Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 102 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
95 opinii
Powyżej 20%
7 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
87 opinii
2-3 razy rocznie
12 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
99 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
91 opinii
Dobrze
6 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Bardzo źle
3 opinie
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 80KM 59kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Montaż przebiegł bardzo szybko i sprawnie. Przez rok uzyrkowani anie stwierdziłam żadnej usterki. Montaz wykonany starannie zgodnie z ustaleniami. Pracownicy firmy charakteryzuja sie bardzo wysoką kulturą osobistą.
5,0
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
przestal odpalac od strzala mimo regulaji zaworow auto idzie pod młotek
4,5
Mazda 6 I
Sedan 2.3 MZR 166KM 122kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
rozkurvvilo silnik od gazu, na komputerze wszystko sie zgadza a silnik sie dusi przy kick downie od gazu oddalem na złom uz szkoda bylo robic regulacje zaworów
5,0
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 72 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Wszystko w porządku, polecam warsztat.
5,0
Hyundai Tucson IV
SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
jestem bardzo zadowolony
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.4 MIVEC 170KM 125kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 235 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Nie ma problemu. Trzeba pamiętać o luzie zaworowym.
5,0
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
LPG do Passata B8 1.4 TSI to dobry wybór. Założyłem to co większość poleca w internecie do silników TSI czyli KME Nevo. Silnik jeździ na benzynie i LPG tak samo. Zero różnicy. Serwis co roku lub co 10 tyś z wymianą filtrów. Spalanie w granicach 8 litrów LPG. Naprawdę oszczędność jest duża.
4,3
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 163 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Dobrze się sprawdza, auto pali 0.4-0.6 litra więcej przy typowym użytkowaniu i sporo więcej (do 1,5litra) przy jeździe na wysokich obrotach. Na zimnym, nie rozgrzanym silniku w zimie, auto ma mało mocy i szarpie, ogólnie auto ma mało mocy to druga sprawa.
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.4 MIVEC 170KM 125kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Silnik b.dobrze pracuje na LPG, tylko ta regulacja zaworów.......
5,0
Acura TL III
Sedan 3.2 258KM 190kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Bardzo dobra instalacja. Idealnie się nadaję do tego auta. Podstawa to jednak właściwy montaż i dobrane podzespoły. Warsztat jak i obsługa wzorowo. Bardzo polecam, właściciel jak i obsługa na najwyższym poziomie. Tylko w tym warsztacie proponuje montaż. Postoliska