady kierunkowskaz intuicyjny oraz brak napędu na cztery koła ,system SNOW sprawuje się dobrze .
Dziennik kosztów dla Lexus GS
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
14,1
l/100km
17,9
l/100km
Zobacz dzienniki
8,6
Sedan 3.0 300 249KM 183kW
Lexus GS III
Patrząc na moc silnika i jego możliwości, to jest to silnik marzenie, potrafi spalić bardzo mało na trasie, ale jak trzeba to samochód jest jak pocisk podczas wyprzedzania, nawet z pasażerami. Skrzynia pracuje bardzo przyzwoicie, nie szarpie a zmiana biegów nie jest zbyt mocno odczuwalna. Po mieście zimny silnik niestety pali dużo, ale na trasie jazda lepsza niż dieslem.
8,1
Sedan 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Auto jak na swoja moc i osiągi bardzo oszczędne, w mieście przy normalnej jeździe w trybie Normal pali około 8.5l/100km latem, na autostradzie przy stabilnej jeździe można zejść poniżej 7l/100km, w trybie SPORT + z ciężka nogą 15l.
10,2
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Lexus GS III
Jak wspominałem na wstępie - 1,5 roku i wymienione jedynie płyny i filtry. Nawet nie spaliła się żarówka. Profilaktycznie nie długo zmienię olej w skrzyni, ponieważ nie mam zapisu w książce serwisowej o takiej wymianie.
12,6
Sedan 3.0 300 249KM 183kW
Lexus GS III
Pali tyle, ile 2,5l e39 więc spalanie jest na przyzwoitym poziomie, choć najwięcej mi spalił 20l w mieście, ale to tylko raz. Ceny części nie są niskie, ale tez nie ma tragedii, raczej porównywalnie z e39, choć nie wszystko. Większym zmartwieniem jest dostępność części i zalecam kupować oryginały w Toyocie lub Lexusie.
Lexus GS