Instalacja prinsa w tym aucie, jak działała to była świetna, brak spadków mocy, zero problemów z przełączaniem itd. Natomiast auto stało w niemczech dosyć dlugo i reduktor skorodował, osadziła sie w nim jakas maź, filtry sie pozapychały, ogolnie istalacja do rementu, więc długo się nią nie nacieszyłem. Koszt eksploatacji dosyc wysoki, nowy reduktor 840 zl, filtry 100, zestaw naprawczy 140, wtryski cos ponad 1000 zł. Gdybym ja to montował to zainstalowałbym jakiegoś sredniego staga, bo przy polskich slabym lpg nie ma co inwestować w takie drogie instalacje, bo i tak co chwile trzeba je czyścić i naprawiać.
4,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0048*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
4 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
PRINS VSI
Właściciel instalacji:
AUTOGAZ PRINS
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?