Szukaj

Opinie lpg Renault Laguna – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Renault Laguna

5,0
Hatchback 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Renault Laguna II
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Butla 55l wchodzi robiąc górkę w bagażniku. Przy wlewie paliwa mieści się pełnowymiarowy wlew gazu. Aluminiowy kolektor dolotowy wymaga demontażu. Wtryski zazwyczaj montuje się od dołu. Standardowe miejsca na fabryczny wtrysk bardzo ciężko rozwiercić. Trzeba pamiętać o filtrze gazu fazy lotnej najlepiej odstojnikowym - powinien dłużej pożyć i więcej mułu wyłapać niż...
4,0
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
Renault Laguna II
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Instalacja prinsa w tym aucie, jak działała to była świetna, brak spadków mocy, zero problemów z przełączaniem itd. Natomiast auto stało w niemczech dosyć dlugo i reduktor skorodował, osadziła sie w nim jakas maź, filtry sie pozapychały, ogolnie istalacja do rementu, więc długo się nią nie nacieszyłem. Koszt eksploatacji dosyc wysoki, nowy reduktor 840 zl, filtry 100, zestaw...
5,0
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
Renault Laguna II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D zakładana przy przebiegu 240 tys.km. Obecnie na liczniki 302 tys.km. Silnik na LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem przeszedł jednak przegląd i niezbędne naprawy. Spalanie w granicach 11l/100km. Moc pozostała, nawet przy dynamicznej jeździe i wkręcaniu na wysokie obroty silnik dalej pracuje na LPG tak jak ma być.
5,0
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
Renault Laguna III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik na gazie nie stwarza problemów. Pracuje normalnie tak jakby się nic nie zmieniło. Spalanie jest większe o ok. 2l LPG w stosunku do tego co było na Pb. Porównując ceny różnica niewielka. Instalacja BRC P&D zakładana była dwa lata temu. Wymieniane były jak na razie jedynie filtry.
4,5
Hatchback 2.0 i 16V 140KM 103kW
Renault Laguna I
homologacja: "PLANIPLASTIC"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Od początku jest git leci tak samo jak ma benzynie tylko na początku miałem lekko przetarty wlot powietrza i gazów nikt nie zauważył i z czasem trochę szarpać zaczego wymiana doboru i ustawianie na nowo i obrazu i osiągi lepsze i spalanie mniejsz
5,0
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Renault Laguna II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Dużym plusem auta jest jego pojemność , auto jest bardzo pakowne i zarazem ekonomiczne co sprzyja w długich podróżach . Z wykonywanych napraw wymieniłem tylko świecę i przewody . Standardowe wymiany eksploatacyjne .
4,5
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Renault Laguna I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST HEAVY
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 99 tys. km
Instalacje mam już parę dobrych lat i do dzisiaj mnie nie zawodzi. Zagazowałem auto przy przebiegu 150 tys i na gazie zrobiłem również już dobre 100 tys i nadal wszystko chodzi jakby dopiero co założona było. Brc ma bardzo solidne części i to jest dla mnie potwierdzone.
5,0
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Renault Laguna II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
Auto spełnia wszystko na czym mi zależało , jest ekonomiczne i to jest najważniejsze ! do tego dochodzi pojemność bagażnika która jest ogromna , na moje podróże zdecydowanie ogromna zaleta ! Instalacja jak by jej nie było !
5,0
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Renault Laguna II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Auto z bardzo dużym bagażnikiem , idealne na dłuższe wyprawy , auto bardzo ekonomiczne spalanie w granicach 10 litrów , bardzo szybko przełącza się na benzynę nie wiem czy to plus instalacji czy szybkiego osiągania temperatury przez silnik w każdym bądź razie jest to spory plus . Polecam częstszą zmianę filtrów ponieważ gaz w Polsce jest bardzo zanieczyszczony .
5,0
Kombi 2.0 i T 16V 163KM 120kW
Renault Laguna II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Na sekwencji od BRC zrobiłem już prawie 50 km, jak na razie żadnych problemów. W trasie spalanie ok 9-10 l gazu, w mieście w zależności od warunków od 12 do 14 l. Silnik pracuje normalnie, płynnie przechodzi na Pb
Renault Laguna