Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 99 opinii
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
84 opinie
Powyżej 20%
13 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
81 opinii
2-3 razy rocznie
11 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
90 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
7 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
85 opinii
Dobrze
7 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
3 opinie
5,0
Renault Avantime
Minivan 3.0 V6 24V 207KM 152kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Brak roznic w pracy we wszytskich warunkach.
5,0
Renault Safrane II
Hatchback 2.5 20V 168KM 124kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: AUTRONIC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 132KM 97kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 2.0 FSI 150KM 110kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 7 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
REWELACJA
4,5
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 112 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
5,0
Volvo V70 II
Kombi 2.4 170KM 125kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu z parkingu. Przy przymrozkach, jakieś sto metrów. Benzyny dolewam raz na ......
5,0
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 120KM 88kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Montaż wykonałem w Radwanicach , z zastosowaniem wtryskiwaczy NLP oraz reduktora NLP . Ze względu na ochronę głowicy i zaworów namówili mnie na zamontowanie układu lubryfikatora, w którym stosuję płyn VALVE SAVER. Jestem bardzo zadowolony!Polecam tą instalację i zakład EKO-ALMA, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby...
5,0
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Bardzo płynna jazda na gazie,w ciągu roku zrobiłem 20.000 km.bez żadnej awarii,tylko standardowe wymiany filtrów.Żadnego spadku mocy,mogę nawet zaryzykować stwierdzenie,że na gazie chodzi lepiej jak na paliwie,ale może to tylko moje subiektywne odczucie?W każdy razie drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor NLP oraz listwę NLP.I trafił w...
5,0
Citroen C5 III
Sedan 1.8i 16V 125KM 92kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Pierwszy przegląd po 1000km.Później co 10tkm. Fachowe podejście .Auto jeździ ok.Cena ni do pobicia
5,0
Seat Toledo II
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Witam' to już moja druga opinia o tym warsztacie ale użytkuję kolejne auto z założona instalacją gazową i cóż mogę stwierdzić? Tylko jeden obowiązkowy przegląd po 1000 km. i ani razu więcej się w tym warsztacie nie pojawiłem bo nie miałem potrzeby. Instalacja idealnie spełnia swoja rolę a nadmienię, że mam auto ze skrzynią biegów automatyczną i mogę po raz kolejny gorąco...