Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 8063 opinii
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
6912 opinii
Powyżej 20%
1100 opinii
51 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
6198 opinii
2-3 razy rocznie
1269 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
545 opinii
51 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
7240 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
772 opinie
51 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
6504 opinie
Dobrze
876 opinii
Przeciętnie
174 opinie
Źle
195 opinii
Bardzo źle
296 opinii
2 opinie
8 opinii
8 opinii
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Auto uzytkuje w nauce jazdy. Super instalacja Stag 200, wymieniłem reduktor, czujnik ciśnienia i temperatury, filtry, po około 200tys km! Mały dotrysk benzyny przy wysokich obrotach.
5,0
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
1,8 TSI CDAA - ten najgorszy rzekomo silnik. Instalacja Staga, butla w koło zapasowe wchodzi 45 litrów gazu. Średnie Spalanie w jeździe mieszanej 7,7 lpg i do 2.2 Pb na każde 100 km. Czyli przeliczając na finanse- 8 lpg + 2.2 pb ( 4,5-5 lpg) - wychodzi nam około 12-13 lpg kwotowo/ 100 km. Nie taki diabeł straszny z tym dopalaniem benzyny w bezpośrednim wtrysku.
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 120KM 88kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik świetnie współgra z LPG, nawet po zmianie turbiny na nieco większą i wystrojeniu na 170KM nie ma z nim problemów i serwis ogranicza się do corocznej wymiany filtrów i przeglądu instalacji. Kluczowe jest wystrojenie instalacji przez fachowca znającego silnik.
5,0
Opel Astra G
Sedan 1.6 16V 101KM 74kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 999 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Jeżdżę już czwarty rok, instalacja działa bez zarzutu, jestem bardzo zadowolony. Polecam
5,0
Audi A6 C7
Avant 3.0 TFSI 300KM 221kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 270 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
100 tys. aauto przejechało bez żadnych problemów, różnica mocy niezauważalna, przeglądy co 15tys robione, średnie spalanie gaz 11l, + benzyna 1,5l-2l,, auto na benzynie pali 11l.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
Samochód od roku eksploatacji z instalacją LPG działa bez zarzutu. W warsztacie na plus możliwości płatności ratalnych. Miła i pomocna obsługa.
5,0
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.2 150KM 110kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 168 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Jestem bardzo zadowolony. W dwóch innych warsztatach twierdzono, że mam bezpośredni wtrysk paliwa w moim Mitsubishi Outlander III i nie można założyć do niego gazu. Jak się okazało w firmie Speed Gaz ten silnik idealnie nadaje się do gazu. Założyłem u nich w bardzo przystępnej cenie. Samochód działa rewelacyjnie na instalacji KME . Nie ma różnicy między benzyną a gazem w...
5,0
Audi A5 II
RS5 Sportback 2.9 TFSI 450KM 331kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Jazda na lpg jest bezproblemowa, auto jeździ na lpg bez różnicy pomiędzy dwoma paliwami, mam nawet wrażenie, że auto od spodu dynamiczniej pracuje.
5,0
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 140KM 103kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 109 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Brak różnicy w jeździe na benzynie czy LPG. Koszt instalacji zwrócił się po 2 latach (ok. 30 000 km). Brak szarpania i innych problemów podczas jazdy. Instalacja zamontowana estetycznie. Polecam!
5,0
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 111 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Rewelacja