Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 65 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
58 opinii
Powyżej 20%
7 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
43 opinie
2-3 razy rocznie
18 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
4 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
62 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
59 opinii
Dobrze
3 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG L
przebieg: 143 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Wszystko w porządku cały rok bezproblemowej jazdy. Polecam warsztat z czystym sumieniem.
5,0
Ford Mondeo IV
Sedan 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja sprawna, nie sprawia problemów. Raz w roku standardowy przegląd (wymiana filtrów). Z czystym sumieniem polecam automix bo chłopaki robią świetną robotę i nie trzeba się martwić, że instalacja będzie sprawiać problemy. Jestem zadowolony w 100%!
5,0
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 17 tys. km
Super instalacja dobrana dla tej Corolli 1.8l, wersja amerykańska. Wykonanie perfekcyjne. Warsztat autogaz SEDLIK- Tarnów. POLECAM
4,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.5 i V6 24V GDI 245KM 180kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: OMVL
przebieg: 225 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Na początku myślałem, że auto na gazie nie ma mocy. Po późniejszych konsultacjach zostało ustalone iż wina była wału korbowego. Po jego naprawie wszystko jest wporządku
4,5
Audi A6 C5
S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: ELPIGAZ STELLA OBD
przebieg: 108 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
W żaden sposób nie odczuwalna jest różnica między benzyną a gazem.
5,0
Nissan Maxima IV
Sedan 3.0 QX 193KM 142kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: KME
przebieg: 188 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Jedyna rzecz co mi dokuczała to reduktor KME Silver RED-1. Kupiłem zestaw regeneracyjny za 55 zł i teraz śmiga jak nowy. Rakieta! Polecam.
4,5
Audi A8 D3
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalacja sprawuje się znakomicie , mimo , że samochód stał się moim narzędziem pracy. Super oszczędności. Szkoda ,że nie ma już tego warsztatu w Wąbrzeźnie. Jeśli ktoś ma kontakt do tego Pana , proszę udostępnić.
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: LPGTECH 300
przebieg: 310 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
4,5
Audi 100 C4
Sedan 2.8 E V6 174KM 128kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: OMVL DREAM XXI N
przebieg: 320 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Niestety na liście nie było instalacji która jest zamontowana w moim samochodzie. Jest to sterownik AEB na 5/6/8 cyl., wtryskiwacze Barracuda, reduktor Tomasetto Antartic, filtr odstojnikowy a zbiornik cylindryczny o średnicy 270cm i pojemności 55l zamontowany we wnęce bagażnika. Wszystko super działa
4,5
Toyota Avensis II
Sedan 1.8 VVT-i 129KM 95kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: ACON AGIS OBD
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km