Szukaj

Opinie lpg Mazda 626 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Mazda 626

4,8
Hatchback 1.8 100KM 74kW
Mazda 626 V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale...
4,5
Sedan 1.8 90KM 66kW
Mazda 626 V
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem...
4,8
Hatchback 1.8 100KM 74kW
Mazda 626 V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Tym autem jeździłem na gazie przez 140 tys km ( i nadal jeździ). Niewielkie zużycie gazu (9 l/100)i benzyny (0,7 l/100), po 4-5 latach użytkowania zużycie gazu: 10 l/100. Wcześniej jeździłem na gazie, też BRC, też Czakram, fiatem UNO przez ok 100 tys km. I również było OK.
5,0
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Mazda 626 V
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)
4,5
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Mazda 626 V
homologacja: "GREG-MAR" G. Gliszczyński i wspólnik, sp.j. (do 06.2013)
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!
5,0
Sedan 2.0 115KM 85kW
Mazda 626 V
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jeżdżę bardzo dużo,chociaż przeglądy znacznie ze względu na charakter pracy przeciągam i nie robie ich w terminie.Mimo tego instalacja sprawuje sie bez zarzutu,to już mój trzeci samochód montowany w tej firmie,poleciłam warsztat wielu znajomym,żaden nie ma kłopotu z instalacją.
4,8
Kombi 2.0 115KM 85kW
Mazda 626 V
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)
5,0
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Mazda 626 IV
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Samochód na gazie je¼dzi bardzo dobrze, przej¶cie z benzyny na gaz jest niewyczuwalne, straty na mocy silnika praktycznie nie wyczuwam, auto automatycznie przechodzi na gaz po rozgrzaniu siê do oko³o 30 stopni rewelacja
5,0
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Mazda 626 IV
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Jestem Bardzo zadowolony, głównie z kosztów eksploatacji w/w pojazd. Przy obecnych cenach paliwa jestem jak najbardziej za gazem. Praktycznie bez rzadnej różnicy samochód pracuje na benzynie i na gazie. Polecam wszystkim wystraszonym i płaczącym o swoje samochody w trosce o to jakie to czyni szkody ten gaz. w/g mnie to bujdy, na gazie jeżdże już ponad 10 lat miałem kilka...
4,8
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Mazda 626 IV
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Silnik pracuje na gazie poprawnie,natomiast spadła nieco jego kultura pracy.Odczuwalny jest także niewielki spadek mocy.Mimo że instalacja wyregulowana jest prawidłowo(badanie składu spalin),zużycie gazu wynosi od 8l(trasa ok.110-120 km/h) do 9.5 w mieście(jazda normalna-bez oszczędzania,ale i bez szaleństw)
Mazda 626