Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 206 opinii
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
180 opinii
Powyżej 20%
26 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
154 opinie
2-3 razy rocznie
37 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
15 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
191 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
15 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
164 opinie
Dobrze
25 opinii
Przeciętnie
5 opinii
Źle
4 opinie
Bardzo źle
8 opinii
4,0
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LOVATO
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
często kangurzy , lub na niskich biegach traci moc.
5,0
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 308 tys. km
bez problemowo od nowości instalacja zmieniona w 2008
5,0
Fiat 500L
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 95KM 70kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Pracuje bardzo dobrze
5,0
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 123 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Świetnie wykonana instalacja. Żadnych problemów. To już mój drugi samochód w którym założyłem instalacje w firmie Automix i jeśli będę miał 3 to również ja tam założę ;) polecam!
5,0
Audi A4 B6
Avant 1.8 T quattro 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC
przebieg: 227 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Poprawnie zamontowana i wystrojona instalacja w doładowanym silniku po kuracji wzmacniającej to idealne rozwiązanie na ekonomię przy zadowalających osiągach. W wykazie warsztatów brakuje miejscowości zakładu, stąd w komentarzu - TurboLPG Czatkowy 15.
5,0
Honda FR-V
Minivan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
Silnik nie do zdarcia, pzez nieuwagę (padł wtrysiwacz) wypaliło się gniazdo w głowicy, po naprawie jej i wymianie usczelniaczy, wypolerowaniu itd, chodzi jeszcze lepiej. Od 25000 świeci się check , ale nie ma to wpływu na spalanie i osiągi.
5,0
Audi A6 C7
Avant 3.0 TFSI 300KM 221kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 270 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
100 tys. aauto przejechało bez żadnych problemów, różnica mocy niezauważalna, przeglądy co 15tys robione, średnie spalanie gaz 11l, + benzyna 1,5l-2l,, auto na benzynie pali 11l.
5,0
Citroen C2
Hatchback 3d 1.4 i 16V 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 143 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
nie zauważam różnicy
5,0
Citroen C2
Hatchback 3d 1.4 i 16V 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 143 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
nie zauważam różnicy
4,8
Citroen C-Crosser
SUV 2.4i 170KM 125kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Ok.usługa ok , poziom kultury niziutki, agresja wobec klienta, o obyciu nie ma mowy. Niesympatyczny gbur.