Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 52 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
39 opinii
Powyżej 20%
13 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
45 opinii
2-3 razy rocznie
4 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
46 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
6 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
46 opinii
Dobrze
4 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia
5,0
Lexus RX III
SUV Facelifting 450h 299KM 220kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Zamontowałem w moim RX 450h z 2013 roku instalację gazową, spalanie +koszta niewiarygodne miasto 8.5 do 10 l LPG trasa do 140 km/h 12 do 14l LPG trasa do 200km/h 18 do 20 l LPG zrobiłem na gazie już około 60 tyś km i uważam że jeżdzę za darmo
5,0
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
po 2 latach użytkowania śmiało piszę 10 na 10
5,0
Ford Mondeo V
Liftback 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 46 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Prins DLM bez dopalania benzyny. Instalacja lepsza niż można przypuszczać, samochód pali od 10 litrów na po za miastem, 10-13 w mieście i przy prędkościach 200 km/h to 15 litrów gazu ale trzeba się napocić aby osiągnąć taki wynik. Średnio przejeżdża się około 400 km/pełny zbiornik 48 litrów gazu choć czasem wchodzi 50 litrów. Nie ma znaczenia czy jadę sam czy załadowany po...
5,0
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
SUPER
4,5
Ford Mondeo III
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja się sprawdza, ale biorę pod uwagę, że czeka mnie dość droga regulacja luzu zaworowego (słynne fordowskie szklanki, nawet aso nie chce ich ruszać), a w dalszej perspektywie remont głowicy.
4,5
Toyota Avensis II
Kombi 1.8 VVT-i 129KM 95kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 121 tys. km
użytkowana przez: 190 tys. km
Zamontowana instalacja Prins (w tamtym czasie najlepsze na rynku wtryskiwacze, porównywalne żywotnością z benzynowymi, dzisiaj konkurencja ma już podobne). Do tego układ lubryfikacji i rzetelny serwis instaltorski. Całość wyszła ponad 5000, może drogo, ale taniej niż w aso toyta. Nie mniej warto.
4,0
Ford Focus II
Sedan 2.0 Duratec 145KM 107kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: AC STAG L - plus
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 541 tys. km
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
4,5
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 V8 S 340KM 250kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 17 tys. km
Nie odczuwam różnicy pomiędzy gazem a benzyną. Zdecydowanie instalacja w tym aucie została fachowo zamontowana i myślę, że nie łatwo sprostać takiemu zadaniu