Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Mazda

5,0
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mazda CX-5 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Witam. Posiadam instalację gazową firmy BRC i jestem z niej bardzo zadowolony. Przejechałem około 2500 km i mogę podzielić się z wami informacjami na temat spalania. Na trasie przy prędkości 150 km/h z włączonym tempomatem spala 10 l LPG i 1,5 l PB95 natomiast w mieście do 10 l LPG i ok. 2,5 l PB95. To są skrajne wartości odnośnie spalania benzyny i w cyklu mieszanym jest to...
5,0
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Mazda 6 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 201 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Witam mam mazdę 6 z 2004r. 1,8 benzyna 120 koni. Postanowiłem założyć gaz by oszczędzić. Zdecydowałem że założę w Tarnowie w BRC. Autko jeździ super, pali nawet na największych mrozach. Spadek mocy nieodczuwalny. No po prostu ekstra. Po 2 latach zaczęło brać olej. Po 3 latach na 2000 kilometrów wlewam około jednego litra. Super nawet nie muszę już zmieniać oleju(olej lałem...
5,0
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mazda CX-5 I
homologacja: Z.U.P."AUTO-GAZ"
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 21 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Z informacji jakie uzyskałem przed montażem instalacji STAG wynikało,że spalanie benzyny będzie maksymalnie na poziomie 05l PB na każdy cylinder = 2l PB na każde przejechane 100km. Tymczasem okazuje się,że spalanie w mieście wynosi 4.5l/100km + 9 litrów LPG co czyni inwestycję b.średnio opłacalną.Nadmieniam,że spalanie PB w mieście oscyluje na poziomie 11l/100km. W trasie...
5,0
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
Mazda 5 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik dobrze współpracuje z instalacją. Nie widzę ani spadku osiągów, ani różnicy w pracy silnika. Spalanie unormowane po ok 2 tys.km, od tej pory utrzymuje się na stałym poziomie. Wizyty w warsztacie jedynie na przeglądy, jak na razie zaledwie 2. Instalacja BRC SQ P&D .
5,0
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Mazda 6 III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik jest bardzo dynamiczny i bardzo oszczędny dzięki solidnej instalacji lpg . Samochód spala niewiele więcej lpg w granicach 2 litrów . Instalacja bardzo szybko się zwróciła . Polecam Każdemu kto chcę zaoszczędzić założyć dobrą instalacje żadnych składaków .
5,0
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Mazda 3 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Montaż przy 240 tys.km na liczniku. Do tej pory przejechałem ok 40 tys.km. Zakład montażowy odwiedziłem tylko na przeglądy i na sprawdzenie po montażu. Do tej pory zero problemów. Spalanie w normie, moc jest, przyspieszenie również. Przed montażem pojeździłem chwilę na Pb i tak na dobrą sprawę nie widzę różnicy w jeździe
5,0
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mazda 6 III
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Na tej stronie nie ma możliwości oceny PRINSA DLM 3.00 Posiadam Prins DLM 3.00 - polecam każdemu, od zawsze mam autka w LPG ale to co jest w bezpośrednim wtrysku ciekłego gazu, jest nie do opisania!!! Autka stworzone wprost pod instalacje gazowe. Minimalne modyfikację + jazda i dopalanie na gaznie 100% + zerowy spadek mocy. Ja jestem mega zadowolony.
4,5
Minivan 1.8 116KM 85kW
Mazda Premacy II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Jednostka bardzo dobrze współpracująca z instalacjami gazowymi. Przy wyborze auto głównie tym się kierowałem z racji tego, że montaż był odgórnie zaplanowany. Obecnie n instalacji zrobiłem 60 tys km i nie miałem żadnych problemów zarówno z samochodem jak i z instalacją. Auto bardzo pakowane, idealne na rodzinne wypady do tego z lpg bardzo oszczędne.
5,0
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
Mazda 3 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zamontowaną mam instalację BRC Sequent 32. W mojej cenie sprawdza się ona bardzo dobrze, auto od samego początku jak ją zamontowałem nie zmieniło stylu pracy silnika. Auto stało się bardzo ekonomiczne, można na prawdę odczuć to po kieszeni. BRC godne jest polecenia.
5,0
Hatchback 1.6 MZ-CD 90KM 66kW
Mazda 3 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Auto w moim posiadaniu od roku czasu, od niedawna zamontowałem w nim instalację gazową BRC Sequent 24. Obecnie mam zrobione jakieś 8 tys km. Na tą chwilę wszystko sprawuje się bardzo dobrze, autem nie szarpie, obecnie temperatura -5 i bez problemu się przełączna na lpg. Myślę, że trafny wybór.