Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Renault

2,3
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Renault Espace IV
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 187 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
zmarnowałem 2,500pln, instalacja działała ok 1-1,5 lat. Montaż metodą trytki i taśmy izolacyjnej pcv, po ok roku izolacja z przewodów zlazła zaczęły się zwarcia a pan Norbert t. powiada że trzeba przyjechać jutro i zostawić samochód. ręce i cycki opadają. parownik alaska at09 ;D do 170 konnego silnika. zwykły naciągacz i fuszerkowicz instalacja założona na odpierdol się....
5,0
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
Renault Laguna II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D zakładana przy przebiegu 240 tys.km. Obecnie na liczniki 302 tys.km. Silnik na LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem przeszedł jednak przegląd i niezbędne naprawy. Spalanie w granicach 11l/100km. Moc pozostała, nawet przy dynamicznej jeździe i wkręcaniu na wysokie obroty silnik dalej pracuje na LPG tak jak ma być.
5,0
Minivan 1.6 i 16V 95KM 70kW
Renault Kangoo I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja w środku Zavoli Winner, zakładana 2 lata temu. Przebieg do dziś 50 tys,km, spalanie w zależoności od obciążenia i warunków od 8-10l/100km. Zwrot kosztów montażu po niecałych 20 tys.km, mniej niż rok. To auto to nie wyścigówka, ale moc po montażu instalacji pozostała. Nie ma problemów z odpaleniem, przejściem na lpg, nawet przy wiekszych mrozach.
5,0
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Renault Scenic II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ ALBA. Miało być tanio i dobrze. I tak na razie jest. Instalacja ma już 40 tys.km przebiegu, na razie wszystko pracuje dobrze. Mapy spalania się nie rozjeżdżają, nie wywala checków, moc auta nawet przy pełnym obciążeniu pozostała bez zmian. Nie ma się do czego przyczepić. Oby tak dalej.
5,0
Crossover Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z OBD. Auto mam od nowości, po montażu instalacji nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika na niekorzyść. Koszty spadły, natomiast komfort jazdy bez zmian. W ruchu miejskim oszczędności na instalacji są spore.
5,0
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Renault Megane II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja która została założona to Sequent Alba od BRC. Silnik 1.6 z 2007r jeden z lepszych do lpg. Jak na razie silnik na lpg pracuje jak trzeba. Spalanie oscyluje w granicach 10l/100km, czasami zejdzie do 8l, ale zdarza się że i podskoczy na 12l (autostrada). Jak na razie nic nie był robione. Wymieniane filtry, świece, sprawdzane ustawienia.
5,0
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
Renault Laguna III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik na gazie nie stwarza problemów. Pracuje normalnie tak jakby się nic nie zmieniło. Spalanie jest większe o ok. 2l LPG w stosunku do tego co było na Pb. Porównując ceny różnica niewielka. Instalacja BRC P&D zakładana była dwa lata temu. Wymieniane były jak na razie jedynie filtry.
5,0
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Renault Kadjar
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 13 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny i oszczędny, na lpg radzi sobie bardzo dobrze. Zarówno w mieście, jak i na strasach nie sprawia żadnych problemów. Na instalacji przejechałem około 14 tys km. Jestem zadowolony...
5,0
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Renault Scenic II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jeśli chodzi o Renault to jeden z lepszych silników do gazu. Zamontowana instalacja Zavoli Winner, przy przebiegu 115 tys.km. Do chwili obecnej na instalacji zrobiłem ok 20 tys.km. Jestem po pierwszym przeglądzie - wymiana filtrów sprawdzenie ustawień, tyle. Z silnikiem wszystko w porządku, nie zauważyłem żadnych niepokojących oznak pracy na LPG.
5,0
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Renault Scenic II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jeśli chodzi o Renault to jeden z lepszych silników do gazu. Zamontowana instalacja Zavoli Winner, przy przebiegu 115 tys.km. Do chwili obecnej na instalacji zrobiłem ok 20 tys.km. Jestem po pierwszym przeglądzie - wymiana filtrów sprawdzenie ustawień, tyle. Z silnikiem wszystko w porządku, nie zauważyłem żadnych niepokojących oznak pracy na LPG.