Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Renault

5,0
Hatchback 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Renault Laguna II
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Butla 55l wchodzi robiąc górkę w bagażniku. Przy wlewie paliwa mieści się pełnowymiarowy wlew gazu. Aluminiowy kolektor dolotowy wymaga demontażu. Wtryski zazwyczaj montuje się od dołu. Standardowe miejsca na fabryczny wtrysk bardzo ciężko rozwiercić. Trzeba pamiętać o filtrze gazu fazy lotnej najlepiej odstojnikowym - powinien dłużej pożyć i więcej mułu wyłapać niż...
2,3
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Renault Espace IV
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 187 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
zmarnowałem 2,500pln, instalacja działała ok 1-1,5 lat. Montaż metodą trytki i taśmy izolacyjnej pcv, po ok roku izolacja z przewodów zlazła zaczęły się zwarcia a pan Norbert t. powiada że trzeba przyjechać jutro i zostawić samochód. ręce i cycki opadają. parownik alaska at09 ;D do 170 konnego silnika. zwykły naciągacz i fuszerkowicz instalacja założona na odpierdol się....
5,0
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Renault Megane II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 159 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
We wrześniu 2016 roku założyłem w moim Renault Megane instalację gazową w AUTO MIX. Po 80 tys. kilometrów bezawaryjnego korzystania z gazu polecam gorąco tę firmę. Instalacja działa bez zarzutu, auto na gazie jest dynamiczne, w żaden negatywny sposób nie wpływa na samochód (okazuje się, że kontrolka "check engine" nie musi się świecić, wbrew opiniom niektórych gazowników :)...
5,0
Sedan 1.2 75KM 55kW
Renault Thalia I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja zamontowana to Zavoli Winner. Nie było drogo, koszt zamknąl się w 2 tys.zł. Jak na razie zrobiłem na niej 30 tys.km. Usterek lub problemów na razie brak. Silnik ponoć dobrze współpracuje z gazem i żadna instalacja mu nie straszna. Jak na razie u mnie się to sprawdza. Spalanie wychodziu mi ok 9l/ 100km LPG, w porównaniu z benzyną ok 12-15% więcej.
5,0
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Renault Scenic II
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 191 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Idealnie współpracująca instalacja z silnikiem. Jedyny mankament to problem z oszukaniem komputera, który zdejmuje ze stanu paliwo z baku przeliczając z przejechanych kilometrów zamiast pozostawać na stanie faktycznym. Po wyłączeniu silnika komputer ponownie odczytuje stan baku paliwa. Poza tym działa bez zarzutu
5,0
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
Renault Laguna II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D zakładana przy przebiegu 240 tys.km. Obecnie na liczniki 302 tys.km. Silnik na LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem przeszedł jednak przegląd i niezbędne naprawy. Spalanie w granicach 11l/100km. Moc pozostała, nawet przy dynamicznej jeździe i wkręcaniu na wysokie obroty silnik dalej pracuje na LPG tak jak ma być.
5,0
Minivan 1.6 i 16V 95KM 70kW
Renault Kangoo I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja w środku Zavoli Winner, zakładana 2 lata temu. Przebieg do dziś 50 tys,km, spalanie w zależoności od obciążenia i warunków od 8-10l/100km. Zwrot kosztów montażu po niecałych 20 tys.km, mniej niż rok. To auto to nie wyścigówka, ale moc po montażu instalacji pozostała. Nie ma problemów z odpaleniem, przejściem na lpg, nawet przy wiekszych mrozach.
5,0
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Renault Scenic II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ ALBA. Miało być tanio i dobrze. I tak na razie jest. Instalacja ma już 40 tys.km przebiegu, na razie wszystko pracuje dobrze. Mapy spalania się nie rozjeżdżają, nie wywala checków, moc auta nawet przy pełnym obciążeniu pozostała bez zmian. Nie ma się do czego przyczepić. Oby tak dalej.
5,0
Crossover Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z OBD. Auto mam od nowości, po montażu instalacji nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika na niekorzyść. Koszty spadły, natomiast komfort jazdy bez zmian. W ruchu miejskim oszczędności na instalacji są spore.
5,0
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Renault Megane II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja która została założona to Sequent Alba od BRC. Silnik 1.6 z 2007r jeden z lepszych do lpg. Jak na razie silnik na lpg pracuje jak trzeba. Spalanie oscyluje w granicach 10l/100km, czasami zejdzie do 8l, ale zdarza się że i podskoczy na 12l (autostrada). Jak na razie nic nie był robione. Wymieniane filtry, świece, sprawdzane ustawienia.