Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 71 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
61 opinii
Powyżej 20%
10 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
57 opinii
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
68 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
55 opinii
Dobrze
12 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
2 opinie
Bardzo źle
1 opinia
5,0
Hyundai Trajet
Minivan 2.0 i 16V 136KM 100kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 290 tys. km
Instalacja jak na moje bardzo dobrze współpracuje z silnikiem nie ma różnicy odczuwalnej. Jedyny mankament jaki mam z autem to częste uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego, ale chyba zażegnany (dodatkowe uziemienie na -, oraz wymiana nowego aku.)
2,0
BMW X3 F25
SUV 3.0 28i 258KM 190kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
Silnik uległ uszkodzeniu - brak gwarancji, reklamacji dosłownie nic......
5,0
Rover 75
Sedan 2.0 V6 150KM 110kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Nie wolno dopuscic do wymiany wtryskiwaczy gazowych na wolniejsze niz pierwotnie zamontowane. róznica w cenie być moze znaczna, ale wolniejsze nie działaja jak nalezy. I samochod bedzie się mułowato zbierał do jazdy.
5,0
Daewoo Evanda
Sedan 2.0 131KM 96kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
4,8
Ford Mondeo III
Hatchback 1.8 16V 110KM 81kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Należy pilnować dobrego stanu układu zapłonowego tj. przede wszystkim często padająca cewka zapłonowa (na tym nie ma co oszczędzać, u mnie najlepiej spisała się oryginalna NGK) oraz oczywiście przewody plus świece - oryginał Motorcraft. Jeżeli te 3 podzespoły będą sprawne, to nie powinno być problemów.
4,8
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
homologacja: SECURITY CAR SYSTEM
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
Mercedes CLK W208
Coupe C208 4.3 279KM 205kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
4,8
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 16V 145KM 107kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
Pracuje ciszej niż na benzynie.
5,0
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 330 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Oprócz restartowania się instalacji gazowej przy hamowaniu silnikiem nie zauważyłam żadnych nieprawidłowości. Silnik pracuje tak samo jak na benzynie. Rożnicy w jeździe pomiędzy benzyną a gazem nie odczuwam.